Bron.quote:DORDRECHT - De politie heeft vlak bij een speeltuintje aan de Tolbrugstraat Waterzijde in Dordrecht ingegrepen toen twee honden de liefde bedreven.
De eigenaren van twee stamboomhondjes lieten voor de ogen van een aantal kinderen de dieren met elkaar paren. Een omwonende die dit zag, alarmeerde de politie.
Uit onderzoek bleek dat de kinderen van de hondeneigenaren waren. De ouders vonden het normaal dat de dieren op de openbare weg en in het gezelschap van kinderen hun ding deden. De agent stuurde mensen en honden echter weg.
Honden aan de lijn!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En terecht, die honden van tegenwoordig leven een onzettend losbandig leven.
Ook die ja,quote:
Ik moest er ook meteen aan denken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef marcel-o het volgende:
doet me denken aan zo'n gif'je waar je 2 honden het ziet doen en dat het mannetje gaat kotsen![]()
(kan m ff niet vinden)
Ik niet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moest er ook meteen aan denken!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:53 schreef marcel-o het volgende:
doet me denken aan zo'n gif'je waar je 2 honden het ziet doen en dat het mannetje gaat kotsen![]()
(kan m ff niet vinden)
Altijd gaan voor makkelijk scoren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Ook die ja,.
En de politiecentrale medewerker die dacht; joh, we sturen er gewoon even een agent op af. Alle moorden en overvallen zijn tenslotte opgelost, het kan wel even..
Nee, helemaal niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:47 schreef Rookert het volgende:
Wat is dit in godsnaam voor een bullshit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |