Ik alleen dit schooljaar nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Zorgtoeslag binnen, stufi krijg ik dit schooljaar niet meer
Belastingfoon bellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef niddy het volgende:
Denk dat er iets mis is gegaan.. Zorgtoeslag is niet binnengekomen
Naheffing?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Tamashii het volgende:
OHmygod, ik had zelfs een tvp gezet. Maarja, er zit dan ook bijna een maand tussen.
Iemand een antwoord op het feit dat ik eergisteren zorgtoeslag heb gekregen?
Naheffing? Hoe bedoel je dat precies?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naheffing?
Je kreeg iets van de belastingdienst? Is het niet je teruggave?
Dat ze je wat extra's willen gevenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naheffing? Hoe bedoel je dat precies?
Precies hetzelfde bedrag?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ze je wat extra's willen geven
Sadquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb mijn zorgtoeslag ook nog niet binnen. Klasgenoot al vanochtend om 7 uur. Ik heb Rabobank.. En ik heb honger.
Helaas welquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sadhopelijk houden die 2 geen verband met elkaar
Hier niks binnen(Rabo)
Ja, maar goed, half 3 is een mooie tijd om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Mailbox het volgende:
Ik ben dit niet gewend van de Rabobank, normaal gesproken zijn ze een stuk gemakkelijker in geld geven
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar goed, half 3 is een mooie tijd om boodschappen te doen.
idd, en ik moet medicijnen kopen tegen mijn griep , maar dat zit er nu ook vast niet meer in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar goed, half 3 is een mooie tijd om boodschappen te doen.
Slim om je BSN op internet te zettenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Chabirx het volgende:
ABN AMRO Bank N.V." aan mij
details weergeven 14:58 (6 minuten geleden)
Geachte relatie,
Op uw rekening eindigend op *2670 is een bedrag van EUR 61,00
met de volgende omschrijving
'GIRO 2445588 BELASTINGDIENST MAAND MEI NR. ------T000013'
bijgeschreven.
xD
Godzijdankquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef Chabirx het volgende:
Geilebeer ik denk al dat je heb ontvangenwant me vriendin heeft het ook al binnen is rabo - klant en rabo is meestal sneller dan abn xD
Elke tien minuten kijken of je de zorgtoeslag al hebt......quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:36 schreef R0bbb het volgende:
Hier ook nog niet. Abn
Dan is het waarschijnlijk niet automatisch doorgelopen..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef Linus. het volgende:
Weet iemand dit misschien:
Ik ben in december 18 geworden, maar wist helemaal niet dat ik gelijk zorgtoeslag etc. kon aanvragen.. Daarom heb ik pas begin deze maand dat aangevraagd en allemaal geregeld.. Maar nu heb ik de belastingtelefoon gebeld omdat ik de zorgtoeslag deze maand ook nog niet binnen had.. En hij zei ook: Ja je kunt die van de gemiste maanden ook nog aanvragen! Hij zei dat dat via dat programma kon waarmee je de zorgtoeslag kan wijzigen..
Maar ik zit nu in dat programma te kijken maar word er totaal niet wijzer van? Want als ik zorgtoeslag wil wijzigen staat er niets wat er op kan slaan dat ik de vorige maanden terug kan vorderen.. Dus zal ik dan misschien gewoon helemaal opnieuw zorgtoeslag aan moeten vragen?
in december 18 geworden is vanaf januari recht op zorgtoeslag.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:36 schreef GeileBeer102 het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk niet automatisch doorgelopen..
Had ik ook toen ik 18 was geworden in 2008, kwist het niet en ik heb 7 of 8 maanden nix gekregen uiteindelijk aangevraagd en toch gekregen. Maar tot mij verbazing liep het niet automatisch door in 2009. Dus ik kreeg in 2009 niks en heb het zo gelaten tot 28 maart(voor 1 april MOET je aanvragen anders krijg je het niet) en kheb het vandaag ontvangen van geheel 2009(930 euro)![]()
Maar kort samengevat, je zal het opnieuw moeten aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |