Dat soort dingen moet je natuurlijk niet zeggen!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ghehehe, ik heb laarzen aan.
*knoopt de veters van Bart snel aan elkaar vast*
Hoi. Kom je ook wel eens bij de appie in de hoef?quote:
Niet? Maakt ook niet uit, ik kom er net vandaanquote:
Uhm nee, woon daar nietquote:Op donderdag 1 april 2010 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoi. Kom je ook wel eens bij de appie in de hoef?
Ja! Maar ik woon ook niet in de appie.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:09 schreef sc00p het volgende:
[..]
Uhm nee, woon daar nietdat is de fok meeting place ofzo?
Ja hoi!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk het niet, ben veuls te simpel voor zo`n slimme meid![]()
EnJanJanJan
Welke wijk scOOp?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:09 schreef sc00p het volgende:
[..]
Uhm nee, woon daar nietdat is de fok meeting place ofzo?
ja prima hoor, nog effe op fok lezen en dan lekker slapen.quote:
Ik mag uitslapen tot 8 uurquote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
ja prima hoor, nog effe op fok lezen en dan lekker slapen.
morgen gezond weer op.
Ik ben heul geen ambtenaarquote:
OK, dan ben je goedquote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik ben heul geen ambtenaar![]()
Maar heb de afgelopen weken genoeg lang gewerkt en dat mag nu wel gecompenseerd
schiet opquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:13 schreef douche-eendje het volgende:
HoiMoet maar eens opschieten, moet over 20 minuten op mn werk zijn.
Hoor jij niet in het Harenkarspel-topic?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef sc00p het volgende:
[..]
Ik woon in Warmenhuizen, bijna hetzelfde
Nou misschien kom ik dan nog even!quote:
Heb je mij nog gespot? Ik heb geloof ik 4 van die krijsende smurfen bijna omver gereden.... Wist niet dat de appie nu een speelplaats was.quote:
Werkdag?quote:
Yup maar hoef dan niet te werken, want dan is Deen Anna Paulowna gewoon openquote:
Was altijd afdelingchef, dat heet nu ploegleiderquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:42 schreef Bart het volgende:
Wat doe je dan bij de Deen?
Is dat een van je onderliggende mensen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:56 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha neuh vers/vlees
of is het nou versvlees?
[ afbeelding ]
was dat maar waarquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Is dat een van je onderliggende mensen?
En douche-eendje dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
maar dan mag ze wel bovenop
Maar hebben jullie nou al gedated?quote:
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker....quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker..... Mag hopen dat hij een beetje goed kan koken, want hij heeft nu wel wat goed te maken.
Je vergeet er bij te melden dat je nog een kaartje van een voorstelling had:) Dus had het sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker..... Mag hopen dat hij een beetje goed kan koken, want hij heeft nu wel wat goed te maken.
Ja, daar kwam ik vanochtend pas achter toen ik een herinnering via de mail kreegquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat je nog een kaartje van een voorstelling had:) Dus had het sowieso niet gelukt
Dude! Wat is je steam-id!quote:
Left 4 Deadquote:Op zondag 4 april 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Hehe ik ken het alleen via vriend![]()
Die gebruikt het![]()
Welke games zit jij..?
quote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier mdma98, aan het drinken met Douche Eendje, gyl
Voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 5 april 2010 02:16 schreef douche-eendje het volgende:
MdMa98 is weer naar huis. Was gezellig.
quote:Op maandag 5 april 2010 02:31 schreef MdMa98 het volgende:
mogh mensen! en weer thuis!
pfff dat zadel ! dat voel ik nu echt wel!
Was hartstikke gezellig! En voor herhaling vatbaar? Jawel hoor de bacardi is nog niet opquote:
Maar het doet wel zeerquote:Op maandag 5 april 2010 11:17 schreef Bart het volgende:
Zover is het toch niet
5km volgens google maps
Dan had je je zadel eraf moeten halen.quote:
Lekker hoor, beetje de prostaat kietelen.quote:
Mij te ingewikkeld allemaalquote:Op maandag 5 april 2010 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
Hahahaha, MdMa98 weet nu wat voor cellen er dan vrijkomen. Corpera amylacea en vesicula seminaliscellen
Toch niet voor mijn gevalletjequote:Op maandag 5 april 2010 15:18 schreef douche-eendje het volgende:
*pakt haar microscoop erbij*
Ik voel me gekleineerdquote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Even checken of alles goed functioneert....
Haha, ach het zadel zat er wel op, maar toch van voooooor naar achter van achter naar voooooooorquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil alleen maar even checken of dat zadel geen schade heeft veroorzaakt....
Wat kan je er aan doen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 18:21 schreef douche-eendje het volgende:
Dat zal vast niet goed zijn geweest.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |