Ik ben nog nooit gespuis tegen gekomen. Ik reken er ook niet op, maar mocht ik iemand tegen komen dan vertrouw ik op mijn eigen formaat en gedrag. Ik ben een zeer ontwapenend persoon.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:08 schreef Osramp het volgende:
Wat ik me afvroeg: Je zult met urbexen ook wel eens gespuis tegen het lijf lopen. Is het verstandig om daar iets voor mee te nemen, stevig 1-been statiefje of zoiets?
Jawel hoor, maar aangezien het afgelopen winter nou niet direct lekker weer was om op pad te gaan (sneeuw, vrieskou veel regen) ben ik vooral veel thuis geweest. Vanaf deze maand ga ik weer op pad, denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef SweetLampie het volgende:
Niemand meer helaas die doet urbexen?
ik wil het wel eens gaan doen, maar dan met iemand anders, omdat ik complete noob ben op dat gebiedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef SweetLampie het volgende:
Niemand meer helaas die doet urbexen?
Ow, da's waar ook: jij en ik moeten nog samen op pad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil het wel eens gaan doen, maar dan met iemand anders, omdat ik complete noob ben op dat gebied
Ik kan me wel herinneren dat iemand zoiets voorstelde, maar urbex in een groep groter dan 4 is echt vragen om problemen, tenzij je Doel of iets vergelijkbaars uitkiest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef trainfreak het volgende:
Gingen we in de zomer van 2010 geen urbex meet houden?![]()
Doel lijkt me wel leuk om eens naartoe te gaan...
Gaat Sarah Walker dan ook mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:05 schreef Chuckster het volgende:
Ik heb nog nooit aan urbex gedaan, maar heb hier altijd al een zwak voor gehad, dus als iemand bereid is een urbex-maagd mee te nemen op sleeptouw, dan houd ik me aanbevolen
Miranda / Chateau Noisy heeft pas weer brand gehad... nu in de kamer met rode plafond en de blauwe plafonds bij de trap (die ook immidels bijna volledig gesloopt isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef Chell het volgende:
Ik ben in oktober naar Miranda geweest en ben van plan om als het weer beter wordt zeker weer op pad te gaan! Miranda was mijn eerste 'echte' urbex (op een bliksembezoekje aan een leegstaand pand aan de rand van Antwerpen na), maar het heeft me wel direct in z'n greep gekregen.
Eentje van Miranda
[ afbeelding ]
Aaah wat ontzettend balen zeg. Is het nog wel echt de moeite om te gaan? ik wil namelijk nog een keertje terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef qless het volgende:
[..]
Miranda / Chateau Noisy heeft pas weer brand gehad... nu in de kamer met rode plafond en de blauwe plafonds bij de trap (die ook immidels bijna volledig gesloopt is)
Misschien geeft die brand juist een extra effect...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaah wat ontzettend balen zeg. Is het nog wel echt de moeite om te gaan? ik wil namelijk nog een keertje terug
Geen idee, ben er zelf daarna niet meer geweest...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaah wat ontzettend balen zeg. Is het nog wel echt de moeite om te gaan? ik wil namelijk nog een keertje terug
Het gebouw was mooi zoals het was. Ik heb zelf niets met zwartgeblakerde ruimtes waar je niet meer in kan rondstruinen op zoek naar spullen/details..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien geeft die brand juist een extra effect...
Ja wow hoi! Woon alleen in Eindhoven (en ouders in Zutphen, dus Wageningen ligt daar dan wel weer tusseninquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Puala het volgende:
Ik wil binnenkort mogelijk nog een keer naar chateau noisy gaan of naar dadipark. Ik pak meestal rondom die plaatsen ook nog wat kleinere/minder bijzondere dingen mee.
Zijn er mensen die interesse hebben om mee te gaan? Ik woon zelf net naast Wageningen in een klein dorp, dus het makkelijkste is iemand die er in de buurt woont/op de route woont.
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Chell het volgende:
Ik heb wel zin Puala![]()
Tenminste Noisy hoef ik niet zo nodig nog eens heen, maar Dadipark lijkt me leuk. Ik woon alleen niet op de route (Den Haag), maar 'k heb wel een leaseauto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |