Oh, is er iemand jarig? Bij Qebbel kun je lekkere taartjes krijgenquote:
Da's opzettelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
Typo in de TT trouwens(ik heb niet teruggelezen so sue me
).
Maar manen zijn altijd mooi ...quote:
nieuwe maan nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar manen zijn altijd mooi ...
Trouwens. Een Belgisch toetsenbord voor de mac heeft geen {} en [] toetsen.
wel. Hoe zwarter hoe beterquote:
Is het niet een beetje overdreven om daarvoor speciaal een taart te bakken?quote:
Bart! Ik doe hem vrijdag op de post, ik heb geen postzegels meer... Is dat okee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overdreven om daarvoor speciaal een taart te bakken?
Ja joh! Doe maar rustig aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bart! Ik doe hem vrijdag op de post, ik heb geen postzegels meer... Is dat okee?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Okee
Ga ik nu slapen, drukke dag.
Toedels.
nope die wandelt nu dronken bij maarn en dieren door het bos met maudquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
zit die mike nog steeds in thailand met zn mangirls
que? Nee, ik kom net van een feestje af, die dinsdagmiddag begon.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope die wandelt nu dronken bij maarn en dieren door het bos met maud
is ie weer lazarus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[vlarp mode]
Hips
[/vlarp mode]
maar de spierpijn was toch nog vers ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? Nee, ik kom net van een feestje af, die dinsdagmiddag begon.een soort welcome party.. ben nu wel uitgefeest. if u know what i mean...
btw het lopen was tig dagen geleden...
je bedoelt van het lopen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de spierpijn was toch nog vers ?
speak of the devilquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag popjes!![]()
![]()
how's it hanging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |