Ik vind alles best als heracles maar europeesch gaatquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echt iedere tukker is zeker van winst he? Twentesupporters worden arrogant
Vrachtwagenchauffeursquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:10 schreef Redbaron het volgende:
Ik win toch altijdauto's gaan ook voor mij aan de kanten als ik ze dwing
Wees blij dat ze er zijn, anders had jij niets, geen huis, geen auto en ook heul geen etenquote:
Vroeger had je ook geen vrachtwagens, maar wel huizen, auto's van 1 pk en etenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Redbaron het volgende:
Wees blij dat ze er zijn, anders had jij niets, geen huis, geen auto en ook heul geen eten
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil je er even op attenderen dat de wet van de sterkste geldt. Dus aan de kant met je fietsje, KLOOTHOMMEL
hmm, klinkt wel fijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:04 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
kruising buurserstraat - broekheurnering... hebben ze pas de rotonde aangepast (maand of 3/4 geleden) en je mag er nu aan 1 kant dus van beide kanten overheen fietsen...
Grote gele borden er bij dat de fietsers daar nu van TWEE kanten komen... en mensen zien de borden niet eens
wat me overigens opvalt:
-mensen met kinderen zien die borden wel
-ouderen, jongeren en zakenmannetjes zien dit bord dan weer niet... terwijl het bord fucking bijna groter is dan hun complete auto!!
en dan maak je een boos gebaar en dan kun je er donder op zeggen dat ze de auto ff langs de kant zetten om je de huid vol te blaffen... waarop ik heel rustig ze er op attendeer dat er GIGANTISCHE borden staan en dat ze gewoon schele kloothomo's zijn
we hopen gewoon op 't bestequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Echt iedere tukker is zeker van winst he? Twentesupporters worden arrogant
veel succes met alles zelf bouwen/verbouwen terwijl je ook geld moet verdienen in deze maatschappijquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vroeger had je ook geen vrachtwagens, maar wel huizen, auto's van 1 pk en eten
Ja hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we hopen gewoon op 't beste
doet psv nog mee dan?
Dat deden ze vroeger ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
veel succes met alles zelf bouwen/verbouwen terwijl je ook geld moet verdienen in deze maatschappij
in de beker?quote:
geen zorgen, ik fiets gewoon doorquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil je er even op attenderen dat de wet van de sterkste geldt. Dus aan de kant met je fietsje, KLOOTHOMMEL
Nog veel lekkers zien lopen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug. Wat was dat heerlijk, dat ga ik vaker doen
in het verlengde van de Buurserstr. richting Zuiderval mogen de fietsen van 2 kanten over de rotonde, vandaar ook die borden... alleen niemand die er op letquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, klinkt wel fijn
maar fietsers mogen op die rotonde zowel links, als rechtsom?
Voor zover ik weet wel, moet alleen mn schoenen nog vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas, gaat fitness met jou nog door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |