Laat je even weten wat de reactie van hun kant isquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Hiya het volgende:
"Geachte heer/mevrouw van de hitkrant
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen!!! Ik stak laatst een komkommer in mijn plassertje maar een stukje brak af. Hij zit heel diep ik krijg het er niet meer uit. Weet u wat ik er aan kan doen?
Met vriendelijke groet,
Vera"
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:28 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Laat je even weten wat de reactie van hun kant is?
quote:"Beste Vera,
Wat leuk dat je mailt!
Groetjes Tineke...."
Beste Vera,quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:22 schreef Hiya het volgende:
"Geachte heer/mevrouw van de hitkrant
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen!!! Ik stak laatst een komkommer in mijn plassertje maar een stukje brak af. Hij zit heel diep ik krijg het er niet meer uit. Weet u wat ik er aan kan doen?
Met vriendelijke groet,
Vera"
Ik moest echt heel erg hard lachen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb er een hekel aan als ik gewoon een net mailtje of een brief stuur met "geachte mevr/dhr Bladiebla" enz. Over een serieus onderwerp, bv de gemeente die je mailt met een klacht of je opleiding met een vraag of je personeelszaken of.....
En dan krijg je een gezellige mail terug:
[..]
WTF??
Ik neem jullie serieus, ik mail met een zakelijke klacht of vraag en dan ga je net doen of ik 12 jaar ben en info vraag voor mij spreekbeurt
antiklacht: ze mailen tenminste wel terug
Ik lees doos als iemand van het vrouwelijk geslacht, waar ik kabels op aan mag sluiten (saw 1 t/m 54). Ik heb trouwens met niemand iets afgesproken over beleefdheidsvormen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:23 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Steeds meer bedrijven jij-en en jouwen ook in handleidingen. De KPN die in de handleiding meld. Je hebt een doos ontvangen, controleer de inhoud. Je sluit de kabels aan op de volgende manier.
Ik snap dat niet, volgens mij hebben we beleefdheidsvormen afgesproken in Nederland, houd je daar dan ook aan..
Ze zit vast ook nog op hyves en stuurt iederen krabbelplaatjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tineke en de kids!
Ja, echt he, ik zie Tineke zo voor me
Duzen und Siezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:54 schreef Internets het volgende:
Daar hebben we ook een woord voor: tutoyeren
TS, wees dan ook zo correct om het woord "tutoyeren" te gebruiken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:54 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb er een hekel aan als ik gewoon een net mailtje of een brief stuur met "geachte mevr/dhr Bladiebla" enz. Over een serieus onderwerp, bv de gemeente die je mailt met een klacht of je opleiding met een vraag of je personeelszaken of.....
En dan krijg je een gezellige mail terug:
[..]
WTF??
Ik neem jullie serieus, ik mail met een zakelijke klacht of vraag en dan ga je net doen of ik 12 jaar ben en info vraag voor mij spreekbeurt
antiklacht: ze mailen tenminste wel terug
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik kan die informele toon juist op prijs stellen. Ik hou niet zo van dat nette gebabbel de hele tijd.
Ik kan die informele toon juist op prijs stellen. Ik hou niet zo van dat nette gebabbel de hele tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |