abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2010 @ 09:41:04 #101
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_79559475
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ligt aan wat voor voeding ze krijgen en naar de lengte van de ouders. Mijn zusje heeft een zoontje die 9 weken ouder is dan mijn jongste en die jongen is echt een beer. Die krijgt kunstvoeding en dat is dik makender dan borstvoeding wat mijn zoontje krijgt.
Jochem was (en is) dikker dan Ruben en zat toch echt op bv tegen de kv van Ruben.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2010 @ 09:41:55 #102
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_79559506
m_p, succes!

Wat betreft die boete, ik geef je weinig kans. Als mijn tante (als verloskundige) in noodvaart achter de ambulance aanreed en een boete kreeg, kreeg ze die ook niet vergoed.
[i]2 trut[/i]
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:44:33 #103
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79559593
Ze gaan nu eerst alles bekijken aan de binnenkant of dit echt wel een stuk placenta is. Mocht dat zo zijn (gyn wist het bijna zeker) dan maken we een nieuwe afspraak en dan ga ik onder narcose en halen ze het wel.
Ze gaan nu lopen wroeten daarbinnen en volgens de gyn gaat het aardig pijn doen. (Vind t niet zo fijn dat hij dat gezegd heeft, nu ben ik alleen maar zenuwachtiger maargoed..)
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79559803
Goeiemorgen!

Ik ben blij dat ik Rienk gewoon bij me kan houden, Ik zou er niks aan vinden, dat 'wennen'

We hebben verder niks qua Rienk te melden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79559841
mama_papa en sterkte!
pi_79559923
Ivan heeft de 'p' onder de knie en zegt 'ppwaaa'!
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Vlindur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79560013
Vlindur En ze vindt het vast fijn dat jullie langskomen
pi_79560319
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal mijn plannen hier nog even herhalen... Ben er best wel vol van eigenlijk..
[..]
Ik kan het me zo goed voorstellen. Veel succes ermee! Je hebt je zo te horen al ingesteld op een zware strijd. Ik hoop voor jullie dat de omslag snel plaatsvindt.
pi_79560402
Hoe slapen jullie baby's momenteel trouwens? Ik weet even niet meer zo goed hoeveel laagjes ik moet gebruiken en ben geneigd het dekentje er helemaal uit te gooien.
pi_79560475
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef mama_papa het volgende:
Ze gaan nu eerst alles bekijken aan de binnenkant of dit echt wel een stuk placenta is. Mocht dat zo zijn (gyn wist het bijna zeker) dan maken we een nieuwe afspraak en dan ga ik onder narcose en halen ze het wel.
Ze gaan nu lopen wroeten daarbinnen en volgens de gyn gaat het aardig pijn doen. (Vind t niet zo fijn dat hij dat gezegd heeft, nu ben ik alleen maar zenuwachtiger maargoed..)
Konden ze het met een inwendige echo niet zien?
pi_79560593
Dank jullie Vanmiddag horen we meer. Dus ik laat het hier even bij. Update binnenkort

Ik heb Rienk onder 3 lagen fleece en in pyjama en puckababy. Zelf slapen we ook nog onder het winterdekbed. Het is hier 's avonds ook niet warm dus ik laat het voorlopig ook nog zo. Ik heb ook niet het idee dat Rienk het te warm heeft trouwens.
pi_79560792
Ik heb ook niet het idee dat Ivan het te warm heeft, maar ik begin het zelf al behoorlijk warm te krijgen in de loop van de nacht onder een normaal dekbed en met een ponnetje aan. Overdag is het hier bovendien al 22 graden in huis.
pi_79560829
Claudia Isabeau slaapt in een dunne slaapzak met een (koeka) wafeldekentje (die zijn lekker dun en licht).

Als ik geen dekentje gebruik en haar alleen met een slaapzakje in bed leg gaat ze niet slapen maar huilen. Kennelijk heeft ze die begrenzing nodig om in slaap te vallen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:17:47 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79560836
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe slapen jullie baby's momenteel trouwens? Ik weet even niet meer zo goed hoeveel laagjes ik moet gebruiken en ben geneigd het dekentje er helemaal uit te gooien.
Hier romper, pyama, lakentje, dekentje. Daan heeft een hele goede thermostaat en zit altijd tussen de 36.8 en 37.2 met z'n temp. Weet niet wat 'normaal' is maar dit werkt voor Daan. Sinds begin deze week geen extra dekentje meer en de kruik is al 2 weken weg. (Slaap)Kamertemperatuur is 19 graden 's nachts dus niet echt koud.
pi_79560863
Oh en ze heeft een pyjama aan. Haar kamertje is behoorlijk warm als de zon op het raam heeft geschenen. Fromthere.
pi_79560948
Oh, jullie baby's zijn dus ook nog behoorlijk dik ingestopt. Ik laat bij Ivan z'n broekje uit omdat z'n deken niet heel dun is (het is er een van de Prénatal). Hij slaapt dus in rompertje, truitje, Puckababy en onder een dekentje. In de winter had hij er een broek bij aan en was het dekentje dubbel omgeslagen.

Ik ga even op zoek naar dat wafeldekentje. Het klinkt als iets wat ik MOET hebben.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:01 #117
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79561087
Raissa: Hij zag ''iets'' dat er niet moest zitten.... Als hij bijna zeker weet dat het een stukje placenta is, hoezo laat hij me dan niet meteen onder narcose gaan Nu moet ik dus eerst nu pijn krijgen en dan dalijk onder narcose... beetje raar..

Hier slaapt Tessa in een romper, pyama, winterslaapzak en een deken En dan nog heeft ze het af en toe koud, maar dat zal ze vast van dr mama hebben Ik heb het ook altijd koud
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79561195
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even op zoek naar dat wafeldekentje. Het klinkt als iets wat ik MOET hebben.
Oh jee! En dan heb ik het straks gedaan.....
pi_79561227
Dat zat ik mij ook al af te vragen gisteren Claudia! Isa slaapt nu met pyjama, slaapzak (nog wel een wat dikkere), een lakentje en een dekentje. Haar slaapkamer is soms nog wel wat warm, 19/20 graden. Ik zat mij af te vragen of er ook 'zomerdekentjes' zijn, maar nu lees ik het berichtje van Sorbo.
pi_79561313
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Kunnen we in ieder geval iemand de schuld geven!
pi_79561326
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

67 euro, ik ben wel genezen!
pi_79561368
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef mama_papa het volgende:
Raissa: Hij zag ''iets'' dat er niet moest zitten.... Als hij bijna zeker weet dat het een stukje placenta is, hoezo laat hij me dan niet meteen onder narcose gaan Nu moet ik dus eerst nu pijn krijgen en dan dalijk onder narcose... beetje raar..

Hier slaapt Tessa in een romper, pyama, winterslaapzak en een deken En dan nog heeft ze het af en toe koud, maar dat zal ze vast van dr mama hebben Ik heb het ook altijd koud
Nou, dat vind ik inderdaad ook een beetje apart..
pi_79561376
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef mama_papa het volgende:
Oh jemig, daar zou ik ook erg tegenop kijken, vooral zo snel na de bevalling.
pi_79561382
Oh oh, deze foto! Wat mooi!!

En Koeka verkopen ze bij de winkel hier in de buurt, waar ik eigenlijk niet meer wil komen omdat ik er te hebberig van wordt en altijd meer meeneem dan de bedoeling was.. Maar nu heb ik weer een excuus om even te kijken!
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2010 @ 10:33:58 #125
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_79561418
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Jochem wurmt zich net als Ruben altijd onder het dekentje uit Afgelopen twee nachten in een slaapzakje (zomerslaapzakje) ging stuk beter (Ruben wilde dat nooit), voornamelijk om alvast te wennen aan de camping straks

Maar hij ligt dus soms ook rustig in alleen een romper, gaat prima Net als Ruben issie niet echt een koukleum, als hij het koud heeft geeft hij dat wel aan
[i]2 trut[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')