Je gezicht is raarquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes je bent raar met al je Amerikaanse meuk.
Ow en die RDR screens zijn insta-RAGE imo.
quote:
Ik twijfel nog of ik de trilogie ga halen. Ben net 4 uur onderweg met FF13, dus heb nog geen zin om al over te stappen. Overigens over FF13quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Fallen het volgende:
Jajajaja, gaan jullie allemaal maar lekker GoW ]I[ spelen, ik 'moet' verdorrie weer wachten tot de trilogie beschikbaar komt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:17 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik de trilogie ga halen. Ben net 4 uur onderweg met FF13, dus heb nog geen zin om al over te stappen. Overigens over FF13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Ze is fucking 12, pedo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
FUCKING INDERDAAD BWHEHEHEHEHEHEEHHEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 11:45:29 ]
Toen ik dit zag verloor ik alle hoop... Dat lijkt een hele rare kant op te gaan, zelfs raar voor FEAR.quote:
Wat raar, komt dat wel vaker voor? Voor de eerste keer dat ik er van hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef remcheese het volgende:
Gameworld.nl geeft het antwoord: Hij is MediaMarkt Exclusive![]()
Moet ik alsnog de stad in waar je onmogelijk in de buurt kan parkeren zonder 83 euro kwjit te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Fruit heeft gelijk
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Bij de MM in Utrecht kun je s'avonds gratis parkeren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:18 schreef remcheese het volgende:
Het was voor mij ook een verrassing maar als de distributeur het zelf meldt... tsja.
![]()
wellicht dat ik morgen vrijdag toch maar even uit het werk probeer te parkeren in hartje Utrecht.
Kijk dat is weer mooi meegenomen dan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij de MM in Utrecht kun je s'avonds gratis parkeren.
Who the flying fuckquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef remcheese het volgende:
Gameworld.nl
http://www.bol.com/nl/p/g(...)008503485/index.htmlquote:Moet ik alsnog de stad in waar je onmogelijk in de buurt kan parkeren zonder 83 euro kwjit te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |