ah ok, zag wel dat als browser Opera gebruikt wordtquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, nog weinig reviews over gelezen (ook niet van telefoons met dat besturingssysteem)
??quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Tvp. Goh, Bas... Jij blijft wel echt in die KPN reclame hangen he.
Goeiemoggel, vrachtwaggel, Vodaflop.quote:
Omdat t koel isquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goeiemoggel, vrachtwaggel, Vodaflop.
Like, why?
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is echt geen zon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Femszsz![]()
Sunshine all over tha place
Sanderquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hai Femke, Remco, San, Bas, Machiel, Selma, Wouter, Robin, Martijn
Sanderquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hai Femke, Remco, San, Bas, Machiel, Selma, Wouter, Robin, Martijn
wel goed, zin aan vanmiddag/vanavondquote:
Hier welquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is echt geen zon.
Laat jij je sanshine eens schijnen over A'lo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier welErgens tussen Almelo en Deventer
bankhangen en keek eens ri buiten, was nogal scherpe lucht dus dacht zonquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is echt geen zon.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
bankhangen en keek eens ri buiten, was nogal scherpe lucht dus dacht zon
Ja... Dat zal het zijn! Niemand gebruikt die woorden meer omdat het stom is, maar ik weet niet wat cool isquote:
Hoi allemaalquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
wel goed, zin aan vanmiddag/vanavond![]()
en met oe?
Als je dat doet loop je hopeloos achter. Sorry Bas.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Dat zal het zijn! Niemand gebruikt die woorden meer omdat het stom is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |