Geen idee, ik moest met de ic naar Maastricht voor de Ardennentocht van m'n middelbare school.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen had je zeker nog van die dikke Mitropa-Russinnen die rondkwamen met een ketel koffie en zo?
Om korting te krijgen ben je aangewezen op de rampensite van NShispeed, maar daar is het te kortdag voor goedkope kaartjes. Op de korte termijn is de ns automaat op het station vaak het goedkoopst.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:37 schreef ghizzer het volgende:
beste mensen
op vrijdag 2 april (rond 12.00 uur) wil ik van Doetinchem naar Antwerpen Centraal om 4 april weer terug te keren. Nu wil ilk mijn treinkaartje bij de touchscreenautomaat halen. Ik heb een voordeelurenkaart. Wat kan ik nu het beste kopen en is voor mij het goedkoopst. De NS-demo op ns.nl biedt geen uitkomst m.b.t. de kosten en volgens mij moet ik dan ook het Nederlands gedeelte volle pond betalen. Ik heb overigens geen 25%-korting kaart op internationale reizen.
Alvast heel erg bedankt voor tips!
Ps. Hoe is het op dit moment met Flash?
Als ik op de NS Hispeed-website kijk, kom ik aan een prijs van ¤ 37,60, maar dit is een weekendretour. De voorwaarden vermelden hierover:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:37 schreef ghizzer het volgende:
beste mensen
op vrijdag 2 april (rond 12.00 uur) wil ik van Doetinchem naar Antwerpen Centraal om 4 april weer terug te keren. Nu wil ilk mijn treinkaartje bij de touchscreenautomaat halen. Ik heb een voordeelurenkaart. Wat kan ik nu het beste kopen en is voor mij het goedkoopst. De NS-demo op ns.nl biedt geen uitkomst m.b.t. de kosten en volgens mij moet ik dan ook het Nederlands gedeelte volle pond betalen. Ik heb overigens geen 25%-korting kaart op internationale reizen.
De 'high flex'-optie is zo te zien 2 enkeltjes en kost ¤ 40,80. Ik heb de optie "Kortingskaart" aangevinkt, en aangegeven dat je een jongere bent. Op http://onlineboeken.nshispeed.nl/microtips/ kun je alle opties bekijken, en ook aangeven dat je een VDU hebt.quote:Reisvoorwaarden
De heenreis van het weekendretour België is mogelijk op vrijdag, zaterdag en zondag. De terugreis op zaterdag of zondag. Een homeprintticket is alleen geldig op de datum vermeld op het ticket. Onderbreken van de reis is toegestaan mits de eindbestemming op dezelfde dag wordt bereikt.
Het gaat de goeie kant op, dank jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:37 schreef ghizzer het volgende:
Ps. Hoe is het op dit moment met Flash?
Je kan bij de automaat gewoon aangeven dat je het Nederlandse traject met korting wil reizen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:37 schreef ghizzer het volgende:
Nu wil ilk mijn treinkaartje bij de touchscreenautomaat halen. Ik heb een voordeelurenkaart. Wat kan ik nu het beste kopen en is voor mij het goedkoopst. De NS-demo op ns.nl biedt geen uitkomst m.b.t. de kosten en volgens mij moet ik dan ook het Nederlands gedeelte volle pond betalen.
Niet bij een weekendretour.. maar da's pas 8 keer verteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan bij de automaat gewoon aangeven dat je het Nederlandse traject met korting wil reizen!
De meest recente (november '09) Weekendretour Rsd - Antwerpen die ik hier heb liggen kost ¤10,60. Een enkeltje Doetinchem - Rsd met korting kost ¤13,30. Dat zou in totaal dus ¤37,20 kosten, aangezien die eerste prijs ongetwijfeld zal zijn gestegen in die paar maanden, lijkt het boeken via NsHispeed me dus de goedkoopste en simpelste optiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:59 schreef James1988 het volgende:
Wellicht is het inderdaad goedkoper om je reis als 2 kaartjes te kopen, dat weet ik zo niet.
[ link | afbeelding ]
Ik heb dus 16,80 euro betaald voor een reis die mijn normaal 5,60 kost.quote:U heeft onlangs via onze internetsite een internationale treinreis besteld.
Van deze bestelling heeft u per e-mail een bevestiging ontvangen.
Volgens afspraak zouden de reisbescheiden worden afgehaald aan de afhaalautomaat van een door u aangegeven Servicebalie Internationale Verkoop.
Helaas is dat niet gebeurd. De bestelling is daarom na vertrekdatum door ons geannuleerd.
Zoals beschreven in uw bevestiging zijn aan deze annulering kosten verbonden.
Het totaal aan annuleringskosten bedraagt ¤5.60
Nieuws? Zie OdR 2010-2quote:Op zondag 28 maart 2010 07:13 schreef Ofyles2 het volgende:
HSL-nieuws uit Spanje:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ilia-tunnelbouw.html
We? Hoezo?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan we volgende maand ook nog een meet organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |