Nee toen was mn vader waarschijnlijk nog boven. Mn vader hoorde die gast(en) naar buiten rennen en de trap af.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat deur open rammen was dus niet gehoord door je pa?
Heavyquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
Nee toen was mn vader waarschijnlijk nog boven. Mn vader hoorde die gast(en) naar buiten rennen en de trap af.
Mmh, zit wat inquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
De buurman mocht nog niet echt goed kijken ivm sporenonderzoek.
Mja, of hij moet bewust hebben ingebroken bij dat huisquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:57 schreef jna het volgende:
Maar goed, voor hetzelfde geld kiest die inbreker de andere deur in het portiek
Ja, sowieso is onze deur beter beveiligd dus misschien heeft ie daar zn keuze op gemaakt. En mn vader en ik waren thuis op dat moment ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of hij moet bewust hebben ingebroken bij dat huisEn je vader was (in dit geval) toch thuis?
Natuurlijk met keiharde Jazz aan, dat heeft hij vast gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, sowieso is onze deur beter beveiligd dus misschien heeft ie daar zn keuze op gemaakt. En mn vader en ik waren thuis op dat moment ja.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurlijk met keiharde Jazz aan, dat heeft hij vast gehoord
Ja tuurlijk, hij dacht met deze moet ik geen problemen krijgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurlijk met keiharde Jazz aan, dat heeft hij vast gehoord
"Het is vast een neger"quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hij dacht met deze moet ik geen problemen krijgen
Dan doe ik het niet slecht als blanke met 1 honkbalknuppel en een hockeystickquote:
Oh er is nog meer hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan doe ik het niet slecht als blanke met 1 honkbalknuppel en een hockeystick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |