Hoe moet ik dat ruiken, let dan ook opquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik mocht de nieuwe openen van Ratel
Hmm ik denk dat murp en swj daar gewoon schijt aan hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
TR enzulksquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat murp en swj daar gewoon schijt aan hebben![]()
Alhoewel, weer een slotje op een Paul topic
Die had ik maar ik open geen nieuwe topics.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:52 schreef Neelix het volgende:
hey, jij had niet de lapo, toch?
Waarom dat niet? Foei!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die had ik maar ik open geen nieuwe topics.
slotje.
o, dat lijkt me helemaal niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Paul het volgende:
Laten we even met z'n allen gaan bespreken over wie welk topic mocht maken
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Paul het volgende:
Laten we even met z'n allen gaan bespreken over wie welk topic mocht maken
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
J ebnet gewoon jaloers.
STOP MET POSTEN IN DIT TOPIC.
Hoi Egeltjequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
o, dat lijkt me helemaal niet zo leuk.
Jij kan het weten Egeltjequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heej, misschien moet je dat niet doen, met je hoofd zo tegen de muur, kan niet gezond zijn.
Que? Ik doe dat niet hoor. Alhoewel, toen ik tien was ben ik wel een keer tegen een muur aangefietst, waarna ik een hersenschudding had.quote:
Oh dat heb ik nog nooit gehad gelukkigquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Que? Ik doe dat niet hoor. Alhoewel, toen ik tien was ben ik wel een keer tegen een muur aangefietst, waarna ik een hersenschudding had.
En nu in het normaal Nederlands?quote:
En het is zeker ook friet?quote:
liefdoen.quote:
Goh. Dan had ik je toch wel wat verstandiger geschat. Ach, 4-0 zegt genoegquote:
Zoon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |