Ach gut, je bent wel heel oud nu heh?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
@Deceit
woon in Den Bosch vlakbij het station maar ik ken jou niet op basis van je foto op je profiel... zit ook een generatie tussen... ik ben al 30
Misschien ben ik wel altijd 'omgeven' door 30-ers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
@Deceit
woon in Den Bosch vlakbij het station maar ik ken jou niet op basis van je foto op je profiel... zit ook een generatie tussen... ik ben al 30
De vorige TT sprak me meer aan...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Die onzin moet maar eens afgelopen zijn!
Dikke vette pech!quote:
alsof wij alleen foto's van lelijke mannen hebben, alsof er in het vorige topic foto's van zichzelf gepost zijn, maar goed jij wil lelijke mannen dan zul je ze krijgen ookquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alsof wij alleen foto's van lelijke mannen hebben, alsof er in het vorige topic foto's van zichzelf gepost zijn, maar goed jij wil lelijke mannen dan zul je ze krijgen ook
ja dat oppervlakkigheid jou niet vreemd is was ons al bekendquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Wat een lelijke gedrochten hierik heb liever de mannen van het vorige topic
en is Spanje is de maan gemaakt van kaasquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie heeft het over mannen? De titel is duidelijk iets anders.
[ afbeelding ]
Maar wat staat er dan als TT ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he leuk, complimenten vroeg in de morgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat oppervlakkigheid jou niet vreemd is was ons al bekend
en je werk is in Tilburg, of ook in de stad van de Draak ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
nog 3,5 uur werken :/
Geen fucking zin meer
Ik ben al klaar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Deceit het volgende:
nog 3,5 uur werken :/
Geen fucking zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |