Dit dus, bij dit soort snelheden maakt Cat5 of Cat6 echt geen significant verschil in snelheidquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef vosss het volgende:
En buiten dat is het complete bullshit. Cat5e kan tot 155Mbit overheen, dus of daar nou cat5 of cat6 ligt maakt geen kut uit
Ik heb zo vaak gelijk he. Echt heerlijkquote:Verder wat vosss zegt
http://www.google.nl/search?q=cat4&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:28 schreef Monco10 het volgende:
en als ik nu cat4 heb...
onwaarschijnlijk,quote:
Een link zonder die FF troep is kennelijk ook lastig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=cat4&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Eerste hit. Moeilijk man
155mbit? hmm, wist ik niet eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef vosss het volgende:
En buiten dat is het complete bullshit. Cat5e kan tot 155Mbit overheen, dus of daar nou cat5 of cat6 ligt maakt geen kut uit
Who fucking cares? Hij werkt tochquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een link zonder die FF troep is kennelijk ook lastig.
Wat jij moet doen, is een andere modem vragen. + eens je router eruit halen. Ik had ook een Linksys router (wrt 54g uit het jaar nul), kreeg maar 30mbit. Ik Haal hem eraf en vroeem 50+ mbit. Daarna maar gelijk een andere router er tussen gehangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Incompetente providers die zeggen dat het aan de kabels ligt dat klanten de beloofde snelheid niet halen. Typisch. Ik betaal trouwens voor 60 MBit en ik haal er net 32.
Alsof een router zo ff 20mbit knijpt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wat jij moet doen, is een andere modem vragen. + eens je router eruit halen. Ik had ook een Linksys router (wrt 54g uit het jaar nul), kreeg maar 30mbit. Ik Haal hem eraf en vroeem 50+ mbit. Daarna maar gelijk een andere router er tussen gehangen.
Er zijn zat routers die niet meer dan 30Mbps op de WAN poort kunnen routeren....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof een router zo ff 20mbit knijpt.
Zal wel wat in de settings geweest zijn
Eh, ja dus. De WRT54G gaat niet sneller dan 30 Mbit over WAN.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof een router zo ff 20mbit knijpt.
Zal wel wat in de settings geweest zijn
Ik heb een router van 80 euro. En vrij nieuw. Tevens nu niet meer nodig want Tele2 levert een modem met draadloze router ingebouwd. En het lijkt me dat als hun 60 MBit aanbieden ze geen modem leveren die maar 20 MBit aankan.. Plus dat mijn huisgenoot gewoon via kabel verbonden is en hij ook maar zo'n 33 haalt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wat jij moet doen, is een andere modem vragen. + eens je router eruit halen. Ik had ook een Linksys router (wrt 54g uit het jaar nul), kreeg maar 30mbit. Ik Haal hem eraf en vroeem 50+ mbit. Daarna maar gelijk een andere router er tussen gehangen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn zat routers die niet meer dan 30Mbps op de WAN poort kunnen routeren....
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh, ja dus. De WRT54G gaat niet sneller dan 30 Mbit over WAN.
Ik heb mijn WRT54GL (de betere versie van de G zeg maar) ook moeten vervangen, omdat hij de 50 Mbit dus lang niet haalde, ik zat zo rond de 32 Mbit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Weer wat geleerd.
Al dacht ik dat ik die had, maar dat zal dan niet, want ik haal gewoon de 60mbit makkelijk hier
Ah ik heb de WRT54G2 zie ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb mijn WRT54GL (de betere versie van de G zeg maar) ook moeten vervangen, omdat hij de 50 Mbit dus lang niet haalde, ik zat zo rond de 32 Mbit.
TS heeft 20mbit ADSL en gebruikt het bedraad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Stokkie_ het volgende:
Geen een 54g wireless router haalt meer dan ~30Mbit/s over draadloos. De rest is overhead, standaard!
Je kan een nieuwe N router nemen, mits je een goede hebt kom je dan tot 74Mbit/s in de meest ideale omstandigheden, de rest is weer overhead. Meer is er niet te halen over draadloos op dit moment.
Sowiezo raad ik iedereen die met internet boven de 50Mbit/s werkt gewoon een bedrade verbinding aan.
Als reactie op de nevendiscussie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft 20mbit ADSL en gebruikt het bedraad.
Dus ik mis je punt een beetje
er staat toch duidelijk in de OP dat ik wireless gebruikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft 20mbit ADSL en gebruikt het bedraad.
Dus ik mis je punt een beetje
Nou neit echt duidelijk. Niet dat het je standaard connectie is. Maar goed, Wifi b/g/n?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef Monco10 het volgende:
[..]
er staat toch duidelijk in de OP dat ik wireless gebruik
Met een behoorlijke N router kan je snelheden boven 100 Mbps halen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:17 schreef Stokkie_ het volgende:
Je kan een nieuwe N router nemen, mits je een goede hebt kom je dan tot 74Mbit/s in de meest ideale omstandigheden, de rest is weer overhead. Meer is er niet te halen over draadloos op dit moment.
kloptquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met een behoorlijke N router kan je snelheden boven 100 Mbps halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |