zovty... Auto-tune is alles behalve nieuw!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:23 schreef zovty het volgende:
Het is een nieuw instrument, het heeft even tijd nodig voor artiesten er originele dingen mee kunnen doen. Maar dat gaat gegarandeerd gebeuren.
In vergelijking met de andere instrumenten wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
zovty... Auto-tune is alles behalve nieuw!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef zovty het volgende:
[..]
In vergelijking met de andere instrumenten wel.
Ja, in vergelijking met de dinosaurussen is de Katholieke Kerk ook best nieuw.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:32 schreef zovty het volgende:
[..]
In vergelijking met de andere instrumenten wel.
Probeer me punt te snappen, dan krijg je een leukere discussie met me.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, in vergelijking met de dinosaurussen is de Katholieke Kerk ook best nieuw.
Nah, dan moet ik gaan doen alsof ik tegen autotune ben, ik heb nu geen zin in een debat waarin ik een standpunt verdedig waar ik het niet mee eens ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Probeer me punt te snappen, dan krijg je een leukere discussie met me.
Nee, dat gaat niet werken, ik ben er ook niet tegen, dan zitten we elkaar alleen maar te beamen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik gaan doen alsof ik tegen autotune ben, ik heb nu geen zin in een debat waarin ik een standpunt verdedig waar ik het niet mee eens ben.
Ik neem even aan dat je dat bedoelt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
auto tune is geen instrument maar een effect
Want als iets digitaal is, kan het geen instrument zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Autotune is digitaal, een gitaar niet
never mind, ik ga het je niet eens uitleggen
Doorgaans worden geluidsbronnen gezien als instrumenten en dingen die het geluid van bronnen aanpast gezien als effecten. In dit geval is een gitaar dus een geluidsbron (want je vingers maken geen geluid) en zoiets als AutoTune een effect (want je stem is al een geluidsbron).quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef zovty het volgende:
[..]
En dan; nee, het geluid van de autotune wordt opgenomen, waarbij de stem als besturing dient.
Tenzij je een gitaar ook geen instrument vind maar een effect op vingers.
Synthesizers zijn ook digitaal! Dat zijn ook instrumenten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want als iets digitaal is, kan het geen instrument zijn?
Ja, dat bedoel ik. Er bestaan hordes software instrumenten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Synthesizers zijn ook digitaal! Dat zijn ook instrumenten.
Zonder geluidsinput geeft Autotune geen geluidsoutput toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef zovty het volgende:
Ik neem even aan dat je dat bedoelt.
En dan; nee, het geluid van de autotune wordt opgenomen, waarbij de stem als besturing dient.
Tenzij je een gitaar ook geen instrument vind maar een effect op vingers.
Pwnd, bitchquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, wat Tijn ook al tijpte dus.
Ik voel me zo vies nu.quote:
Dit is best leuk:quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Overigens moet ik het eerste gebruik van Autotune wat niet meteen walgneigingen van mijn kant veroorzaakt nog horen.
Nee, maar voorbeelden van dat laatste heb ik ook nog nooit gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar Tijn, dat is een parodie op. Niet vernieuwend gebruik maken van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |