jah en al op geantwoord, jij druif, zie mijn openingspost.quote:
volgend station: Helmond centraalquote:
Stap snel uit voordat ie naar Helmond gaatquote:
Echt, het was vorig jaar zo mooiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah en al op geantwoord, jij druif, zie mijn openingspost.
EDIT: wacht das niet pasen!
voor deze editie ben ik al aan het lobbyen
te laat....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Stap snel uit voordat ie naar Helmond gaat
quote:
dag juf, goed hoor.quote:
Is weer ontgloeid!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dag juf, goed hoor.
En jouw gloeiend hoofd?
mooiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is weer ontgloeid!Voel me vandaag een stuk beter.
Ben net thuis.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben net thuis.![]()
Kom van kraamvisite bij mijn teamleider. Liev beepje.
jadawillikwelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef febster het volgende:
[..]
Echt, het was vorig jaar zo mooi. Mijn vrienden worden via de mail helemaal gek en als ze niet gingen gaan ze nu nog. Wordt echt een heer-lijk feestje
. Dit is niet de Pasen versie, dit is de open buiten versie
.
en dan heeft ie de bevalling nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Collega wordt volgende week voor het eerst vader...nu al zenuwachtig volgens mij
nu pas?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Collega wordt volgende week voor het eerst vader...nu al zenuwachtig volgens mij
Het wordt geen bevalling, kind ligt nu al dwarsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan heeft ie de bevalling nog niet gezien
ja...nog zenuwachtiger dan afgelopen maandenquote:
het zal er toch uit moetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het wordt geen bevalling, kind ligt nu al dwars
De keizer komt langsquote:
ah, okayquote:
daarom, jeneverknowquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wie weet heb je het nog een keer nodig ooit
Vind ik niks gek. Die kassa's zijn altijd onbemand als ik daar kom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef FUFR het volgende:
leen bakker anyone?
EINDHOVEN - Klanten van Leen Bakker aan de Boschdijk in Eindhoven zijn geskimd. 2 pinapparaten in de meubelwinkel zijn van apparatuur voorzien waarmee bankpassen en codes van klanten zijn gekopieerd.
Het is de schuld van Obamaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef febster het volgende:
Jaaaaa hoor
Wil je belastingaangifte doen ligt DigiD eruit.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:41 schreef ArTiC het volgende:
heeft iemand Juup vandaag hier gespot?
Oja, goed dat je het zegt! Die van mij staat al 2 weken klaar, maar ik moet 'm nog verzenden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef febster het volgende:
Jaaaaa hoor
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:50 schreef ArTiC het volgende:
UWV faalhazen...brief: Wij laten u uiterlijk 15 september weten of u een uitkering wegens betalingsonmacht kunt krijgen.
heb je marie een auto verkocht?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:42 schreef ColtZ40 het volgende:
hoi
Oh vandaar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef febster het volgende:
Jaaaaa hoor
Wil ze zooo graag?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
GRAAAH Noortje zit al drie kwartier te huilen voor de tuindeuren
ja echt!quote:
Ik begrijp je helemaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja echt!
Aan de ene kant vind ik het heel zielig en aan de andere kant durf ik 'r niet te laten gaan. Ben echt zo'n overbezorgd moeke
Da's al vaker geopperd en al vaker geprobeerd. Het faaldequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Tuigje een idee?
Eruit ontsnapt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's al vaker geopperd en al vaker geprobeerd. Het faalde
Wa dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:44 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben een andere auto gekocht.
Ik heb de Desire besteld, zelfde HW behalve het scherm (3,7")quote:Op woensdag 24 maart 2010 02:45 schreef febster het volgende:
Wat een beest van een telefoon: http://gizmodo.com/550034(...)eet-the-new-terrific
Vorig jaar zag ik op een foto die Harakuja had geplaatst een geweldig tuigje waar ze volgens mij echt niet uitkunnen. Niet alleen van die riempjes zeg maar, maar een heel ding waar ze incl. poten (wel korte broek idee) in moeten.quote:
Wacht maar tot je kinderen hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
GRAAAH Noortje zit al drie kwartier te huilen voor de tuindeuren
En een net over de tuin spannen? Zou dat helpen?quote:
Neuh, opletten vind ik niet zo erg, janken ook niet... maar ik kan haar niet "in bedwang houden" en dat kan ik niet hebbenquote:
Nee, dat wil ik niet en het zou ook niet werken, want ze ontsnappen via de bomen enzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
En een net over de tuin spannen? Zou dat helpen?
Geen idee of je dat zou willen, overigens...
Wij mogen de nieuwe auto niet zien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
colt en levi hebben pm
we hebben hem nog niet, zaterdag pasquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij mogen de nieuwe auto niet zien?
check bor zijn hivequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij mogen de nieuwe auto niet zien?
Heb je er wel een foto van?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
we hebben hem nog niet, zaterdag pas
hij heeft hem al van de site gehaald en van mp, dus helaasch..quote:
meh, ik betwijfel of ze zich laat bedwingenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ik op een foto die Harakuja had geplaatst een geweldig tuigje waar ze volgens mij echt niet uitkunnen. Niet alleen van die riempjes zeg maar, maar een heel ding waar ze incl. poten (wel korte broek idee) in moeten.
Ik doe jou het wel vertellen hoor wanneer ik Colt heb uitgehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, okee. Dan niet. Probeer ik een keer interesse te tonen...
Dat meen je toch niet, en niet eens bij Colt gekocht?!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
http://94.100.121.211/909(...)09170171_5_8O-U.jpeg
Sjkoda!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
Ik had ook geen auto pm, hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, okee. Dan niet. Probeer ik een keer interesse te tonen...
Mooie wagen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
Ohquote:
En past hier alles in?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
Heeft ie niet verteld gehad....quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:32 schreef amaranta het volgende:
We hebben natuurlijk eerst bij Colt gekeken!
Maar die had er geen staan helaasch.
Nu ga ik misschien toch mijn volgedeukte micra verkopen. Wat ken ik daarvoor nog vangen?
34900 op teller.
Wel rot voor Mex dat je een skoda niet koopt om indruk te maken.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel rot voor Mex dat je een skoda niet koopt om indruk te maken.
Wel als ie straks zes kinderwagens er uit trekt op de parkeerplaats! Dan denk iedereen wtfbbq die jongeman heeft 6 babiesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volg de Skoda rijder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is wel een vet coole en grote knuffel in die reclame!quote:
Nee da's zo'n goedkope kermisknuffel manquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is wel een vet coole en grote knuffel in die reclame!
dat ding is blauw..goed zat voor hemquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee da's zo'n goedkope kermisknuffel man
Inderdaad, ik vind die andere knuffel veel leuker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duh...het is een skodaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind die andere knuffel veel leuker.![]()
Blijkbaar telt bij Skoda echt alleen de maat en niet het design.
Nou en!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veel ruimte voor relatief weinig geld, en in prinicpe geen franse autoquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat nou niks voor Mex, een skoda
Ik zou 'm ook wel willen hebben, die auto.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
veel ruimte voor relatief weinig geld, en in prinicpe geen franse auto
en de auto is niet lelijk
dus....
1+1= heel veel
Precies!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
Vette Shizzle SQ, rob moet zich nog regelmatig identificeren als hij ergens binnen wil.
Dus als hij 6 kinderwagens waar dan ook vandaan trekt denk iedereen. WTF-webberBBQ tienervader to the bone!
om de nek hequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's al vaker geopperd en al vaker geprobeerd. Het faalde
hij kwam alleen maar even eva brengenquote:
Mijn percentage al overgemaakt?quote:
sta ik wéér bij die hoerenkotquote:
Oei, mag dat zomaar van moeders?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij kwam alleen maar even eva brengen
maar nu zit zijn hand verschroeid aan mijn laptopmuis
Ik verwacht niet dat hij vandaag nog naar huis gaat
500quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:32 schreef amaranta het volgende:
We hebben natuurlijk eerst bij Colt gekeken!
Maar die had er geen staan helaasch.
Nu ga ik misschien toch mijn volgedeukte micra verkopen. Wat ken ik daarvoor nog vangen?
34900 op teller.
Geldt die slooppremie-regeling eigenlijk nog? Dan krijgt ze er misschien nog wel meer voor.quote:
ik ging er vanuit dat ie nog een paar euro waard wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef -moppie- het volgende:
500 vragen ja, 200 krijgen ofzo
Maar dan moet ze wel een nieuwere auto terugkopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geldt die slooppremie-regeling eigenlijk nog? Dan krijgt ze er misschien nog wel meer voor.
wasda niet voorbij?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geldt die slooppremie-regeling eigenlijk nog? Dan krijgt ze er misschien nog wel meer voor.
Dan gaat V. flippen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wel een nieuwere auto terugkopen.
Volgens mij is die regeling er nog.. misschien iets voor jou?
Moet ik er heel perongeluk met een hamer op vallen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan gaat V. flippen.Het is gewoon nog een goeie auto, niets mis mee, alleen een tikje bejaard. (en 270.000km op de teller) Maar hij rijdt nog goed en V doet NIETS weg dat nog werkt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan gaat V. flippen.Het is gewoon nog een goeie auto, niets mis mee, alleen een tikje bejaard. (en 270.000km op de teller) Maar hij rijdt nog goed en V doet NIETS weg dat nog werkt.
Dan zit er alleen een deuk in, de motor doet het dan nog gewoon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik er heel perongeluk met een hamer op vallen?
ja, dat weten wequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deuk is niet voldoende.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik er heel perongeluk met een hamer op vallen?
Had ik al eens vertelt over de 6 (!!) haakse slijpers die hij heeft?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat weten we
(vertel even over je accuboren en monitoren)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deuk is niet voldoende.De motor moet zichzelf opblazen ofzo.
Maar... ik hou hoop... de auto begeeft het vanzelf een keer en dan kopen we een andere.![]()
Het heeft niet zoveel zin om me er druk om te maken, ik heb ook niet de intentie mijn vent te veranderen. Ik vind hem leuk zoals hij is, met al zijn nukken. Hij accepteert mijn nukken ook.![]()
(en volgens mij heeft hij het dus zwaarder
)
en ik maar klagen over bbquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Had ik al eens vertelt over de 6 (!!) haakse slijpers die hij heeft?![]()
Misschien iets voor BB?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Had ik al eens vertelt over de 6 (!!) haakse slijpers die hij heeft?![]()
Koop een Renault dan mag je over een jaar weer een andere kopen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
saab wegquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Saab weg, golf weg en boodschappen gedaan.
Gij bent goe bizig vandaag mattie!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef ColtZ40 het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
saab weg![]()
![]()
![]()
golf weg![]()
boodschappen? bier?
Het is wel lekker weer voor een biertje in het zonnetje...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
saab weg![]()
![]()
![]()
golf weg![]()
boodschappen? bier?
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
saab weg![]()
![]()
![]()
golf weg![]()
boodschappen? bier?
ja haal bier!quote:
goed gedaan wijfkequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Ja doei!quote:
Ohja en naast mij bleven er volgens mij nog 2 pitten bij hem..quote:
Ik zou jullie niet binnen laten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja doei!
Deze afspraak staat al 2 maanden en het is al lastig zat om een datum te prikken!
Hij zoekt maar een ander gat in zijn agenda voor zijn date!
wil je mijn camera's lenen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:01 schreef Blueman het volgende:
Vrijdagavond heb ik een stapavond in Breda met mijn studie vriendjes en vriendinnetjes en nou had ik mezelf al een slaapplek geregeld bij een vriend van me. Vond dat wel verstandig want een avond Fanta is niet zo en de laatste trein gaat zo vroeg...
Sms ik hem net of hij al wat van zijn sollicitatie gehoord heeft en hoe zijn date gegaan was...
Smst hij terug dat hij nog niets gehoord heeft en dat de date beviel dat hij vrijdagavond heeft afgesproken met haar (en ze blijft logeren).
Dus ik sms terug of ze dan met ons mee gaat... blijkt dat hij zich een dag vergist had
Daar gaat zijn kans op intimiteit
batsen gaat wel voor..quote:
Dat was ik sowieso niet van plan..quote:
Hmm.. webcam installeren en het de rest van de wereld showen...quote:
Hij heeft wel mooie potten met planten ja..quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
*plop
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
opletten, date van een vriend..... is dus minimaal 1 man bij.
sorry, ik werk overdag......quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef amaranta het volgende:
die vrouw van laatst van jouw vrouw mijn vrouw, the warrior of god, is weer op tv.Dit keer op uitwisseling bij een negroide!
Dat belooft weer veel kijkplezier
Echt waar? Whyquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef amaranta het volgende:
die vrouw van laatst van jouw vrouw mijn vrouw, the warrior of god, is weer op tv.Dit keer op uitwisseling bij een negroide!
Dat belooft weer veel kijkplezier
Koffie op beeldschermquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nepblond dan wel...
ik denk soms te moeilijk, das omdat ik slim ben.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nepblond dan wel...
ik denk soms te moeilijk, das omdat ik slim ben.
Herkenbare dingen die er gebeuren!quote:
cool (ieo) he!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die neger is nog gestoorder dan dat wijf![]()
PM!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die neger is nog gestoorder dan dat wijf![]()
Net of ik hier voor mijn plezier zit.quote:
idd... beetje laf articquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Net of ik hier voor mijn plezier zit.
zo ben ikquote:
Hoe is het met je dates op Lexa?quote:
Lexa?quote:
Oh...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lexa?
ik zit heul niet op lexa...op geen enkele datingsite trouwens
Misschien is dat juist wel een goed plan...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lexa?
ik zit heul niet op lexa...op geen enkele datingsite trouwens
Hey ja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel een goed plan...
want?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel een goed plan...
dan doe ik helemaal niks meer aan bewegingquote:
probeer het eens met je knieen voor de verandering.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan doe ik helemaal niks meer aan beweging
Ik laat nog liever iets amputeren zonder verdoving, dan te reageren op het profiel van zo'n imbeciel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef -moppie- het volgende:
Lexa, op Reality wordt niet echt gereageerd.
Hij heeft wel een account daaro, speciaal door Colt aangemaakt.
Wat flauw!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
probeer het eens met je knieen voor de verandering.
Intensief, en ook goed voor je buikspieren.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik laat nog liever iets amputeren zonder verdoving, dan te reageren op het profiel van zo'n imbeciel.
park!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
![]()
echt
Ik ga strakjes wandelen. Waar zal ik heen wandelen?
Tenzij hij een slurf van 60 cm heeftquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
of met zijn hielen, dat zal iets makkelijker gaan dan met knieen denk ik
grote kid zit op school, dus ik ben alleenquote:
weet r8 ook dat je zijn foto's dar gebruikt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:14 schreef -moppie- het volgende:
Jeetje, hij weet ervan hoor en het is een fakeprofiel waarin al helemaal geen foto's staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet r8 ook dat je zijn foto's dar gebruikt?
En ze gaat maar doorquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
of met zijn hielen, dat zal iets makkelijker gaan dan met knieen denk ik
Nou zo'n rare vraag is dat niet hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, hij weet ervan hoor en het is een fakeprofiel waarin al helemaal geen foto's staan.
Ten eerste, hoe kom ik aan foto's van hem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zo'n rare vraag is dat niet hoor
1. wieowie.nlquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ten eerste, hoe kom ik aan foto's van hem.
Ten tweede, denken jullie nou echt dat wij dat doen?
zijn fobo hierquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar geroepen dat jullie een fake profiel voor hem op lexa hebben aangemaakt. Geen idee wat je kan verwachten dan...quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
baekeland?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
vacatures waarbij je een pasfoto mee moet sturen
Kunt ook een foto van je nagellakla meesturenquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
vacatures waarbij je een pasfoto mee moet sturen
nee want dan denken ze dat ik alleen maar solliciteer voor de personeelskortingquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kunt ook een foto van je nagellakla meesturen
Me 2!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef ArTiC het volgende:
dat soort 'geintjes' gebeuren, ik zou pislink worden als me zoiets zou worden geflikt iig.
Ohja!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want dan denken ze dat ik alleen maar solliciteer voor de personeelskorting!
jup..voor minder dan een drieling doe ik het nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Me 2!
Zou je die date met die mooie blonde tweeling dan wel weigeren?
Ik ga hem ook echt niet inkoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jup..voor minder dan een drieling doe ik het niet
daarom verliest bruheze altijd..je kopt niet inquote:
Oh is dat het!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom verliest bruheze altijd..je kopt niet in
centraal verdediger?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh is dat het!
Ja Bruheze 5 staat tegenwoordig laatste![]()
En ik heb dit seizoen inderdaad nog niet gescoord![]()
Ben ook verdediger dus zo vaak kom ik niet in scoringspositie![]()
En we hebben nog geen penalty gehad dus ik heb ook nog geen penalty kunnen nemen
Jep een centrale verdediger.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
centraal verdediger?
laatste seizoen als rechtsback gespeeld, toch nog 5x gescoord ofzo
was wel na 3x naar voren rushen bekaf
Ik zou het wel tof voor je vinden als je die baan krijgt. Je het zeker affiniteit met het produkt.quote:
Ja, daarop kan het zeker niet mislopen neequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof voor je vinden als je die baan krijgt. Je het zeker affiniteit met het produkt.![]()
Ohja, toenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:30 schreef -moppie- het volgende:
Eindhoven 1468 - Waar we een vriendn voor Reaal gaan zoeken.
mijn conditie is nog net zo goed als vruugahquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jep een centrale verdediger.
Maak sinds ik weer train wel wat meer rushes maar ook mijn conditie is niet zo zoals die vruugah was
Geen idee, maar hij is wel al on-Juups lang weg.quote:
had ik ook gezien. hij zal zn laminaat misschien aan het inpakken zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Juup heeft gisteren om 18:45 nog op Fok gepost. Het zal wel meevallen
witnie...ik heb een raar soort voorgevoel ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Juup heeft gisteren om 18:45 nog op Fok gepost. Het zal wel meevallen
er staan gelukkig geen flats in son of breugelquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
witnie...ik heb een raar soort voorgevoel ofzo
Alsof het nu beter is geworden!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
moppie post vanaf 1401 mee.
Overigens, wat een kwaliteitsuser was jij, heel je posthistorie van voor die tijd bestaat voor 85% uit KLB
ik ging zo even in het fobo van duchess kijken om haar posthistorie te checken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
witnie...ik heb een raar soort voorgevoel ofzo
je kan er wel in het kanaal springen of zomaar de A50 op rennen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
er staan gelukkig geen flats in son of breugel
dat zal het zijn, moet ie ook niet om een mening vragen en/of baggeren in een verkooptopic.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef -moppie- het volgende:
Juup vind ons niet meer lief ivm werken enzo...
maar ook geen acute PAAZquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
troequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
tsja, ik vind het ook raar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging zo even in het fobo van duchess kijken om haar posthistorie te checken.
Viel me op dat er veel foto's van Evi in staan. Ligt het nou aan mij of is het raar dat als je zelf zo krampachtig anoniem wil blijven op internet, je wel bergen foto's van je kind online werpt?
oh dus het lag niet aan mij dat ik dat dachtquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Viel me op dat er veel foto's van Evi in staan. Ligt het nou aan mij of is het raar dat als je zelf zo krampachtig anoniem wil blijven op internet, je wel bergen foto's van je kind online werpt?
kan ook niet, hij moet een kind groot brengen.quote:
Dat had ik allang in de gaten, sindsdien is hij ook niet meer geweest (althans niet in de Eindhoven topics).quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zal het zijn, moet ie ook niet om een mening vragen en/of baggeren in een verkooptopic.
ah dat doe ik welquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, ik vind het ook raar.
Alhoewel ik dus ook geen foto's van mijzelf op Fok zet... je weet maar nooit of hier ergens collega's zitten.
beetje...maar ze zijn ook wel heelquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, ik vind het ook raar.
Alhoewel ik dus ook geen foto's van mijzelf op Fok zet... je weet maar nooit of hier ergens collega's zitten.
In de jeugd trainde ik twee keer per week.. en daarnaast nog een wedstrijd..quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn conditie is nog net zo goed als vruugah
zwaar beroerd dus
ik ookquote:
zeker een leuk kindquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beetje...maar ze zijn ook wel heel² iz Eco Mare
op zekerquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ach Juup heeft dat wel vaker, duurt gemiddeld drie dagen, no wurries
En ja, hij leest ALLES terug. Of hij leest nu zelfs mee.
nietsquote:
En als ik nu TIETEN zeg, komt Juup straks met een bijpassend plaatje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ach Juup heeft dat wel vaker, duurt gemiddeld drie dagen, no wurries
En ja, hij leest ALLES terug. Of hij leest nu zelfs mee.
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
PG had vruuger toch een collega/stalker die hier meelas met wat ze poste?
Ik vertelde vorige week bij mijn ouders thuis over mijn nagellakbak. Zegt mijn broertje ineens: ja, dat had ik gezien op Fok.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
PG had vruuger toch een collega/stalker die hier meelas met wat ze poste?
Hey Bartquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vertelde vorige week bij mijn ouders thuis over mijn nagellakbak. Zegt mijn broertje ineens: ja, dat had ik gezien op Fok.
Wtf, dat snotjong heeft niet eens een account. althans, niet actief...
Dus Bart als je dit leest: GA JE HUISWERK MAKEN!
of je moet zeggen dat de zon schijntquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
En als ik nu TIETEN zeg, komt Juup straks met een bijpassend plaatje.
Die schijnt al miljarden jaren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of je moet zeggen dat de zon schijnt
Nu kunnen we vanavond niet meer friet eten, woensdag is frietdag....quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef FUFR het volgende:
ik ga weer verder met het netwerk van EBC
groeten van Colt, hij had frikandellen, met friet, mayo en satesaus.
ik een uitsmijter HKS.
woensdag = woensdag, al eet je 40x friet op woensdagquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nu kunnen we vanavond niet meer friet eten, woensdag is frietdag....
hoax, vraag maar aan je oudersquote:
Bij ons is vrijdag frietdag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nu kunnen we vanavond niet meer friet eten, woensdag is frietdag....
Juist!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
woensdag = woensdag, al eet je 40x friet op woensdag
Die zullen dat ook antwoorden. Mijn ouders zijn intelligenter dan de gemiddelde gristen.quote:
ja dat hoorde ik laatst al ergens! Is ze ook actief?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij ons is vrijdag frietdag.
En opeens moet ik aan dikke domme debby* denken.![]()
![]()
die zit trouwens ook op fok.
* Van dubbeltje op z'n kant... die ddd...
correctiequote:
alleen mobielquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik laatst al ergens! Is ze ook actief?
Oeps foutje!quote:
Toen in het topic over Dubbeltje op z'n Kant wel...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik laatst al ergens! Is ze ook actief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |