Post je tieten nou maar gewoon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Idd - kortzichtige meningen. Als jij wilt overkomen als een zielig ventje door dat soort dingen te posten net als de rest van het zootje, moet jij weten. Ik geef ook mijn mening en dat was bij deze dus; stkkr. Dat geldt ook voor jou trouwens nu dat je jezelf weer hebt bewezen door '' jouw partner is een vieze mof'' te posten.
Daarnaast vind ik je zielig.
Ken je dat plaatje over arguing en internetquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:26 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Je antwoord bewijst weer hoe zielig je bent.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:26 schreef NZmeid het volgende:
[..]
Je antwoord bewijst weer hoe zielig je bent.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:29 schreef Manu. het volgende:
[..]
Ken je dat plaatje over arguing en internet?
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:44 schreef Bob-B het volgende:
Duitsland
Ik benijd die mensen
Goedkope auto's, zo hard rijden als je wil, goedkoop wonen, mooie taal, beter voetbal, mooie natuur, lekker eten, politie die wél respect heeft en toffe mensen.
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef Fortitudo het volgende:
Hmm heb onderhand een greotere hekel aan Portugezen en Fransen dan aan Duitsers.
Portugezen vanwege voetbal en fransen vanwege hun arrogante, chauvinistische houding.quote:
En Spanjolen dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:31 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Portugezen vanwege voetbal en fransen vanwege hun arrogante, chauvinistische houding.
Ben jij dat Boere? met die anti-semitische sig kan dat niet andersquote:Op donderdag 25 maart 2010 03:37 schreef ChickenMan het volgende:
Wij half Duitsers zijn bazen allochtonen.
TS heet waarschijnlijk Heinrich von Bratwurst, heeft blond haar en blauwe ogen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:57 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben ook 1/4de duits..maarja.. heb nog nooit zoiets meegemaakt als wat TS Beschrijft..
Ik denk dat het gewoon aan jou ligt TS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |