Nou da's goed dan wacht ik ook nog evenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ja maar nu kan ik nog nietMoet nog even wachten tot de wasmachine klaar is, die is nog 10 minuutjes bezig.
Douche-eendje is nu nog stofzuigerzakken kopen bij de Blokker, dus als je snel bent...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:21 schreef lynda het volgende:
helaas zie ik het te laat anders was ik er ook nog heen gefietst
Nouja zeg! Mij een beetje zwart lopen maken op fok, tsss. *gooit een eitje*quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
Wel een bitch trouwens! Staan we bij de chocolade-eitjes, zegt ze: "Ik ben een vrouw dus ik mag chocola"! En ik dan? Discriminatie
Oh ze leest mee
Ik liet het om 13.07 al weten, jij moet gewoon wat vaker kijken!quote:
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het niet hoor Bart.. vind je vrouw het wel goed dat je praktisch elke dag loopt te daten?![]()
Dat zeg ik, donderdag 17.00quote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef lynda het volgende:
mn kerel lacht er ook om![]()
En hallo ik kijk niet elke 5 minuten op fok.. Ik ging gewoon uit van uurtje of 5 niet 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |