abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juli 2010 @ 16:01:34 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83684563
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:19 schreef RicoSteinmann het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van welk merk deze polo is?
Belt 'm op.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_83685453
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:19 schreef RicoSteinmann het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van welk merk deze polo is?
Shit volgens mij heeft mijn schoonvader exact die polo, kan wel ff voor je kijken, maar wel pas volgend weekend...
pi_83685526
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Evelien het volgende:

[..]

Shit volgens mij heeft mijn schoonvader exact die polo, kan wel ff voor je kijken, maar wel pas volgend weekend...
Prima! Iedereen bedankt iig..
pi_83685703
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Prima! Iedereen bedankt iig..
Kun je in de tussentijd niet naar de winkel bellen? Of konden die je ook niet helpen?
pi_83688228
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef Evelien het volgende:

[..]

Kun je in de tussentijd niet naar de winkel bellen? Of konden die je ook niet helpen?
Ik rij er deze week wel even naar toe, beetje lui vandaag
pi_83688269
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef RicoSteinmann het volgende:

[..]

Ik rij er deze week wel even naar toe, beetje lui vandaag
Ok, laat ff weten of je erachter gekomen bent.
Ik herkende hem omdat ik mijn schoonvader er vorige week nog mee complimenteerde, ik vind hem koel
pi_83716843
Een nogal vage oproep maar wel cruciaal.
Ik ben op zoek naar manchetknopen voor mijn bruiloft. Nu vind ik de meeste manchetknopen oudbollig of lelijk. Onlangs echter heb ik in een magazine een set manchetknopen gezien die ik in eerste instantie wel gaaf vond. Omdat mijn girlie dusdanig reageerde heb ik er niet meer over nagedacht. Echter wil ik nu gewoon manchetknopen die ikzelf mooi vind dus ben ik weer op zoek naar deze set.

Probleem, je raadt het al: ik weet niet meer wat voor magazine het was. Het stond in ieder geval in zo'n productnieuws pagina met "stijlvolle" nieuwigheden of cadeau's.
Het betrof een set moderne manchetknopen, waarschijnlijk RVS, rond met een zwarte uitsparing erin in de vorm van een paard ofzo iets. Ik heb al gezocht op Marc O'Polo maar daar kan ik niet vinden wat ik bedoel dus die zal het niet zijn geweest.

iemand op basis hiervan enig idee wat ik bedoel of wat voor magazine het geweest kan zijn?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:33:09 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83717247
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:23 schreef PeEsHa het volgende:
Een nogal vage oproep maar wel cruciaal.
Ik ben op zoek naar manchetknopen voor mijn bruiloft. Nu vind ik de meeste manchetknopen oudbollig of lelijk. Onlangs echter heb ik in een magazine een set manchetknopen gezien die ik in eerste instantie wel gaaf vond. Omdat mijn girlie dusdanig reageerde heb ik er niet meer over nagedacht. Echter wil ik nu gewoon manchetknopen die ikzelf mooi vind dus ben ik weer op zoek naar deze set.

Probleem, je raadt het al: ik weet niet meer wat voor magazine het was. Het stond in ieder geval in zo'n productnieuws pagina met "stijlvolle" nieuwigheden of cadeau's.
Het betrof een set moderne manchetknopen, waarschijnlijk RVS, rond met een zwarte uitsparing erin in de vorm van een paard ofzo iets. Ik heb al gezocht op Marc O'Polo maar daar kan ik niet vinden wat ik bedoel dus die zal het niet zijn geweest.

iemand op basis hiervan enig idee wat ik bedoel of wat voor magazine het geweest kan zijn?
Nope, MAAR op www.etsy.com kun je wel gave manchetknopen vinden .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_83727709
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:23 schreef PeEsHa het volgende:
Een nogal vage oproep maar wel cruciaal.
Ik ben op zoek naar manchetknopen voor mijn bruiloft. Nu vind ik de meeste manchetknopen oudbollig of lelijk. Onlangs echter heb ik in een magazine een set manchetknopen gezien die ik in eerste instantie wel gaaf vond. Omdat mijn girlie dusdanig reageerde heb ik er niet meer over nagedacht. Echter wil ik nu gewoon manchetknopen die ikzelf mooi vind dus ben ik weer op zoek naar deze set.

Probleem, je raadt het al: ik weet niet meer wat voor magazine het was. Het stond in ieder geval in zo'n productnieuws pagina met "stijlvolle" nieuwigheden of cadeau's.
Het betrof een set moderne manchetknopen, waarschijnlijk RVS, rond met een zwarte uitsparing erin in de vorm van een paard ofzo iets. Ik heb al gezocht op Marc O'Polo maar daar kan ik niet vinden wat ik bedoel dus die zal het niet zijn geweest.

iemand op basis hiervan enig idee wat ik bedoel of wat voor magazine het geweest kan zijn?
Met een paard erin denk ik eerder aan Ralph Lauren.... of misschien Ferrari?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_83787343
Ik heb jurkjes met open rug waarbij je de bh-band dan ziet zitten. Vind dat lelijk dus ben op zoek naar bh's met doorzichtige band. Waar kan ik die kopen?
pi_83788184
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Chule het volgende:
Ik heb jurkjes met open rug waarbij je de bh-band dan ziet zitten. Vind dat lelijk dus ben op zoek naar bh's met doorzichtige band. Waar kan ik die kopen?
je hebt ook zo'n soort extra band die je eraan kan maken, een soort verlengstuk
die kun je bij de bijenkorf kopen in ieder geval
pi_83788807
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef electronique het volgende:

[..]

je hebt ook zo'n soort extra band die je eraan kan maken, een soort verlengstuk
die kun je bij de bijenkorf kopen in ieder geval
Maar dan wordt de onderwijdte groter, toch?
pi_83789921
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:43 schreef Chule het volgende:

[..]

Maar dan wordt de onderwijdte groter, toch?
nee er zit dan een extra band aan, die ook een keer om je lichaam heen gaat
pi_83791550
Of je neemt een halterneck-beha?
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:19 schreef RicoSteinmann het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee van welk merk deze polo is?
Weet niet of je inmiddels zelf gebeld hebt, maar ik heb het aan mijn vriend gevraagd, en die denkt zeker te weten dat ie van PME Legend (Pall Mall) is, wat ik zelf ook vermoedde.
pi_83792378
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef Evelien het volgende:
Of je neemt een halterneck-beha?

Dan zie je die band nog die onder je borst zit.

Maar ik weet het al, ik ga voor een plakbh.
pi_83812865
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 01:17 schreef Chule het volgende:

[..]

Dan zie je die band nog die onder je borst zit.

Maar ik weet het al, ik ga voor een plakbh.
Open rug zei je, je zei niets over een immens diep decolleté

-edit- Oh sorry, je bedoelt aan de zijkant natuurlijk
pi_83817280
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef Evelien het volgende:

[..]

Ok, laat ff weten of je erachter gekomen bent.
Ik herkende hem omdat ik mijn schoonvader er vorige week nog mee complimenteerde, ik vind hem koel
Blijkt dus van het State of Art te zijn, hij lijkt erg veel op deze: https://shop.stateofart.c(...)RT/0/400/5494/0/0/0#

..maar weet niet of ik 'm dan nog wel zo leuk vind..
pi_83822096
Wie o wie weet van welk merk deze polo is:

pi_83838882
geen idee....
maar zulke polos kun je ook wel zelf maken op zazzle..
pi_83864786
Iemand een idee waar ik zo'n soort vest/hoodie kan halen?

Geen asos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84019129
Iemand enig idee welke winkels er in Noord Brabant schoenen verkopen van het merk The Art Company.
Kan wel een internetwinkel vinden, maar wil graag vantevoren kunnen passen zonder 2 verschillende maten te bestellen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:07:17 #172
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_84020260
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:28 schreef stef040 het volgende:
Iemand een idee waar ik zo'n soort vest/hoodie kan halen?

Geen asos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zoiets gezien laatst, maar heb echt geen flauw idee meer waar. Als het me te binnen schiet geef ik wel een gil.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_84020675
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik heb zoiets gezien laatst, maar heb echt geen flauw idee meer waar. Als het me te binnen schiet geef ik wel een gil.
Oke
Kan zoiets echt nergens vinden.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:29:50 #174
310465 rocksthc
Geef nooit op !
pi_84021442
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:25 schreef Pannengkoek het volgende:
Wie o wie weet van welk merk deze polo is:

[ afbeelding ]
Van het merk Dior succes
pi_84066242
Waar Run DMC shirtjes te vinden?
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')