Jochem was (en is) dikker dan Ruben en zat toch echt op bv tegen de kv van Ruben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor voeding ze krijgen en naar de lengte van de ouders. Mijn zusje heeft een zoontje die 9 weken ouder is dan mijn jongste en die jongen is echt een beer. Die krijgt kunstvoeding en dat is dik makender dan borstvoeding wat mijn zoontje krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef Vlindur het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik kan het me zo goed voorstellen. Veel succes ermee!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal mijn plannen hier nog even herhalen... Ben er best wel vol van eigenlijk..![]()
[..]
Konden ze het met een inwendige echo niet zien?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef mama_papa het volgende:
Ze gaan nu eerst alles bekijken aan de binnenkant of dit echt wel een stuk placenta is. Mocht dat zo zijn (gyn wist het bijna zeker) dan maken we een nieuwe afspraak en dan ga ik onder narcose en halen ze het wel.
Ze gaan nu lopen wroeten daarbinnen en volgens de gyn gaat het aardig pijn doen. (Vind t niet zo fijn dat hij dat gezegd heeft, nu ben ik alleen maar zenuwachtiger maargoed..)
Hier romper, pyama, lakentje, dekentje. Daan heeft een hele goede thermostaat en zit altijd tussen de 36.8 en 37.2 met z'n temp. Weet niet wat 'normaal' is maar dit werkt voor Daan. Sinds begin deze week geen extra dekentje meer en de kruik is al 2 weken weg. (Slaap)Kamertemperatuur is 19 graden 's nachts dus niet echt koud.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe slapen jullie baby's momenteel trouwens? Ik weet even niet meer zo goed hoeveel laagjes ik moet gebruiken en ben geneigd het dekentje er helemaal uit te gooien.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even op zoek naar dat wafeldekentje. Het klinkt als iets wat ik MOET hebben.![]()
Kunnen we in ieder geval iemand de schuld geven!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh jee! En dan heb ik het straks gedaan.....
67 euro, ik ben wel genezen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh jee! En dan heb ik het straks gedaan.....
Nou, dat vind ik inderdaad ook een beetje apart..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef mama_papa het volgende:
Raissa: Hij zag ''iets'' dat er niet moest zitten.... Als hij bijna zeker weet dat het een stukje placenta is, hoezo laat hij me dan niet meteen onder narcose gaanNu moet ik dus eerst nu pijn krijgen en dan dalijk onder narcose... beetje raar..
Hier slaapt Tessa in een romper, pyama, winterslaapzak en een dekenEn dan nog heeft ze het af en toe koud, maar dat zal ze vast van dr mama hebben
Ik heb het ook altijd koud
Oh jemig, daar zou ik ook erg tegenop kijken, vooral zo snel na de bevalling.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef mama_papa het volgende:
Ze gaan nu eerst alles bekijken aan de binnenkant of dit echt wel een stuk placenta is. Mocht dat zo zijn (gyn wist het bijna zeker) dan maken we een nieuwe afspraak en dan ga ik onder narcose en halen ze het wel.
Ze gaan nu lopen wroeten daarbinnen en volgens de gyn gaat het aardig pijn doen. (Vind t niet zo fijn dat hij dat gezegd heeft, nu ben ik alleen maar zenuwachtiger maargoed..)
Jochem wurmt zich net als Ruben altijd onder het dekentje uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe slapen jullie baby's momenteel trouwens? Ik weet even niet meer zo goed hoeveel laagjes ik moet gebruiken en ben geneigd het dekentje er helemaal uit te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |