ja we moeten ergens blijven hangenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:30 schreef lynda het volgende:
We gaan weer terug in de tijd en blijven nu hangen op 708
proestquote:
hoezo ? tis toch nooit goedquote:
vrouwen ...quote:
Ik zal je nog even uitleggen hoe die smileys precies werken.quote:
Gooit een paar kilo confetti de tent inquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef NBT het volgende:
Maak het eens levender........................
Muziekje erbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gooit een paar kilo confetti de tent in
quote:
Kijk, na 5 posts al meteen het juiste topic vinden.. Dat moet je ook maar net kunnenquote:Aantal posts: 6 (gemiddeld 1 per dag)
Goedemiddagquote:
forum of topic?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemiddag
welkom in het goede forum
bedoelde inderdaad Topic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef ForeverLove het volgende:
[..]
forum of topic?
Want als je in dit topic te vinden ben is dat alles behalve goed :p (geen reet te doen)
Dat veranderd de zaakquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoelde inderdaad Topic.
Maar jah foutje moet kunnen
Ik heb zat te doen hier op werk, maar vaak hier even paar minuten online
Dat bedoel ikquote:
Jajaja, lekker weertje weerquote:
Lekker hotquote:
Dat dat KANquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
bah, mn internet lag eruit. dat kan toch echt niet.......
en is het een mooi plafond ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:00 schreef lynda het volgende:
Iets met niet kunnen slapen!
Keek al twee uur naar het plafond toen de wekker ging![]()
gezien de tijd nu...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:46 schreef NBT het volgende:
Gelukkig wel zeg....... Beter gaat deze dag snel voorbij!
nu al half 10quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef NBT het volgende:
Ach schei toch uit....... de dag duurt nog 7 en een half uur, en heb er al 2 uur op zitten..
Zo klopt hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef NBT het volgende:
Ach schei toch uit....... de dag duurt nog 6 en uur, en daarna 2 uur in de auto zitten..
ben je een beetje opgefokt vandaag ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
vrijdag is wel relaxed.............maar toch moet hij opschieten
haiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
neeeee, helemaal niet hoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef renedis het volgende:
[..]
ben je een beetje opgefokt vandaag ?
WTF is dat nou weer...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:02 schreef renedis het volgende:
ik zoek op mallerd.. en dan zie ik dit:
[ afbeelding ]
ochtend humeur?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef NBT het volgende:
Ach schei toch uit....... de dag duurt nog 7 en een half uur, en heb er al 2 uur op zitten..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef renedis het volgende:
[..]
haii
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melig
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
rooie vlag danquote:
whehehe die vond ik ook toen ik zocht op meligquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe die vond ik ook toen ik zocht op melig
ga is werken julliequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
Pomtiedom
wel slecht weer vergeleken met gister
quote:
Ik ben bezigquote:
Mn Koffie ....quote:
Ook niet..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
rooie vlag dan![]()
nee grapje
wees blij tis vrijdaag
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn Koffie ....
Nu moet ik scherm schoonmaken
als je nu een mooi vrouwke regelt die mn scherm schoon maakt ...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dar wordt je toch blij van
ze hadden nooit moeten toelaten dat ik photoshop op mijn pc mocht installerenquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dar wordt je toch blij van
ik kan hier niets installeren , zelfs de tijd kan ik niet veranderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ze hadden nooit moeten toelaten dat ik photoshop op mijn pc mocht installeren
enigzins NSFWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je nu een mooi vrouwke regelt die mn scherm schoon maakt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
enigzins NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pfff, dat alles ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
zeikerdquote:
dude dan weet je precies wanneer er iemand komt en kan je FOK!, hyves, whatever nog ff wegklikkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
makkelijk zon zijspiegel op je monitor
Jah, Dat ga ik nu doenquote:
haha, mooi, ik zie je al zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dude dan weet je precies wanneer er iemand komt en kan je FOK!, hyves, whatever nog ff wegklikken
haha, dan is het enigszins wel handig...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
zeikerd
[..]
dude dan weet je precies wanneer er iemand komt en kan je FOK!, hyves, whatever nog ff wegklikken
??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef renedis het volgende:
dat van dat 12 jarige meisje is wel heel erg zeg!
beetje onverantwoordelijk ene 13-jarige mee op reis nemen
to much informationquote:
allebei zwanger ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef renedis het volgende:
dat van dat 12 jarige meisje is wel heel erg zeg!
beetje onverantwoordelijk ene 13-jarige mee op reis nemen
is vrijdag, dan kan hetquote:
Zelfs op vrijdag........... is dat gewoon verbodenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Zelfs op vrijdag........... is dat gewoon verboden
Jawelquote:
Zeg het met groente en fruitquote:
Dwing me maar om niet te doenquote:
laat maarquote:
De zoveelste die het ontdektquote:
dat kloptquote:
Echt welquote:
je moet toch wel elke dag etenquote:
Haha, ook aan eten hoor, maar morgen eet ik vast niet zo lekker...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet toch wel elke dag eten![]()
waar dacht jij nou weer aan, NBT?
Dat bedoel ik,quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet toch wel elke dag eten![]()
waar dacht jij nou weer aan, NBT?
Wakkerr blijven!! nog even volhouden.........quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef Darkwolf het volgende:
Pfff heftige lunch dip.
Zit hier bijna inslaap te vallen!
Gooit emmer ijskoud water in gezicht van Darkwolfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef Darkwolf het volgende:
Pfff heftige lunch dip.
klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef Darkwolf het volgende:
Pfff heftige lunch dip.
Oooh dat willik ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gooit emmer ijskoud water in gezicht van Darkwolf
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef renedis het volgende:
en mijn eten :p
[ afbeelding ]
hoop dat ie het doet
wat is hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef renedis het volgende:
en mijn eten :p
[ afbeelding ]
hoop dat ie het doet
broodje strontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
broodje strontSateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen zin meer
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
ik ook over minder dan een uurquote:
Wat zijn dat nou voor ambtenaren tijden....................quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor ambtenaren tijden....................
nu jah probbleem is:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor ambtenaren tijden....................
ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh. 4 dagen jongens. Heerlijk. En maandag ook vrij toch?
ow dat is eigenlijk nog ergerquote:
draaaaakjequote:
Dit keer weer verwegquote:
So, niks meer dan normaalquote:
Nou, ik vind het dus niet normaal.quote:
Je veter zit losquote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
Morge
ruim 2 en een half uur over gedaan om op werk te komen
Now it looks as though they're here to stay.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
Yesterday,
all my trouble seems so far away
Doe eens vrolijk ofzo, bijna weekendquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
Yesterday,
all my trouble seems so far away
SMOKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Krullen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SMOKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Goedemorgen mijn grote kleine krullenbol![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |