Wtfquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:28 schreef neen het volgende:
[..]
Die italiaanse film dan, met die neukende paarden waarin die vrouwen een beetje aan zichzelf gingen zittenwtf
![]()
Dat eerste, van 16.00 tot 04.00 in de kroeg gezeten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat doe je dan wel niet om zoveel geld uit te geven?!
Veel zuipen of heb je een hoertje genomen?
Ja wtf, die kende ik dus nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:28 schreef neen het volgende:
[..]
Die italiaanse film dan, met die neukende paarden waarin die vrouwen een beetje aan zichzelf gingen zittenwtf
![]()
Nee eerder andersom. Een man heeft het gezag thuis, en dat heb ik. Maar ik drink door de week niet, behalve op een feestje of zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:59 schreef neen het volgende:
[..]
Lolz, Justmattie zit onder de duim bij z'n vriendin.
Precies zoals vrouwen dat altijd doen, ze laten je denken dat je de baas bent maar ondertussen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee eerder andersom. Een man heeft het gezag thuis, en dat heb ik. Maar ik drink door de week niet, behalve op een feestje of zo
quote:+31 (0)58 844 18 48 vd Heide Ypeijstraat 25 8933 DT Leeuwarden
Leuk verzoekje inderdaadquote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef TwisterNederland het volgende:
bel hem en vraag of hij ermee wilt stoppen.
Lekker op tyd uhquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:09 schreef justmattie het volgende:
Welkom hier weest wel.
Wat een genot dastou hier oek bist!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef brandsrus het volgende:
Schitterende radio was dat, leeuwarden meldt zich hier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |