Als je om 4 uur cup a soup had genomen, was dat nooit gebeurdquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht ik neem een lekker bekertje cup a soup. Sta ik bij de koffieautomaat sta ik een beetje dromerig voor mij uit te kijken. Druk ik op de knop koffie ipv heet water
Vast nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar denkt ;ie over een paar jaar heel anders over, ben i kbang.
Hij was leuk hequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
DW KIJK NOU WAT IK VIND!!!!!
[ afbeelding ]
en nog 1 maar die pm ik wel
Die hele dag was leukquote:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je om 4 uur cup a soup had genomen, was dat nooit gebeurd
Zoek bordje schiphol oost!quote:
maarja, beetje laat mee hequote:
do the happy dancequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoek bordje schiphol oost!
'oeh! ik zie er 1'
YAAAAAY![]()
![]()
![]()
OlifantJES niet vergetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoek bordje schiphol oost!
'oeh! ik zie er 1'
YAAAAAY![]()
![]()
![]()
VliegtuigJES ook nietquote:
Laat in de zin van ik stuur mijn auto op het laatste moment richting schiphol oostquote:
Er staan ergens hele grote olifantenbeelden langs de snelweg.quote:
Dat heb ik maar 2 keer gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat in de zin van ik stuur mijn auto op het laatste moment richting schiphol oost
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan ergens hele grote olifantenbeelden langs de snelweg.
Ix: kijk olifantjes
dus ik zoeken naar een auto met stickers van olifantjes erop
zegt ze nee daar olifantJES
die dingen zijn 70.000 kilo per stuk dat zijn geen olifantJES
quote:
Schiphol oost is niet te vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat in de zin van ik stuur mijn auto op het laatste moment richting schiphol oost
Ja, die langs de A6.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
Hedden jullie het nou over de olifanten in Flevoland?
Is leuk hoor, een roadtrip met mij.quote:
Middagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |