Ik wil hier geen foto's van duikboten zien.quote:
maar remsporen in een rondje, zijn dat dan geen remcirkels?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Beter remcirkels dan graancirkels.
En het zijn remsporen.
Ik pak even de foto's erbij
Trouwens, ik zit er zo eens over na te denken. Maar volgens mij heb ik Qutje's duikbootfoto's nooti gezien!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Beter remcirkels dan graancirkels.
En het zijn remsporen.
Ik pak even de foto's erbij
Ml-etje, nu leg je de lat wel erg hoog voor de rest van ons he?quote:
Remsporen in een rondje? Dat noemen we stempelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar remsporen in een rondje, zijn dat dan geen remcirkels?
Ja maar jij kent toch veel F&F'ers van meets?quote:
pm je nummer en ik sms jequote:
Hoe krijg je het in een rondje dan? Gaan ze bij jou in een pirrouette de plee uit?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar remsporen in een rondje, zijn dat dan geen remcirkels?
Ik wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, ik zit er zo eens over na te denken. Maar volgens mij heb ik Qutje's duikbootfoto's nooti gezien!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Remsporen in een rondje? Dat noemen we stempelen
Ik wilde het ook graag zo houden. Ik heb er wel een idee bij en dat vind ik voldoende.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
![]()
Toen ben ik ook even echt weggebleven bij de SC. Het werd gewoon té ranzig.
1x. DTH.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij kent toch veel F&F'ers van meets?
Voor mij was het 1 pot nat F&F, geen idee wie wie was en nu een paar wel
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
En doe eens niet zo lelijk Ll, met je Palestijnen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ml-etje, nu leg je de lat wel erg hoog voor de rest van ons he?
Ja, dat is de vrouwenversie, die hebben dan twee rondjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stempelen? Oh je bedoelt tamponeren[/qwea]
Je weet het zelf geeneens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
En F&F 1 pot nat valt echt reuze mee cq tegen hoor
Wat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, ik zit er zo eens over na te denken. Maar volgens mij heb ik Qutje's duikbootfoto's nooti gezien!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in een rondje dan? Gaan ze bij jou in een pirrouette de plee uit?
Je moet er niet mee spelen hé
Er mist iemandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst:
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
omdat het kan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
omdat het kan
Nee ik sta er gewoon in namelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En jij denkt dat je er per ongeluk afgevallen bent?
Jij bent scherp!quote:
Ow.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik sta er gewoon in namelijk.
Wat wil je nou precies instellen dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flurry?
Zal ik het vrijdag voor je instellen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent scherp!
[ afbeelding ]
ESF meet.
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
- Mudkipz
[..]
Jij bent scherp!
[ afbeelding ]
ESF meet.
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
- Mudkipz
[..]
Jij bent scherp!
[ afbeelding ]
ESF meet.
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
- Mudkipz
Ja weet ik veel. Het was ook meer een zoethoudertje dan echt een plan. Maar het werkt al. Dus primaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies instellen dan?
Want ik kan gewoon mobiel internetten hoor
Dat heb ik laatst toch zitten doen, toen ik bij de garage op de Smart zat te wachten?
Ik vind het alleen niet handig.
Maar verder lief hoor
Er dacht hier iemand dattie uitgelachen werdquote:
Je laat je opnaaien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies instellen dan?
Want ik kan gewoon mobiel internetten hoor
Dat heb ik laatst toch zitten doen, toen ik bij de garage op de Smart zat te wachten?
Ik vind het alleen niet handig.
Maar verder lief hoor
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er dacht hier iemand dattie uitgelachen werd
quote:
11 minuten te laatquote:
Neeee, na de Weekendquiz met Fred Oster of na de Willem Ruis Show met Pierre van Ostade!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu pas. Vroeger toen ik klein was, was het 19:30 ofzo. En 20:00 op zaterdag.
Oh, ze krijgt dus nog tijd om d'r te douchen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thanks Dirk, met minuutje of 10 - 15 stuur ik d'r weer naar beneden
quote:
Ik durf nu niet meer te zeggen dat ik nu ga slapenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thanks Dirk, met minuutje of 10 - 15 stuur ik d'r weer naar beneden
Zowel voor als na die tijd zie ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ze krijgt dus nog tijd om d'r te douchen?
Ik vertrouw je wel hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik durf nu niet meer te zeggen dat ik nu ga slapen
Dat is dan nog weer van voor mijn tijd, denk ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neeee, na de Weekendquiz met Fred Oster of na de Willem Ruis Show met Pierre van Ostade!
Uiteraard, ik gun jou straks ook je pleziertje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Douchen in 2 minuten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik gun jou straks ook je pleziertje.
En wij weten beide dat het gewoon prima in 2 minuten kan
Tombola, zoek es op dat Q mij haar befaamde veeg-foto PMdequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]En ik heb geen idee waar dat over gaat en weet ook niet of dat erg is
Dat valt gewoon in de catagorie verslapen bij mij hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vandaag ook op tijd naar bed, ik was vanochtend te laat.
En nee, niet verslapen, maar ik had er gewoon geen kracht voor om op te staan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik gun jou straks ook je pleziertje.
Alsof alleen mannen dat weten...quote:En wij weten beide dat het gewoon prima in 2 minuten kan
2 minuten te laatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt gewoon in de catagorie verslapen bij mij hoor.
Was je op tijd op je werk?
Slechte ervaringen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Alsof alleen mannen dat weten...
Trusten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook netjes op tijd, voor ik weer te lang blijf plakken
Welterusten voor nu/straks all!![]()
Ing wist vanochtend ook weer dat 't best ff snel in 2 minuten kan dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 minuten te laat![]()
Ik had me niet verslapen, ik keek steeds op de wekkert "nu moet ik er echt uit" maar ik kon het niet
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ing wist vanochtend ook weer dat 't best ff snel in 2 minuten kan dus [ afbeelding ]
Ja, dag, straks kom ik per ongeluk op die foto terechtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombola, zoek es op dat Q mij haar befaamde veeg-foto PMde
Ze hebben weer wat gevonden hoor!quote:
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf op. Maar jullie gaan, zoals altijd te snel!
Het kon dus niet in 2 minuten...en toen moest ik eerst nog iets bij de bank in de bus gooien en toen begon de auto ineens hartverscheurend te gillen en toen stond m'n baas ook in de praktijk, dus die zag me te laat binnenkomen en en en....wat een kutbegin van de dag wasda zegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ing wist vanochtend ook weer dat 't best ff snel in 2 minuten kan dus [ afbeelding ]
Ik hoor die klacht vaker, maar dan net andersomquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf op. Maar jullie gaan, zoals altijd te snel!
Nee, die heeft ze niet gepost...ik had em alleen in m'n PMquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dag, straks kom ik per ongeluk op die foto terecht
Slaap lekker beeb!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook netjes op tijd, voor ik weer te lang blijf plakken
Welterusten voor nu/straks all!![]()
Dan doe je dat bij de bank toch ff in de pauze of na je werk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het kon dus niet in 2 minuten...en toen moest ik eerst nog iets bij de bank in de bus gooien en toen begon de auto ineens hartverscheurend te gillen en toen stond m'n baas ook in de praktijk, dus die zag me te laat binnenkomen en en en....wat een kutbegin van de dag wasda zeg
Amateurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben weer wat gevonden hoor!
[..]
Ik ben er nog.
Afgelopen nacht was het ook 3:30 ofzo.
Ik werk niet in m'n durp en ik wilde graag dat m'n papieren vandaag nog behandeld zouden worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan doe je dat bij de bank toch ff in de pauze of na je werk.
En je auto was een goed excuus.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Oh en zullen we het duikbotenverhaal niet weer gaan oprakelen?
En sowieso niet teveel bespreken hier over daar enzo, da's ook niet zo leuk als men dat hier weer terugleest enzo![]()
Dus hij werkt een dorp verderop?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik werk niet in m'n durp en ik wilde graag dat m'n papieren vandaag nog behandeld zouden worden.
2020?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
En ik mijn nummer naar tombolafan.aan ge-sms't, krijg ik een sms terug dat die 120.000 euro nieuw kost, 150.000 kilometer op de teller heeft en 220 pk heeft,
Waar gaat dat over?
Wie "hij"?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus hij werkt een dorp verderop?
Nooit geweten.
Dat TF een sterke meid is die net ingelopen is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
En ik mijn nummer naar tombolafan.aan ge-sms't, krijg ik een sms terug dat die 120.000 euro nieuw kost, 150.000 kilometer op de teller heeft en 220 pk heeft,
Waar gaat dat over?
Ik?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Oh en zullen we het duikbotenverhaal niet weer gaan oprakelen?
En sowieso niet teveel bespreken hier over daar enzo, da's ook niet zo leuk als men dat hier weer terugleest enzo![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik?
Ja, met het werk wat ik doe is het niet handig om in je eigen dorpie te werken
Dat is ook wel zo, dan weet je gelijk alles van iedereen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik?
Nopequote:
Gynaecologe?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik?
Ook ooit gewerkt jaquote:
Ja. Ben benieuwdquote:
Nee zo bedoelde ik het niet, dan sta je bij de bakker naast Jantje met de ***quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Iets met privacy-gevoelige info....dingen die je niet van je dorpsgenoten wilt weten.
En zij niet dat ik dat weer weet
uhuhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat nou?
Of was het deze donderdag? Nee toch?
Ik laat me opnaaien
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd. Ja echt
. En eigenlijk op dit moment nog niet zenuwachtig
.
Je knuffelt nog ff na?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff douchen...maar niet binnen 2 minuten
Lang douchen ftw!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff douchen...maar niet binnen 2 minuten
Je merkt dat soms ook aan de mensen als ze mij bijv. tegenkomen als ik een rondje loop tussen de middag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, dan sta je bij de bakker naast Jantje met de ***
Heb dat wel eens dat ik denk oh nu kan ik beter even heel druk zijn
Welke smilies?quote:
Die ik niet heb. Ze zijn weer dead.quote:
JJH! Nu pakt ze zelfs dequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ik niet heb. Ze zijn weer dead.![]()
En JJH had jou een bakje smileys gegeven wat je aan me door moest geven. Maar ik heb dat bakje nooit gekregen.
Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ik niet heb. Ze zijn weer dead.![]()
En JJH had jou een bakje smileys gegeven wat je aan me door moest geven. Maar ik heb dat bakje nooit gekregen.
Ik ben echt benieuwd hoe jullie nou in het echt met elkaar omgaan en hoe jullie er uit zien. Ik heb er zulke beelden bijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Die smilies die je van m'n dinnetje afgepakt hebt!
Hoezee!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ben benieuwd. Ja echt
. En eigenlijk op dit moment nog niet zenuwachtig
.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jullie nou in het echt met elkaar omgaan en hoe jullie er uit zien. Ik heb er zulke beelden bij![]()
Kan die meet niet wat vlotter?
Weet je... daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jullie nou in het echt met elkaar omgaan en hoe jullie er uit zien. Ik heb er zulke beelden bij![]()
Kan die meet niet wat vlotter?
Ze lijkt zo'n lief meisje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH! Nu pakt ze zelfs deaf! Net stond hij er nog!
Guess notquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Greys eigenlijk zelf ook gaan slapen opeens?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je... daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Zul je zien dat ik met mijn glaasje ranja in een hoekje kruip en niemand aan durf te kijken.
Ik ga ze over een week of 2 gewoon bij d'r terughalen.quote:
Ze postte net nog.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je merkt dat soms ook aan de mensen als ze mij bijv. tegenkomen als ik een rondje loop tussen de middag.
De ene spreekt me aan met allerlei vragen en de ander kijkt ineens heel geinteresseerd de andere kant op
Oh daar heb je me wel eens wat van verteld ja, van dat oefenen enzoquote:
Ik kom er wel bij zitten hoor. We hebben er dan toch al een spannend ritje op zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik met mijn glaasje ranja in een hoekje kruip en niemand aan durf te kijken.
whehehe. Twitpics gebruiken he.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
We gaan straks in april wel ff oefenen om spontaan over te komen.
Nee, ik had alleen én telefoon en PM en ik zat hier bij te lezen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan we samen muurbloemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom er wel bij zitten hoor. We hebben er dan toch al een spannend ritje op zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je mag wel een MSN-jasje...heb je altijd smiliesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga ze over een week of 2 gewoon bij d'r terughalen.
De wiki is erbij.quote:
Wil ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je mag wel een MSN-jasje...heb je altijd smilies
Ik kan het heul goed heur....je voelt er niets vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb je me wel eens wat van verteld ja, van dat oefenen enzoIeuw!
En ik ben ook blij dat je niet hier in de buurt werkt
Ik zal er eentje voor je uitwassenquote:
PM?! VAN WIE?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen én telefoon en PM en ik zat hier bij te lezen.
*voorhoofd afveegt*
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaan we samen muurbloemen.
Ik ga je heul niet duwen hoor, al had je het graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PM?! VAN WIE?!
[..]
Ik ga je heul niet duwen hoor, al had je het graag!
Jij kijkt HvNquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
'Mijn' chocoladefabriek maakt een MEGA paasei voor het goede doel!![]()
![]()
![]()
Wel goed afvegen als je klaar bent he.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
En welke chocoladafabriek is 'jouw' chocoladefabriek?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga een beeld geven van hoe ik jou zie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
http://www.rousseau.nl/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En welke chocoladafabriek is 'jouw' chocoladefabriek?
Ikwillumikwillumilwillum!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
60 kilo chocola... alleen in de schaal al.![]()
En dan nog 6000 eitjes erin.En die chocola is lekkah.
Interessante omschrijving.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga een beeld geven van hoe ik jou zie.
Kort peperzout-kleur haar. Beetje mollig en blauwe ogen. Niet al te lang, 1,65/1,70 of zo.
Niet verlegen en eentje die op voorovergebogen (armen op de knieen) op de bank zit. Beetje met een houding van "Kom maar op, ik vind toch dat je.... "
En nu ga jij zeggen dat ik er naast zit. Je hebt geen kort haar
Nou al die toestanden van vorig jaar, daar zaten dingen bij die je gewoon wél voelt, al kan je het nog zo goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan het heul goed heur....je voelt er niets van
Moet je een goed doel voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
http://www.rousseau.nl/
In the olden days reed ik langs de fabriek op weg naar huis vanuit het werk. En tegenwoordig hebben ze een winkel in Weird.
Ik ben een goed doel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je een goed doel voor zijn.![]()
Truste Ml-etje!
Wat had je dan gadacht?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is niet de reactie die ik verwacht.
Ik zal je niet meer bellenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen én telefoon en PM en ik zat hier bij te lezen.
*voorhoofd afveegt*
Ik krijg bijna nooit pm'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die P in PM staat niet voor piem0l, hoor!
Maar hoe kan ik jouw onuitgesproken verwachtingen weten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is niet de reactie die ik verwacht.
En dan nog, zo'n spinnetje is veel banger voor jou als jij voor die spin hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik geloof warempel dat ik net een spin zag.
*paniek*
*stuurt de YokoMatic op pad*quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
*paniek*
Je zit ernaast.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ze zou zeggen dat ik er naast zit of dat ik in de buurt kom... dit is niks.
Ik weet lekker wel dat je.......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ze zou zeggen dat ik er naast zit of dat ik in de buurt kom... dit is niks.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
*paniek*
Dat zal allemaal wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan nog, zo'n spinnetje is veel banger voor jou als jij voor die spin hoor!
Maar dan moet jij nu ook een adequate tegenreactie geven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg dat dan, zo ga je met elkaar om op een forum. De een post en de ander reageert v.v.
Nou, ik zou niet lachenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou al die toestanden van vorig jaar, daar zaten dingen bij die je gewoon wél voelt, al kan je het nog zo goedMaar goed, als jij het had gedaan had ik misschien nog kunnen lachen
Heb jij gebungeejumped?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel...
Ik durf muizen en ratten op te pakken, ik heb met een elastiek aan mijn enkels van een hijskraan gesprongen, maar spinnen![]()
En haaien!
![]()
Please.quote:
Als ik een haai in mijn huis zag zou ik ook *paniek* hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel...
Ik durf muizen en ratten op te pakken, ik heb met een elastiek aan mijn enkels van een hijskraan gesprongen, maar spinnen![]()
En haaien!
![]()
Ik ga Maes weer vragen of ze mee gaat volgende week (moet nog een afspraak makenquote:
Lach nooit om de YokoMatic2008!quote:
Echt, ik snap soms helemaal niks van kattenmensen. Dat stofje die katten bij mensen achterlaat, dat is echt verdomde eng.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet jij nu ook een adequate tegenreactie geven.
Van die kleine bloedpriknaaldjes?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga Maes weer vragen of ze mee gaat volgende week (moet nog een afspraak maken) want dan kan ze me weer terugsturen als ik naar buiten loop zoals ooit een keer. "Wát ga je doen?" "Naar huis!". "Eh nee, je moet nog bloedprikken".
Oh ja, daar ben ik minstens net zo bang voor als voor spinnen. Naalden!
Shit!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Please.
Want die Boromatic van mij die snurkt alleen maar heel hard momenteel.
He shit, moet ik straks weer mijn hele bed gaan uitpluizen voordat ik er in durf
En om de tien minuten even snel het lampje aan doen om het plafond te checken, of er niet per ongeluk iets boven me bungelt aan een draadje. Whiiiiiiiiiiiiii!
Ik lach ook niet, ik vind het geniaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lach nooit om de YokoMatic2008!![]()
Oké, het model is iets ouder, maar nog steeds zeer efficiënt.
De Naartjie2005 is inmiddels wat trager en de Satsu2009 staat bekend om zijn foutmeldingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Ze zeiden dat ik het niet zou durven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij gebungeejumped?![]()
Wil ik ooit ook nog eens doen.
Ze moeten je wel hebben zeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga Maes weer vragen of ze mee gaat volgende week (moet nog een afspraak maken) want dan kan ze me weer terugsturen als ik naar buiten loop zoals ooit een keer. "Wát ga je doen?" "Naar huis!". "Eh nee, je moet nog bloedprikken".
Oh ja, daar ben ik minstens net zo bang voor als voor spinnen. Naalden!
Greys niet het eind kijkenquote:
Prrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt, ik snap soms helemaal niks van kattenmensen. Dat stofje die katten bij mensen achterlaat, dat is echt verdomde eng.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik lach ook niet, ik vind het geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien mijn smileys nog steeds in het Hoge Noorden zijn, kan ik de reacties soms wat moeilijk peilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou als het goed is valt het deze keer reuze mee!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben zeg.Dan doe Maes maar meenemen. Voor de morele steun en de borrel achteraf.
Sterker nog, ik kijk het begin ook niet!quote:
Er is maar één oplossing: laat je uitzoeken door een kat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt, ik snap soms helemaal niks van kattenmensen. Dat stofje die katten bij mensen achterlaat, dat is echt verdomde eng.
MIAAAAAUUUUWWWWW!!!!!!quote:
Dat is precies het idee dat ik ervan heb, de eerste keer naar beneden is eng, en de rest is genieten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ze zeiden dat ik het niet zou durven.
En dat moet je tegen mij nooit zeggen
Het was tof! Het eerste stukje was afgrijselijk, je mag niet springen en het is vrij tegennatuurlijk om jezelf de diepte in te laten vallen, maar zodra je het elastiek voelt is het echt leuk.
Ik heb 'm wel gekekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kijk het begin ook niet!
Echt niet hoor, anders slaap ik echt niet straks.
Ik heb dat een paar jaar geleden op Discocery gezien en ik krijg dat niet uit mijn kop, en kan ook geen bewijs vinden op internet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is maar één oplossing: laat je uitzoeken door een kat.
Maak me nou niet nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gekeken. Echt horror gewoon. Dat meisje is wel geniaal
.
Ik weet dat jonge dieren en mensenbaby's een stofje bij mensen stimuleren wat het verzorgingsinstinct aanwakkert. Wordt gestimuleerd door (relatief) groot hoofd, grote ogen etc. Is het niet zoiets?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden op Discocery gezien en ik krijg dat niet uit mijn kop, en kan ook geen bewijs vinden op internet.
Katten schijnen een stofje af te geven waardoor de mens meer van de kat gaat houden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak me nou niet nieuwsgierig
De eerste zomer dat ik in dit huis woonde had ik Maes en Meneer Maes op visite hier en ineens zie ik echt de grootste horrorspin langs me heen rennen over de vloer die ik ooit gezien had. Dus ik gillen en op een stoel staan, hysterica holadiejee. De rest vond dat ik me aanstelde. Maar toen de heren het dressoir aan de kant schoven en de spin tevoorschijn kwam bleek een glas te klein om er overheen te zetten, zeiden ze dat het idd de grootste spin was die ze ooit gezien hadden, ging ik nog harder gillen en heeft Meneer Maes hem met de hand gepakt en in de tuin gegooid.
Ja jammer, want dan rent ie weer net zo hard naar binnen natuurlijk. Dus heb ik een week of twee niet geslapen
Als Greys er in wil badderen dan zit er ook een mossel in. En ik kan wel zeggen dat als Cat22 er in ligt er ook een mossel in ligt, maar daar ben ik al niet meer zeker van.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een vijver.
Ook mossels toevallig?
En jij je tuin maar yokoproof maken. Dat beest wil gewoon gaan rapporteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet dat jonge dieren en mensenbaby's een stofje bij mensen stimuleren wat het verzorgingsinstinct aanwakkert. Wordt gestimuleerd door (relatief) groot hoofd, grote ogen etc. Is het niet zoiets?
Dat dit bij volwassen katten ook actief blijft?
Aan de andere kant: het zijn geslepen beesten, kan best zijn dat ze ergens een geheim laboratorium hebben en wij hun proefkonijnen zijn.
I am messing with your miiiiiind!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als Greys er in wil badderen dan zit er ook een mossel in. En ik kan wel zeggen dat als Cat22 er in ligt er ook een mossel in ligt, maar daar ben ik al niet meer zeker van.
Zo werd het wel gebracht, als een soort virus wat in je hersens zit wat geactiveerd wordt door kopjes geven (geuren vrij komen)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet dat jonge dieren en mensenbaby's een stofje bij mensen stimuleren wat het verzorgingsinstinct aanwakkert. Wordt gestimuleerd door (relatief) groot hoofd, grote ogen etc. Is het niet zoiets?
Dat dit bij volwassen katten ook actief blijft?
Aan de andere kant: het zijn geslepen beesten, kan best zijn dat ze ergens een geheim laboratorium hebben en wij hun proefkonijnen zijn.
Heb je zo;n gootsteenshredder, net als in Amerika? Of zette je er de staafmixer op?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Oh, en die spin in mijn gootsteen en mijn briljante oplossing daarvoor.
Ik ben er nog steeds trots op
Volgens mij is Naartjie dan geblacklisted. Want die is nooit de tuin uitgeweest. Wie weet is er een hitcat op hem afgestuurd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En jij je tuin maar yokoproof maken. Dat beest wil gewoon gaan rapporteren.
Die van mij heeft trouwens geen groot hooft, verre van.
Wel een grote mond.
Laat haar zelf maar vertellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je zo;n gootsteenshredder, net als in Amerika? Of zette je er de staafmixer op?
En spinnen komen NOOIT alleen, er hoort altijd een partner bijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak me nou niet nieuwsgierig
De eerste zomer dat ik in dit huis woonde had ik Maes en Meneer Maes op visite hier en ineens zie ik echt de grootste horrorspin langs me heen rennen over de vloer die ik ooit gezien had. Dus ik gillen en op een stoel staan, hysterica holadiejee. De rest vond dat ik me aanstelde. Maar toen de heren het dressoir aan de kant schoven en de spin tevoorschijn kwam bleek een glas te klein om er overheen te zetten, zeiden ze dat het idd de grootste spin was die ze ooit gezien hadden, ging ik nog harder gillen en heeft Meneer Maes hem met de hand gepakt en in de tuin gegooid.
Ja jammer, want dan rent ie weer net zo hard naar binnen natuurlijk. Dus heb ik een week of twee niet geslapen
En die zit lekker veilig bij jou binnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is Naartjie dan geblacklisted. Want die is nooit de tuin uitgeweest. Wie weet is er een hitcat op hem afgestuurd.
Nee ik heb de foto ff opgezochtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je zo;n gootsteenshredder, net als in Amerika? Of zette je er de staafmixer op?
Kopjes geven is kattetaal voor piketpaaltjes zetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo werd het wel gebracht, als een soort virus wat in je hersens zit wat geactiveerd wordt door kopjes geven (geuren vrij komen)
Het kan ook zomaar zijn dat dat verhaal in mijn hoofd is gaan leven en groter is geworden dan het was, maar dat is wat ik me nog kan herinneren.
Serieus, het is best het kijken waard als je echt even wil rillen en heel hard "NEENEENEE! AAARGH!" wil roepenquote:
Deze quote ik even, mocht iemand er over heen gelezen hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I am messing with your miiiiiind!![]()
Misschien helpt het als de mensen die mij irl hebben gezien een beschrijving geven. Weet ik meteen hoe ik overkom.
SHHHHHHHHHHT!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En spinnen komen NOOIT alleen, er hoort altijd een partner bij
Die meloen ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb de foto ff opgezochtHet was tussen de middag en ik zag hem zitten. En toen durfde ik eerst niets, maar toen dacht ik 'als ik nu weer naar het werk ga en hij is straks weg, dan word ik gek'. Dus ik heb er een beker overheen gezet. En daar een meloen bovenop, want ik was bang dat ie de beker zou omduwen, hij zag er nogal sterk uit
[ afbeelding ]
Greys!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb de foto ff opgezochtHet was tussen de middag en ik zag hem zitten. En toen durfde ik eerst niets, maar toen dacht ik 'als ik nu weer naar het werk ga en hij is straks weg, dan word ik gek'. Dus ik heb er een beker overheen gezet. En daar een meloen bovenop, want ik was bang dat ie de beker zou omduwen, hij zag er nogal sterk uit
[ afbeelding ]
Wat een reusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat spookte al een kwartiertje door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
SHHHHHHHHHHT!
En probeer het verhaal maar niet dat ze 's nachts in je mond kruipen, want da's allemaal onzin
Echt, jij bent gestoordquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat dat achterhaald is hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys!![]()
Maar wat als de onvermijdelijke partner (spinnen zijn net als zwanen jeweets, kiezen 1 partner 4 life) was gekomen en die meloen eraf had geduwd?
You are a better man than me.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat spookte al een kwartiertje door m'n hoofd.
*Niet gepost heeft
*Trots is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, spinnen zoeken een vochtige ruimte, bij mannen kruipen ze dus in de mond.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
SHHHHHHHHHHT!
En probeer het verhaal maar niet dat ze 's nachts in je mond kruipen, want da's allemaal onzin
En ze willen liever een beetje rond kunnen klooien, ook al hebben ze een relatie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat achterhaald is hoor.
Spinnen zijn tegenwoordig net zo lief single!
Blijf die gedachte vasthouden Greys.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat achterhaald is hoor.
Spinnen zijn tegenwoordig net zo lief single!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You are a better man than me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze pikken het niet echt vlot opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*maakt plaats voor Ing met haar sterke verhalen uit de praktijk*quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, spinnen zoeken een vochtige ruimte, bij mannen kruipen ze dus in de mond.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You are a better man than me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat daarna? Naar het werk, heel hard hopen dat ie er nog zou zitten als ik terug kwam maar toch ook weer niet... en net zo lang wachten tot er iemand kwam die hem buiten wilde gooien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een reus. En die oplossing
. Maar wat daarna?
Uiteindelijk kwam de hulp uiteraard, werd er afkeurend gemopperd (die spin had wel dood kunnen zijn, lekker diervriendelijk!) en werd spin in de tuin gemieterd.quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Misschien moet ik mijn impliciete toestemming wat explicieter maken.quote:
Wat vind jij?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik vind Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn impliciete toestemming wat explicieter maken.
Wat vind jij?
![]()
Bedankt voor je mening. Deze zal worden meegenomen in de besluitvorming.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ben met insecten altijd een stuk minder diervriendelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat daarna? Naar het werk, heel hard hopen dat ie er nog zou zitten als ik terug kwam maar toch ook weer niet... en net zo lang wachten tot er iemand kwam die hem buiten wilde gooien.
Uiteindelijk kwam de hulp uiteraard, werd er afkeurend gemopperd (die spin had wel dood kunnen zijn, lekker diervriendelijk!) en werd spin in de tuin gemieterd..
Weet je waar ik trouwens ook echt heel erg vies van kan zijn? Motten. Yikes. Van die flapperende dingen die in je gezicht gaan vliegen enzo
...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Cat is niet klein en niet groot.
Niet dik en niet dun.
Heeft donker haar met een slag er in.
En je vindt haar meteen aardig als je haar ziet
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Niet dik en niet dun.
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Niet dik en niet dun.
En je vindt haar meteen aardig als je haar ziet![]()
![]()
![]()
Zou over mij kunnen gaan! Met uitzondering van een regeltje hier en een woordje daar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Niet dik en niet dun.
En je vindt haar meteen aardig als je haar zietAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, en bedankt voor de duidelijke omschrijving. Als ik het goed lees, weet ik nu wat ze niet is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Niet dik en niet dun.
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Nee maar da's toch een accurate beschrijving?
Wat vind jij, JJH?quote:![]()
Ook over mij!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou over mij kunnen gaan! Met uitzondering van een regeltje hier en een woordje daar.
Maar dan met heel veel woordjes niet!
Ok, even serieus, want ik volg niet alles even goed. JJH en Cat22. Is dat nou écht iets, of is dat zo'n forum-running-gag?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat wordt lollig als we gaan meeten! Identieke tweeling in de auto.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou over mij kunnen gaan! Met uitzondering van een regeltje hier en een woordje daar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, even serieus, want ik volg niet alles even goed. JJH en Cat22. Is dat nou écht iets, of is dat zo'n forum-running-gag?![]()
![]()
Jij vindt mij gestoord, dus wees blij dat je nog IETS kreegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en bedankt voor de duidelijke omschrijving. Als ik het goed lees, weet ik nu wat ze niet is.
Het tweede, maar we hopen op het eerste!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, even serieus, want ik volg niet alles even goed. JJH en Cat22. Is dat nou écht iets, of is dat zo'n forum-running-gag?
Behalve als het gevolg GROEN inhoudt
Cat22 heeft dus een baardquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vindt mij gestoord, dus wees blij dat je nog IETS kreeg
![]()
Je bent niet de eerste die het vraagt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, even serieus, want ik volg niet alles even goed. JJH en Cat22. Is dat nou écht iets, of is dat zo'n forum-running-gag?![]()
De liefde tussen JJH en mij is puur, ongerept, zeer platonisch en -wellicht nog het meest belangrijk- zeer digitaal.
Wat is jouw definitie van 'baard'?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het tweede, maar we hopen op het eerste!
Behalve als het gevolg GROEN inhoudt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het thema!
Ah, en wanneer wordt deze liefde gedownload en daadwerkelijk geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het vraagt.![]()
De liefde tussen JJH en mij is puur, ongerept, zeer platonisch en -wellicht nog het meest belangrijk- zeer digitaal.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, en wanneer wordt deze liefde gedownload en daadwerkelijk geinstalleerd?
Dat klinkt nog smerig ook.![]()
![]()
15 meiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, en wanneer wordt deze liefde gedownload en daadwerkelijk geinstalleerd?
En dan mogen we er allemaal omheen zitten.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Als ik het zo teruglees ben ik dus feitelijk een heel aardige bos donker haar met een slag erin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Niet dik en niet dun.
Wat kumbaya zegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
15 mei
En dan mogen we er allemaal omheen zitten..
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het zo teruglees ben ik dus feitelijk een heel aardige bos donker haar met een slag erin.![]()
![]()
Zojuist heb je de eerste afmelding ontvangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
15 mei
En dan mogen we er allemaal omheen zitten.
![]()
Lach er maar mee! Ik wil de kaders duidelijk hebben.quote:
Die baard?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef Dirkh het volgende:
fuck, ik heb weer een inside iets opgerakeld.
Nee hoor, deze keer niet. Ik moest gewoon lachen om Cat d'r reactie.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het zo teruglees ben ik dus feitelijk een heel aardige bos donker haar met een slag erin.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Vliegtuigrampen op SBS Greys
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Wie op mijn kin?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, da's mijn neef.quote:
En niet dun en niet dik, dus ranzig vet met een bos donker haar, een slag er in en haar op je kin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het zo teruglees ben ik dus feitelijk een heel aardige bos donker haar met een slag erin.
![]()
Modjes! Remmen!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
And suddenly it hit her...
Dirk had misschien toch een tikkeltje gelijk net met zijn gestoord.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: