Is dat een van je onderliggende mensen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:56 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha neuh vers/vlees
of is het nou versvlees?
[ afbeelding ]
was dat maar waarquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Is dat een van je onderliggende mensen?
En douche-eendje dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
maar dan mag ze wel bovenop
Maar hebben jullie nou al gedated?quote:
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker....quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker..... Mag hopen dat hij een beetje goed kan koken, want hij heeft nu wel wat goed te maken.
Je vergeet er bij te melden dat je nog een kaartje van een voorstelling had:) Dus had het sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr. Flirt had gevraagd of ik vandaag bij hem kwam eten. Nou, gisteravond vond hij dat we maar een andere keer af moesten spreken wat zijn werk was belangrijker..... Mag hopen dat hij een beetje goed kan koken, want hij heeft nu wel wat goed te maken.
Ja, daar kwam ik vanochtend pas achter toen ik een herinnering via de mail kreegquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te melden dat je nog een kaartje van een voorstelling had:) Dus had het sowieso niet gelukt
Dude! Wat is je steam-id!quote:
Left 4 Deadquote:Op zondag 4 april 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Hehe ik ken het alleen via vriend![]()
Die gebruikt het![]()
Welke games zit jij..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |