oh ik bedoelde mijn "wel" niet zo haha.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind ze ook leuk!Alleen viel de stevigheid me zo tegen.
Ik heb die in maat 39 en dat loopt superfijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:18 schreef pinquit het volgende:
Max loopt alweer een weekje op
[ afbeelding ]
vrij stoere sneakertjes met superdunne zooltjes. lopen als slofjesdenk ik dan
ik pas ze zelf niet.
Ja, hier ook. Lopen heerlijk, die sneakers. maar dan met roze bies aan de zijkant heb ik ze.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb die in maat 39 en dat loopt superfijn
nog niet nee! ik zal het in de gaten houden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, die had mijn middelste vorig jaar zomer Pinq. Daar liep ie binnen een week naast.Inderdaad, als pantoffeltjes, maar echt nul steun. Max geen last van?
Goed geheugen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:05 schreef Troel het volgende:
Die laarsjes van willempje heeft Vivi toch ook gehad voor Dean?
Super leuk zeg!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meikes nieuwe skoenies:
[ afbeelding ]
Maat 25
Bedankt!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Beaker, maar Jet is zonder zulke schoentjes al zo leuk!
(Als er ooit een 'leukst gekleed kind award' komt dan verdien jij die <3)
wheheh ik heb er nog bij staan twijfelen, exact t zelfde paarquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben toch weer voor twins gegaan. ze heeft nu deze voor de zomer.![]()
[ afbeelding ]
Oh, deze vind ik echt super! Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:13 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb deze net besteld!
[ afbeelding ]
Bedankt voor de linkquote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je hebt ze ook in deze kleur. Het zijn Allstars, van E 54,95 voor E 29,95 bij www.plutosport.nl (geen spam)
[ afbeelding ]
Die onderste puma's vind ik ook helemaal geweldig, ik denk alleen niet dat ze Mika zullen staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
gekocht net.
Ik heb begrepen van de mevrouw van de schoenenwinkel dat het pas 'moet' als ze echt lopen. Leren lopen schijnt het beste op blote voetjes te kunnen, evt op hele soepele leren schoentjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Ow wat een leuke, pvoesss en kim![]()
ik wil ook, maar weet gewoon niet of ze nu al deze zomer in zulke schoentjes kan/mag/moet lopen.
Ooohwww die vinnik leuk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Ruben heeft deze voor van de zomer. Wel in een groter maatje dan afgebeeld
www.babybaloe.bequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef lily het volgende:
Weet iemand waar ik babyslof/laarsjes kan kopen in een heel klein maatje? Voor een meisje.
zoiets
Leah's voetjes meten 9 cm
Ja, dat weet ik, dus in huis laat ik haar ook veel op blote voetjes rondscharrelen nu het weer wat beter en warmer wordt. Maar straks op vakantie wil ik toch liever niet dat ze buiten op haar blote voetjes rondloopt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van de mevrouw van de schoenenwinkel dat het pas 'moet' als ze echt lopen. Leren lopen schijnt het beste op blote voetjes te kunnen, evt op hele soepele leren schoentjes.
Doe eens een linkje, want ik heb er nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Klompsokjeswel leer, lekker soepel, alle kleuren verkrijgbaar en té cute.
vind ik dan.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe eens een linkje, want ik heb er nog nooit van gehoord!
Dat was vroeger toch heel normaal? Of is het nog weer anders?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
die voelde ik aankomen.![]()
De voorste, met het drukkertje/knoopje. Echt in alle kleuren, vanaf maat klein.
Nee hoor, voor mij is het heel normaal ja. Mijn jongens hebben ze ook aan gehad. Niet in de klompjes, maar als eerste schoen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch heel normaal? Of is het nog weer anders?
Ik zou ze sowieso even zien voor ik ze koop want ervaring leert dat de maat wel eens wil verschillen. of dat de bandjes wat langer zijn... Maar Welkoop idd. Ze zijn bedoeld als slof in je klomp dat je zo verder kan lopen als je klompen uit zijn, lekker warm enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:10 schreef mikoxx het volgende:
Uhm ja, dat bedoelde ik ja. Maar bij de Welkoop?? Dat is hier een tuinwinkel, met laarzen en harken en kruiwagens enzo...En de schoenmaker dus..... hmmm.... nie online nie?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom zo weinig in Drachten![]()
Maar ik vind ze ook leuk, misschien eens hier bij een schoenmaker kijken ofzo.
Ik hoor net dat schaap in mei nog een keer voor zijn werk naar Groningen moet. meestal is dat een opdracht waarvoor hij 3 opeenvolgende dagen daar moet zijn. Eens kijken of we een dagje mee kunnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe daar dan wat aan. Maar Welkoop is toch ook wel het Amsterdamse binnengedrongen?
Anders wil ik best een paar voor je kopen hoor, als je voetje even meet. roze
het zijn net balletschoentjes.
Het verschilt. Oude vond ik wel gladder dan nieuwe. Net of ze harder werden van even liggen. Als de zool nog soepel is zijn ze niet zo glad.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef bodpa09 het volgende:
M. had mijn oude klompsokjes aan, maar man, man, man wat zijn die dingen glad. Wij hebben overal gladde vloeren, dus hij ging acuut op zijn snufferd. Kweeniet of het antislip eraf gesleten is (ze zijn tenslotte 34 jaar oud), of dat ze altijd een gladde zool hebben? Weet jij dat Buuv?
Mijn oom is schoenmaker (en m'n neefjes inmiddels ook) maar ik weet niet beter dan dat mijn neefjes ze vroeger gedragen hebben, ik ga er zelfs vanuit dat ze ze ook verkopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
oh een linkje voor de verkoop bedoel je? Ik kocht ze bij Welkoop, en bij de schoenmaker. Maar weet niet of die buiten de provincie ook te koop zijn.Lijkt me wel eigenlijk??
Ik ookquote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef Vivi het volgende:
Vind ik ook, maar die camouflage birki's vond ik juist wel stoer?!
Ja deze zijn wel okquote:Op donderdag 22 april 2010 15:13 schreef Vivi het volgende:
Vind ik ook, maar die camouflage birki's vond ik juist wel stoer?!
deze heeft Meike dus...zilverkleurig en maat 25quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |