Ik heb haar wel eens gehoord, maar te weinig om een zinnig oordeel over te gevenquote:
Ik hoop echt Robbert-Jan, die is volgens mij nu ook de langst zittende nachtjock maar ja dat maakt ook niks uit geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef ScottTracy het volgende:
Benieuwd wie nu de eer krijgt om de gewilde uren tussen 4-6 doordeweeks op te vullen
Ik denk dat Roosmarijn er al langer zit dan RJ hoor. En Bert zit er ook al best lang...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoop echt Robbert-Jan, die is volgens mij nu ook de langst zittende nachtjock maar ja dat maakt ook niks uit geloof ik
Klopt, die wil het gewoon allebei blijven doen. Zal wel 1 van beide heren worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:28 schreef ScottTracy het volgende:
Mja, Roosmarijn heeft daar geen zin in denk ik. Die is tevreden met 1 programma per week en verder is ze druk als muzieksamensteller (toch?). Bert of RJ denk ik ook.
Dankje.quote:
duurt niet lang meer, 1 aprilquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, die wil het gewoon allebei blijven doen. Zal wel 1 van beide heren worden.
Ik vind de hoeveelheid info overigens nog wel wat matig... dus ik neem de kans dat het een grap is nog altijd mee.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:00 schreef Bellatrix het volgende:
HEB NET KAARTJES GEWONNEN VOOR SENSATION!
dat dus, ik vond et een overactieve drol, vooral tijdens de Zero's Top 1000quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef -Hans- het volgende:
Kristel weg? Prima. Mis je toch weinig aan, imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |