Jij bent nooit gepepperd geweest, anders deed je niet zon domme uitspraakquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
En traangas blijft echt niet zo heel lang werkzaam.
Het is wel lullig dat ie nog helemaal naar huis moest lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies.
Alleen lijken veel mensen dat tegenwoordig totaal verleerd te zijn. Vaak bang om niks, maar soms ook weer heel dom naïef. Heel jammer dat nou een onschuldig slachtoffer daar de dupe van wordt.
Als ik kan kiezen tussen 's nachts bloot over straat moeten wandelen of "een half jaar in het ziekenhuis met 3 gebroken benen" dan kies ik toch echt voor dat eerste hoor. En jij ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus jij zou ook zonder iets proberen te doen zomaar je laten dwingen je kleren uit te doen?
Je bent toch geen homo ofwel?
Die jongen is meer dan 20 minuten aangevallen geweest door die jongens. Hij heeft dus genoeg tijd gehad om iets terug te doen. Pepperspray blijft echt niet zolang werkzaam, je zal het na een lange tijd nog zeker wel voelen maar dat betekent niet dat je heel de tijd niks kan doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent nooit gepepperd geweest, anders deed je niet zon domme uitspraak
Nederlanders zijn een door-en-door laf volk. Hoeveel van hen hebben nu de Joden geholpen toen deze weggevoerd werden? Maar een hele kleine minderheid durfde zijn mond open te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://veenendaalsekrant.(...)mocht-al.513227.news
Wat raar dat niemand deze jongen hielp.
En dit is tevens ook het probleem bij heel veel andere grote problemen in Nederland, bijvoorbeeld de allochtone kutjeugd. Mensen doen wat ze willen, Nederlanders zijn toch te bang om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een door-en-door laf volk. Hoeveel van hen hebben nu de Joden geholpen toen deze weggevoerd werden? Maar een hele kleine minderheid durfde zijn mond open te doen.
Ach was het in andere landen beter?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een door-en-door laf volk. Hoeveel van hen hebben nu de Joden geholpen toen deze weggevoerd werden? Maar een hele kleine minderheid durfde zijn mond open te doen.
Het had mij nooit overkomen, ik ga nooit de deur uit zonder mijn Colt .45quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef YazooW het volgende:
Kerel die die verklaring heeft gegeven is gewoon een mietje. Had gewoon terug moeten slaan of wat dan ook. Nee wat doe hij, hij trekt z'n kleren uit omdat ze hem daar toe dwongen. Ik lig nog liever een half jaar in het ziekenhuis met 3 gebroken benen dan dat ik iemand anders mij laat dwingen mn kleren overdag op straat uit te laten trekken.
Wat zou die gast dan precies moeten of kunnen terugdoen? Kan me voorstellen dat je na een avondje werk en een biertje in de kroeg toch wel redelijk word overvallen, als dit je overkomt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die jongen is meer dan 20 minuten aangevallen geweest door die jongens. Hij heeft dus genoeg tijd gehad om iets terug te doen. Pepperspray blijft echt niet zolang werkzaam, je zal het na een lange tijd nog zeker wel voelen maar dat betekent niet dat je heel de tijd niks kan doen.
Ah, we hebben een internetheld.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef YazooW het volgende:
Kerel die die verklaring heeft gegeven is gewoon een mietje. Had gewoon terug moeten slaan of wat dan ook. Nee wat doe hij, hij trekt z'n kleren uit omdat ze hem daar toe dwongen. Ik lig nog liever een half jaar in het ziekenhuis met 3 gebroken benen dan dat ik iemand anders mij laat dwingen mn kleren overdag op straat uit te laten trekken.
Nou, de Russen, Fransen, Joegoslaven, Grieken etc. hebben toch aardig gevochten. Ook toen ze al bezet waren. En nergens zijn er zoveel Joden uitgeleverd en verraden als in Nederland. Ook niet in As-landen als Duitsland en Italië.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach was het in andere landen beter?
Engeland had mazzel dat het een eiland is.
Wat is dat nu weer voor dom gelul, de groep is nieuw, de problemen echt niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dit is tevens ook het probleem bij heel veel andere grote problemen in Nederland, bijvoorbeeld de allochtone kutjeugd. Mensen doen wat ze willen, Nederlanders zijn toch te bang om er wat van te zeggen.
De fransen waren nog erger, de Polen ook. De Russen hebben ze zich op stukgebeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, de Russen, Fransen, Joegoslaven, Grieken etc. hebben toch aardig gevochten. Ook toen ze al bezet waren. En nergens zijn er zoveel Joden uitgeleverd en verraden als in Nederland. Ook niet in As-landen als Duitsland en Italië.
Duitsland had in Nederland ca. 6000 man nodig om de boel bezet&draaiende te houden. In Joegoslavië 4 divisies. Joegoslavië heeft zichzelf ook grotendeels bevrijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
De fransen waren nog erger, de Polen ook. De Russen hebben ze zich op stukgebeten.
Joegoslaven en Grieken telde echt niet mee qua bezetting.
Wat wil je doen tegen een overmacht met wapens? Hoe harder je verzet, hoe meer klappen. Beter kun je je dan wat inhouden en hopen op een ontsnappingsmogelijkheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die jongen is meer dan 20 minuten aangevallen geweest door die jongens. Hij heeft dus genoeg tijd gehad om iets terug te doen. Pepperspray blijft echt niet zolang werkzaam, je zal het na een lange tijd nog zeker wel voelen maar dat betekent niet dat je heel de tijd niks kan doen.
En dan? Na de klappen naar huis toe gaan, douchen en het proberen te vergeten, eventueel met therapie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat wil je doen tegen een overmacht met wapens? Hoe harder je verzet, hoe meer klappen. Beter kun je je dan wat inhouden en hopen op een ontsnappingsmogelijkheid.
Ok, ken je dat land? Is echt wel lastig om daar controle te houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef LXIV het volgende:
Joegoslavië heeft zichzelf ook grotendeels bevrijd.
Misschien moet je er een rap van maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef YazooW het volgende:
Serieus, als iemand jou slaat sla je terug. Je gaat niet denken van: Hey, als ik nou gewoon niks terug doe, misschien stopt die dan wel. Of zit dit topic vol met dames ofzo? En als je dan commentaar hebt op die kerel die ze hebben gepakt dan word je internetheld genoemd... Ja zeker, makkelijk gezegd door mij achter mijn pc. Zoals ik ook al eerder vertelde, ik zou waarschijnlijk zelf ook helemaal niks kunnen in die situatie, maar ik zou het in ieder geval wel proberen.
Als jij de beat maakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien moet je er een rap van maken.
Ik ken dat land zelfs zeer goed. Het is inderdaad minder gemakkelijker dan bijvoorbeeld in Nederland. Anderzijds hadden ze als voordeel dat de bevolking uiterst verdeeld was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok, ken je dat land? Is echt wel lastig om daar controle te houden.
Ik pleit niet voor klakkeloos klappen ondergaan, wel voor gezond verstand gebruiken. Buig een beetje mee, om harder terug te slaan of te ontvluchten. Strategie kortom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan? Na de klappen naar huis toe gaan, douchen en het proberen te vergeten, eventueel met therapie?
Met die mentaliteit zijn wij de openbare ruimte kwijtgeraakt. Als iedere Nederlander telkens gevochten had totdat hij erbij neerviel dan was de situatie heel anders geweest. Zeker als we het ook nog voor elkaar opgenomen hadden.
Pff komt die ook nog aanzetten met een beat ook héquote:
Dat hangt wel van de situatie af hè. Als je in je eentje bent en geen schijn van kans maakt, dan is vechten tot je erbij neervalt gewoon dom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan? Na de klappen naar huis toe gaan, douchen en het proberen te vergeten, eventueel met therapie?
Met die mentaliteit zijn wij de openbare ruimte kwijtgeraakt. Als iedere Nederlander telkens gevochten had totdat hij erbij neerviel dan was de situatie heel anders geweest. Zeker als we het ook nog voor elkaar opgenomen hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |