quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Jazeker!
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv
[ afbeelding ]
Maar wat dan wel? Ik heb permissie van Tinky om OT te gaan.quote:
Ik word samen met Peter een komisch uitvaartduo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat dan wel? Ik heb permissie van Tinky om OT te gaan.
Gaan ze op 30 april naar Zeeland?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef Copycat het volgende:
Dit is Alsido zeker van plan met die auto.
quote:
Alsido past in het daderprofiel, als hij zich vlak voor die datum kaalscheert kunnen we de RVD alvast waarschuwen dat het dit keer geen Suzuki maar een VW zal zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Naar Wemeldinge om precies te zijn. Hoezo?
En hij is nu die auto natuurlijk zo aan het tunen dat ie over al die veiligheidsbulten kan vliegen. De schavuit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido past in het daderprofiel, als hij zich vlak voor die datum kaalscheert kunnen we de RVD alvast waarschuwen dat het dit keer geen Suzuki maar een VW zal zijn.
Ik dacht even dat het gisteren was, maar dat was het dus niet. Johan zei gisteren dat het de dag van het racisme was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ergens in september toch pas? Op iets wat de naam "wereld vrededag" of zo iets heeft. En je vlag kun je bestellen op de website van SV. Kost je 10 neuries exclusief verzendkosten.
Gek hè? Ik ga er zomaar vanuit dat er maar 1 gast is bij TR. En die heeft geen behoefte aan veel geluid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Jolanda ook gearriveerd. Gelijk maar roken. Alsido zou Alsido niet zijn als hij ook niet gelijk van de gelegenheid gebruik maakt om er één op te steken. Per slot van rekening is er pas over vijf kwartier live uitzending en hoeft er niets te worden voorbereid/schoongemaakt en ook het geluid zal al wel helemaal top zijn!
Ik denk dat Johan emigreert als het nieuws is dat een medewerker van Studio Vlemmix een aanslag op de koninklijke familie heeft gepleegd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij is nu die auto natuurlijk zo aan het tunen dat ie over al die veiligheidsbulten kan vliegen. De schavuit.
Gewoon omdat Johan meer van Oranje dan van zwart houdt.
Zoals Van Houts en De Ket ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word samen met Peter een komisch uitvaartduo.
Van die Fiat die al een paar maanden net om de hoek geparkeerd staat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
Hé! Waar komt dat vierde wiel aan de wagen plots vandaan???
Dat heeft ie er gauw los tegenaan gepleurd, anders staat het zo slordig voor de gastenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Copycat het volgende:
Hé! Waar komt dat vierde wiel aan de wagen plots vandaan???
Ik zit er al klaar voor... voor Jaaps 1ste Niet-interactieve Show!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Er van uitgaande dat over iets minder dan een uur Tabula Rasa gaat beginnen is het daar nog verrekte rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |