quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef Cryothic het volgende:
Ow help... een collega die sinds februari al weg is... wordt nu pas gemist.
De waterkannen voor de waterkoeler zijn namelijk op... en die bestelde zij.
En verder deed ze ook nog andere dingen volgens mij... maar eh... nu is dus t water op
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ] Kom er net achter dat m'n accu's leeg zijn, dus kan geen foto's maken onderweg naar huus....
Dat heb ik ook eens gehad, maar toen aan de andere kant van NL.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Voorbereiding is het halve werk he
zo heb ik eens zonder CF-kaartje op Hoek van Holland gestaan
![]()
Ik was op vakantie (oke, limburg) en had ook geen kaartje bij mequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Puala het volgende:mijn if - else if - else if - else scriptje werkt
Geen idee naar de rest natuurlijk, maar is een switch/case/"weet ik t hoe t in php heet" dan niet eenvoudiger?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Puala het volgende:
mijn if - else if - else if - else scriptje werkt
Dat snappen haar docenten nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee naar de rest natuurlijk, maar is een switch/case/"weet ik t hoe t in php heet" dan niet eenvoudiger?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | if ($i == 0) { echo "i equals 0"; } elseif ($i == 1) { echo "i equals 1"; } elseif ($i == 2) { echo "i equals 2"; } switch ($i) { case 0: echo "i equals 0"; break; case 1: echo "i equals 1"; break; case 2: echo "i equals 2"; break; } ?> |
Ik controleer altijd 2x of ik alles bij me hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:18 schreef Netsplitter het volgende:
Owww, php.
Dacht vb.
Dan had ik er ook wat aan gehad. :)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | case 1 response.write("het was een 1") case 2 response.write("het was een 2") case 3 response.write("het was een 3") case else response.write("het was iets anders") end select |
Dit heb ik al, dus waarom zou ik het aan gaan passen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Cryothic het volgende:
even snel gegoogled:
[ code verwijderd ]
deze twee stukken doen hetzelfde.
De code bij het case statement is leesbaarder. Dat is de enige redenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit heb ik al, dus waarom zou ik het aan gaan passen?![]()
Want dan moet mijn technisch ontwerp ook gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |