Als je het liever compleet houdt dan hoef je ze niet te verkopen hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even kijken of ik die twee kan vinden.
Ze liggen allemaal in een grote map in de kast, dus ze zijn in nieuwstaat, maar dan zul je net zien dat er een van die verdwenen is
Mij maakt het niet uit als er een paar nummers missen, het is toch geen vervolg op vorige delen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het liever compleet houdt dan hoef je ze niet te verkopen hoor.
Ik vind ze in slechte staat behalve deel 9, dus ik zoek nog even verder, toch bedankt voor het maken van foto's e.d.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:18 schreef allroms het volgende:
Doe maar een goed bod, hieronder de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allroms
Indien dagoduck niet geīnteresseerd is:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef sjeppert het volgende:
ik heb dit voor je
DD pocket 13
Een vrolijke kerst met DD
DD extra nr 19 Avonturenomnibus
DD krijgt onverwacht bezoek (comic-favorieten 15)
Disney Ducktales nr 40 en nr 50
Van welke serie is deze pocket 13? is het 'de omgekeerde tijd' of een andere?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef sjeppert het volgende:
ik heb dit voor je
DD pocket 13
Een vrolijke kerst met DD
Als je ze wil verkopen, welke jaren?quote:
Jij hoopt natuurlijk op Donald Duck Kiest Het Luchtruimquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van welke serie is deze pocket 13? is het 'de omgekeerde tijd' of een andere?
Van welk jaar is 'Een vrolijke kerst met Donald Duck' ?
Wat is die comicfavorieten voor boekje? die ken ik niet![]()
is dat van dezelfde serie als deze: comic favorieten, garfield
nr. 19 avonturenomnibus heb ik nog niet en Ducktales ook niet.
Dat kan ik je over een paar uurtjes laten weten, als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je ze wil verkopen, welke jaren?
Ja, want die andere heb ik al, welliswaar herdruk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk op Donald Duck Kiest Het Luchtruim(voor nr 13)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van welke serie is deze pocket 13? is het 'de omgekeerde tijd' of een andere?
Van welk jaar is 'Een vrolijke kerst met Donald Duck' ?
Wat is die comicfavorieten voor boekje? die ken ik niet![]()
is dat van dezelfde serie als deze: comic favorieten, garfield
nr. 19 avonturenomnibus heb ik nog niet en Ducktales ook niet.
Vrolijke kerst komt uit 1997. Nr 13 uit de specialreeksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Indien dagoduck niet geīnteresseerd is:
Welk jaar is een vrolijke kerst met DD?
Hoeveel wil je er voor hebben en kun je foto's posten zodat ik de kwaliteit kan beoordelen.
Ik heb al heel was nummers, dus dan heb ik weer dubbelen, hier bij de kringloopwinkel kosten de ducks 10 ct. p.s. dus dan haal ik daar wel losse nummersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:22 schreef 1701320 het volgende:
jaargangen 1979 t/m 1986 te koop aangeboden hier, richtprijs: 10 euro per jaargang
Weet niet precies hoe het heet. Hierbij de foto's:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het een bundeling? kan je een foto maken? want het komt mij niet bekend voor
Gewoon die lijstjes uitgeprint naar de rommelmarkt toe, zit altijd zoveel van dat spul.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is van Donald Duck weekbladen:
met kruisje heb ik, van de oude nummers hebben veel perforatie gaatjes, maar ze zijn wel allemaal compleet, ik heb namelijk ook nog nr. 2 uit 1952 maar daar mist de helft aan bladzijde van.. incl kaft, maar ik heb via inducks toch weten te vinden welke het was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |