abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79611099
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Je hebt er niks beters dan een " " tegenin te brengen?

Dat zegt mij genoeg. Veel gescheld en gehoon, maar 0,0 inhoud. Dát verdient pas echt een
Dat doe ik ook dus het kan ook aan jou liggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79611279
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat doe ik ook dus het kan ook aan jou liggen
Ach ga toch Teletubbies kijken als je met de grote-mensen-realiteit niet kan omgaan.
pi_79611386
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Ach ga toch Teletubbies kijken als je met de grote-mensen-realiteit niet kan omgaan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:40:15 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79612040
turken...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79612531
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Een hint aan Turken in Nederland:
pi_82526754
Het is dus duidelijk niet zo dat alleen autochtone Nederlanders als vol ervaren.
pi_82526978
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:09 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dit is natuurlijk makkelijk te verklaren. De meeste Turken wonen in buurten waar er veel nationaliteiten wonen en dus relatief weinig Nederlanders. Terwijl nog steeds het over grote deel van de Nederlanders in buurten woont waar ook voornamelijk Nederlanders wonen.

Dus ja dan is het geen wonder dat een groter percentage van die mensen vind dat Nederland teveel allochtonen telt.
Nieuwe Nederlanders zijn vaak de grootste racisten wanneer het om andere bevolkingsgroepen gaat.
pi_82527121
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Nieuwe Nederlanders zijn vaak de grootste racisten wanneer het om andere bevolkingsgroepen gaat.
Vaak wel, maar misschien komt daar juist verandering in omdat zij zelf in een multiculturele samenleving leven.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:17:44 #234
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_82527228
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:56 schreef doorgeplaatst het volgende:

[..]

http://www.nd.nl/artikele(...)vinden-nederland-vol

Het is dus duidelijk niet zo dat alleen autochtone Nederlanders als vol ervaren.
De steden zijn inderdaad overvol en breiden zich daarom constant uit. De dorpen lopen leeg. Nederland heeft ook een erg hoge bevolkingsdichtheid. Dit is nog erger in de randstad.

Wat mij stoort aan dit bericht is dat dit géén nieuws is. Dit is algemene kennis, of tenminste, dat zou het moeten zijn. Dat Turken ook naar grafiekjes kunnen kijken in stadjes wonen of wat dan ook, is super verbazend of niet soms?

Dit topic is een berg met faal en jij TS; bent koning van deze berg bestaande uit falendheid. Dat klopt, als er een andere reden was voor het maken van dit draadje dan jouw onzinnige rechts-populistische denkbeelden, dan sta ik versteld.
quote:
Turkse Nederlanders vinden dat Nederland te veel migranten telt dan Nederlanders zelf.
Ik mag hopen dat dit een domme cynische grap is die doelt op het slechte Nederlands van de Turken die geïnterviewd zijn? Anders ben ik voor altijd overtuigd dat het (christelijk betrokken) Nederlands Dagblad =
Wacht... Dat ben ik al.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_82527554
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De steden zijn inderdaad overvol en breiden zich daarom constant uit. De dorpen lopen leeg. Nederland heeft ook een erg hoge bevolkingsdichtheid. Dit is nog erger in de randstad.

Wat mij stoort aan dit bericht is dat dit géén nieuws is. Dit is algemene kennis, of tenminste, dat zou het moeten zijn. Dat Turken ook naar grafiekjes kunnen kijken in stadjes wonen of wat dan ook, is super verbazend of niet soms?

Dit topic is een berg met faal en jij TS; bent koning van deze berg bestaande uit falendheid. Dat klopt, als er een andere reden was voor het maken van dit draadje dan jouw onzinnige rechts-populistische denkbeelden, dan sta ik versteld.

[..]

Ik mag hopen dat dit een domme cynische grap is die doelt op het slechte Nederlands van de Turken die geïnterviewd zijn? Anders ben ik voor altijd overtuigd dat het (christelijk betrokken) Nederlands Dagblad =
Wacht... Dat ben ik al.
Het is dus geen algemene kennis. Ik vind zelf opmerkelijk aan het onderzoek dat Turken veelal op de eigen Turkse gemeenschap zijn gericht.

Verder kan je wel klagen over mij of over het onderzoek, maar daar kom je niet verder mee.
pi_82527607
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef doorgeplaatst het volgende:

[..]

Vaak wel, maar misschien komt daar juist verandering in omdat zij zelf in een multiculturele samenleving leven.
Precies, ook zij moeten zich gewoon aanpassen en zich niet superieur voelen. Meer is het niet. Dit lost zich met de totale verwestering uiteindelijk wel op.

Men is zogenaamd zo bang voor Islamisering maar al die mensen die hier zijn, ik geloof zelf dat de westerse wereld een veel grotere bedreiging is voor die islam. Want een fiks aantal moslims hebben hun toevlucht in het westen gezocht, krijgen kinderen en is er een fase van fikse cultuurconflicten en dit los je niet zomaar even op.

Die westers geworden Moslims keren in de zomer weer terug naar hun land van oorsprong en voelen zich ontheemd. En hun kinderen al helemaal.
pi_82527960
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Precies, ook zij moeten zich gewoon aanpassen en zich niet superieur voelen. Meer is het niet. Dit lost zich met de totale verwestering uiteindelijk wel op.

Men is zogenaamd zo bang voor Islamisering maar al die mensen die hier zijn, ik geloof zelf dat de westerse wereld een veel grotere bedreiging is voor die islam. Want een fiks aantal moslims hebben hun toevlucht in het westen gezocht, krijgen kinderen en is er een fase van fikse cultuurconflicten en dit los je niet zomaar even op.

Die westers geworden Moslims keren in de zomer weer terug naar hun land van oorsprong en voelen zich ontheemd. En hun kinderen al helemaal.
Velen zullen inderdaad verwesteren, maar dat zorgt weer voor spanningen tussen de groep wil verwesteren en de groep die zich daar tegen verzet.
pi_82528265
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef doorgeplaatst het volgende:

[..]

Velen zullen inderdaad verwesteren, maar dat zorgt weer voor spanningen tussen de groep wil verwesteren en de groep die zich daar tegen verzet.
Wie zal zich daar uiteindelijk dan tegen verzettten?
pi_82528474
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Wie zal zich daar uiteindelijk dan tegen verzettten?
Een groep die zich juist vast wil houden aan de tradities en achtergrond (identiteit) van de eigen etnische groep.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:41:48 #240
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_82528582
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:23 schreef doorgeplaatst het volgende:

[..]

Het is dus geen algemene kennis. Ik vind zelf opmerkelijk aan het onderzoek dat Turken veelal op de eigen Turkse gemeenschap zijn gericht.

Verder kan je wel klagen over mij of over het onderzoek, maar daar kom je niet verder mee.
Je hebt gelijk. Ik moet mijn excuus aanbieden. Voor de gemiddelde Telegraaf lezer, en dus spijtig genoeg ook de gemiddelde Fok! gebruiker zal dit wel een erg schokkende en spannende ontdekking zijn.

Voor de duidelijkheid ik klaagde niet over het onderzoek. Ik klaagde over de KWALITEIT van de berichtgeving in de door jouw opgegeven bron.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_82529115
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:39 schreef doorgeplaatst het volgende:

[..]

Een groep die zich juist vast wil houden aan de tradities en achtergrond (identiteit) van de eigen etnische groep.
Dat is de huidige stand van zaken kennelijk.
En die kinderen hebben een cultuurconflict. Ik ontken de problemen niet maar ik geloof dat deze problemen op lange termijn zullen verdwijnen en de westerse cultuur de overhand krijgt.

Verder vind ik het ook flauwekul om te zeggen dat Nederland hier zo enorm onder lijdt.
Pak de auto maar eens en cross eens door Nederland. En nogmaals ik zeg niet dat er geen problemen zijn. Maar het is wel een feit dat we die zgn. achtergestelde gelovige idioten het land in hebben gehaald, ze zichzelf hebben weten te handhaven, kinderen hebbben geschopt en juist die kinderen in cultuurconflict zijn geraakt en waarvan veel kinderen een dubbelleven leiden. Er is dan een verschil tussen thuis en de buitenwereld. En er is inderdaad sprake van superieuriteitsgevoel en nog meer racisme onder die nieuwe Nederlanders.

Uiteindelijk zullen ze zich allemaal moeten conformeren aan de Westerse wereld en dit is echt wel in volle gang erg okay. Althans zo zie ik het. Je hebt succesvolle jongeren maar ook slachtofferroljongeren die echt geholpen moeten worden. En wat mij betreft mag het bedrijfsleven ook wat meer meewerken door die moeilijke jongeren een kans te geven i.p.v. ze overal te weigeren. Want dit gebeurd ook en dit soort bedrijven zijn wat mij betreft net zo schuldig aan de randstedelijke tweedeling.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:53:31 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_82529209
Vol? Met wat?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 9 juni 2010 @ 05:37:30 #244
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_82533735
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 05:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken gaan ook PVV stemmen vandaag, dat dit kan... in ons kakkerlandje

http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=101349&page=6&s=2edfb0579684149215a3d70f0eb5fb38
Daar zegt een Turk het volgende:
quote:
Nederland is tot nu toe gerund door een stel homo's, komt er eindelijk een man die
de recht en de roots van Nederland en de Nederlanders wil ophemelen, zijn mensen niet gewend toch.
Ik denk dat Turken veel trotser zijn op hun land dan Nederlanders, Veel Turken zien Nederland inmiddels als hun land of ze zijn hier geboren, dat zou misschien verklaren waarom ze PVV stemmen.

[ Bericht 1% gewijzigd door pongping op 09-06-2010 05:43:12 ]
pi_82534045
Jaja onder Turken zijn ook veel achterlijken..
pi_82540329
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 05:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken gaan ook PVV stemmen vandaag, dat dit kan... in ons kakkerlandje

http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=101349&page=6&s=2edfb0579684149215a3d70f0eb5fb38
Was laatst ook een stukje van Jakhalzen in Volendam en dat daar zoveel mensen PVV stemmen omdat ze bang zijn voor allochtonen.
Het was een Volendamse Marokkaan (als ik het me goed herinner) die vertelde dat hij via de kieswijzer ook op PVV uitkwam.
Als je erg conservatief bent zal je daar wrs. wel op uitkomen dus hij zal geen uitzondering zijn.
pi_82559213
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef Stali het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring, wat natuurlijk niet representatief is, kan ik dit alleen maar beamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')