Poesjes zijn al gevoerd, die kruipen er zo lekker bijquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed eens opzoeken, eerst de konijntjes nog even eten geven
Sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Watje?Het is gewoon vervelend! Als ik een jetlag wil ga ik wel naar een ver land vliegen.
Haha dat valt gerust wel meequote:
Ok dus je hebt nog wat werk aan de winkel. Laat ik maar niet over mijn ritmegevoel beginnen. Dat stelt niet veel voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Valt wel mee? Nou....![]()
Harples was fijn, ondanks dat er momenteel niet extreem veel vooruitgang in lijkt te zitten gaat het toch wel stukken beter. Moet binnenkort maar eens gaan oefenen met een metronoom, want mijn ritmegevoel laat mij zo nu en dan even in de steek.
Vlieland? Wat heb je daar uitgespookt?
Haal jezelf niet zo naar beneden, cytologisch analist mag heel wat klinken maar ik heb momenteel ook "maar" een mbo-diploma. Dat ik nu hard aan het leren ben voor mijn post-hbo certificaat laat ik maar achterwege, eerst maar eens dat examen halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk het niet, ben veuls te simpel voor zo`n slimme meid![]()
EnJanJanJan
Het was ook maar een garpjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haal jezelf niet zo naar beneden, cytologisch analist mag heel wat klinken maar ik heb momenteel ook "maar" een mbo-diploma. Dat ik nu hard aan het leren ben voor mijn post-hbo certificaat laat ik maar achterwege, eerst maar eens dat examen halen.
haha vast net zo lui als ik vandaag. Ik eet makkelijk vandaag. Hollandse garnalen met wat saus, Deen maaltijd en een brussels wafeldessertquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoor, lekker gewerkt. Eten, owja... moet zo nog gaan koken, geen zin in. Ga zo eerst even lekker een uurtje harp spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |