SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Herr.Flick op 23-03-2010 19:20:25 ]Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Genoteerdquote:
Suzuki Salto van begin '90quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:37 schreef Sp33dFr34k het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg benieuwd naar je downgrade...
Dat is idd een downgrade, nogal een grote als je het mij vraagtquote:Suzuki Salto van begin '90![]()
Meeste roest zoals op de deuren is geen afkeur, althans niet in dit stadium (deurplaat zit gewoon goed vast)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef DjimmyR het volgende:
Hoe erg is de roest en wat is de kans dat die weer door de apk komt? En hoe zijn de banden en dergelijke? Nog mankementen/onderhoud nodig binnenkort?
Niet dat ik weer, zolang ik de auto heb heeft er geen radio meer ingezeten, de mooie sticker 13 heeft mijn maat erop geplakt in 2003, de auto is daarna nog een keertje overgeschreven om een vrijwaring te krijgen voor overstappen van de verzekering.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Fom het volgende:
[..]
Dat is idd een downgrade, nogal een grote als je het mij vraagt![]()
tvp om dit als sloopauto te gebruiken
Zitten er ergens geluidsboxen in de auto?
Is de roest gewoon weg te schuren en desnoods met een primer over te spuiten of zit het er echt helemaal in?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Meeste roest zoals op de deuren is geen afkeur, althans niet in dit stadium (deurplaat zit gewoon goed vast)
De kans dat ie door de APK komt is 50% JA en 50% Nee, of 33.3% JA, 33,3% NEE en 33.3% Ja na reparatie.
Banden zijn okee, dingentje rijd eerlijk gezegd best wel prima, koppeling ed zijn gewoon goed. Minpuntjes op dit moment: Ventilator piept, en gordelhouder van de bestuurdersstoel is iets ingevallen, dus de gordel klikt niet vast, maar dat kan ik evt wel fixxen.
Zie fotoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Is de roest gewoon weg te schuren en desnoods met een primer over te spuiten of zit het er echt helemaal in?
Neerkant, een kwartiertje van Venlo af!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef Sh0t het volgende:
Waar issie eigenlijk op te halen? of heb ik daar overheen gekeken?
Liever niet via PM, want dan kan niemand er overheen bieden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef DjimmyR het volgende:
Ik ga er eens even over nadenken, wat is je bodemprijs anders via pm?
Dat weet ik niet wanneer jij kan proefrijden, kan niet in je agenda kijken vanaf hier!quote:
500 is idd een beetje veel, ik breng em voorzichtig naar 125.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:31 schreef Sh0t het volgende:
Ja dat kanmaar 500 is weer wat veel.
Wel een probleem; ik gebruik geen agenda![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:04 schreef Sh0t het volgende:
@Ts, Ik kan a.s. vrijdag zeggen wanneer ik een proefritje kan maken. Bij deze is mijn bod omhooggegaan, naar een nog onbekend bedrag.
1 op benzinequote:
Ik kan vrijwel altijd, dus laat maar horen, bel me anders maar, ik had je toch mijn tel. nummer gegeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Sh0t het volgende:
Wanneer komt je deze week uit voor een proefritje?
Dan kom je met de trein heen, kun je met de auto terug!quote:
Niet erg hoor, ik hoor het wel!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:58 schreef Sh0t het volgende:
@ TS, interesse is er nog steeds. Zit alleen met een gruwelijk drukke paar dagen. Ik bel je morgen op!
Sorry voor de afwezigheid qua pm de laatste tijd
Geen idee, zal zo even gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef ukga het volgende:
we zijn blut TS
kredietcrisis, we moeten straks 29 miljard begroting gaan lappe.:P
hoeveel km heeft ie gereden?
Neerkant, half uurtje van Eindhoven af.quote:
Nee, deze is net 3 maanden te jong.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef DjimmyR het volgende:
Wordt deze nog een oldtimer of net niet meer?
Kut hequote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, deze is net 3 maanden te jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |