Goddomme timmmmm je komt over alsof je ieder moment ongesteld kan wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht. Jouw bier is zijn bier. Andersom gaat dat dan weer niet op
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeps, deze post niet gezien. Ik ben een beetje mensschuw. Vanavond als het donker is ga ik naar buiten
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:10 schreef Panda72 het volgende:
Zwaait voorzichtig naar Timmmmmben je een beetje in een pesthumeur vandaag?
Op je bolle ogen, kutquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goddomme timmmmm je komt over alsof je ieder moment ongesteld kan worden
quote:
Zo he, heel goed, dat is moppersmurf ja! Nu je smurfen kan herkennen ben je al bijna op het niveau van een 2jarige!quote:
En? Lekker bruin geworden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, ik ben weer van het terras af gekomen.
Ik ben ook weer binnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, ik ben weer van het terras af gekomen.
Wie mist jou niet?quote:
Ik ben al bruin.quote:
Goede vraag aan een negerinquote:
Je zat weer op ;t terras? Ik heb geen hertog voor je bestelt trouwens, je reageerde niet.quote:
Ik, timmmmmm kwam in mijn foboquote:[..]
Wie mist jou niet?
Wil je even naar Sneek komen en je gaypowers gebruiken om de kermis weg te jagen?quote:
Heel flauw ja. Wacht maar tot de zomer, dan ben ik pikzwart.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, was ook maar een (heel flauw) grapje.
Nee, datacenter. En ik had m'n telefoon niet bij me daarbinnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zat weer op ;t terras? Ik heb geen hertog voor je bestelt trouwens, je reageerde niet.
Gaypowers?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je even naar Sneek komen en je gaypowers gebruiken om de kermis weg te jagen?
Ga op ;t balkon zitten dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, datacenter. En ik had m'n telefoon niet bij me daarbinnen
Roze overhemd enzulks.quote:[..]
Gaypowers?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga op ;t balkon zitten dan.
Nouja, ik vond ;t wel best hoor, had ik mijn eigen biertje.
[..]
Roze overhemd enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |