Goed excuusquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:18 schreef hgphosting het volgende:
dat is ook zo dit zijn ook van die aso jasje s wij hebben straks een thema feest en daar gaat iedereen er zo geen en wou dus ook zó n jasje hebben
[..]
ja die dingen zijn echt geen 50+ maak dat een ander wijsquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goed excuusEen jasje van 50+ euro kopen voor een themafeest. Uuuuhuuuh!
verkoop je die ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:44 schreef stef040 het volgende:
Die jasjes, met die kleuren combinaties en zilver(glimmend) heb ik nog nooit bij de footlocker gezien.
Wel andere modellen.
hgphosting, ik heb nog wel zo'n model alleen andere kleuren, wit/blauw maat M.
Als het toch maar voor een feestje is?
Ik geloof er ook weinig van, Anders had'ie dat er wel eerder bijgezegd, en had het niet zo specifiek DIE moeten zijn. Maargoed daar is dit topic niet voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goed excuusEen jasje van 50+ euro kopen voor een themafeest. Uuuuhuuuh!
heb zoiets gister bij de H&M zien hangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:15 schreef pachanga het volgende:
Heey
Ik zoek zo een soort jack alleen dan van een ander merk, want vind deze toch niet helemaal mooi. Iemand tips?
[ afbeelding ]
H&M heeft ze idd en zag ze ook in de sale liggen. Moet je mazzel hebben dat er nog wat ligt in je maat.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef stef040 het volgende:
Iemand een idee waar ik zoiets kan krijgen in nederland?
Echte winkel graag,zodat ik hem ken passen.
edit: h&m weet ik al.
Probeer Zara.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef stef040 het volgende:
Iemand een idee waar ik zoiets kan krijgen in nederland?
Echte winkel graag,zodat ik hem ken passen.
edit: h&m weet ik al.
Eerste waar ik aan dacht was Pall Mall, maar dat zal het wel niet zijn denk ik. Waarom perse van merk? Kan het niet eentje zijn die ook gewoon groen is zonder dat label?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
ik zoek dat vest.
kan het merkje niet lezen
oh nee hoeft niet van merk hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht was Pall Mall, maar dat zal het wel niet zijn denk ik. Waarom perse van merk? Kan het niet eentje zijn die ook gewoon groen is zonder dat label?
Daarom dacht ik dus aan Pall Mall hahah.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:30 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
oh nee hoeft niet van merk hoor
edit: k dacht trouwens franklin&marshall te lezen in dat merkje (woorden zijn ongeveer even lang, dacht 2x LL te zien als laatste) maar die hebben het niet in de webshop.
Verrek! Nog echt ookquote:Op maandag 5 juli 2010 10:38 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
hmm op neiwue screenshot duidelijk te lezen:
FRANKIE MORELLO
nu nog tegen een fatsoenlijke prijs hopelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |