http://www.donerkinghelmond.nl/quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oeps foutje!
Waar bestel/haal jij het?
of ben je een illegale thuisbakker?
quote:
Hier schijnt die hele zon niet eens fatsoenlijkquote:
hier ook maar half. Maar ik heb een scheurtje in mijn nagel endus moet ik even naar veldhoven voor een reperatiekitquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier schijnt die hele zon niet eens fatsoenlijk
Ik kan het alleen niet terugvinden...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toen in het topic over Dubbeltje op z'n Kant wel...
Nja, gaat goed, gaat goedquote:
heeft ze het allemaal gedelete?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet terugvinden...Wel het topic, maar niet haar gezeug.
Die eerste fotoquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.donerkinghelmond.nl/
mijn vaste dealer
Alles flex hier!quote:
Stresssssquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook maar half. Maar ik heb een scheurtje in mijn nagel endus moet ik even naar veldhoven voor een reperatiekit
Scheurtjes in je nagels is wel echt klote. Ik ben helemaal niet zo'n muts met mijn nagels, maar scheurtjes baal ik ook van.quote:
BB heeft zich verslapen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
er ligt hier iets harigs luid te snurkenik dacht zo van wtf hoor ik nou
kloonaccount, eigenlijk was het miss_squote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Levitation het volgende:
Gevonden:
ikke84
Alleen heeft ze alleen maar in dat ene topic gepost.
Die heet tegenwoordig sarabi op fokquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kloonaccount, eigenlijk was het miss_s
dus nu heb je gazpacho?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef ArTiC het volgende:
ik was mijn soep kwijt...stond achter het scherm van mijn notebook
En nu is je soep koud?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef ArTiC het volgende:
ik was mijn soep kwijt...stond achter het scherm van mijn notebook
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kloonaccount, eigenlijk was het miss_s
Klopt. Haar ontmaskeren was echt grappig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig sarabi op fok
Ja ik had het al vrij snel door. Moet je geen fobo nemen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. Haar ontmaskeren was echt grappig.![]()
I know...ze post af en toe in singlesquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heet tegenwoordig sarabi op fok
Nee, te sterke koude bouillonquote:
is ze gedumpt ja?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
I know...ze post af en toe in singles
had ze maar een maskerquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. Haar ontmaskeren was echt grappig.![]()
Vooral die 2de foto.quote:
geen idee...don't want to do herquote:
Ze had toch een Turk/Griek/Egyptenaar/Whatever? Wij dachten dat hij was ingehuurd voor op de foto.quote:
"kijk eens hoe goed ik mijn buik kan inhouden" picquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |