quote:
vond ze wel leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook nog eens sterrenvormpjes
![]()
Waar heb je ze besteld?
Ik heb rijstvormpjes, maar daar doe ik nou es echt niks mee
Ah ok, ik bestel alles op eBay, maar ik hou het wel bij wat ik heb hoor, je proeft t niet echt, of je nou een panda of een knijn ei eetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
vond ze wel leuk
een fokker heeft ze voor me besteld bij jilist.com
Vet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Voorjaarsschoonmaak bij de IJsberen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik bestel alles op eBay, maar ik hou het wel bij wat ik heb hoor, je proeft t niet echt, of je nou een panda of een knijn ei eet
oef moet ik even kijken, ergens rond die tijd staat de caravan in Zeeland. maar de precieze datum weet ik nu even niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet!
Oh ja Yns, wij gaan 23 mei naar Ouwehands, Barbaaf gaat ook mee, wil je ook???
Oh welke speeltuin?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
K ga morgen Isa van school halen en daarna gezellig naar de speeltuin
In Meersen had mn zus t overquote:
Kijk maar hoor, ik heb nog 1 kortingsbon over, ik boek hem wel gewoon alvast met de rest mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
oef moet ik even kijken, ergens rond die tijd staat de caravan in Zeeland. maar de precieze datum weet ik nu even niet.
Enjoy!quote:
Daar heb ik vroeger gewoond in Meerssenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zit op de dop en de post it kijkt toe?
OOOOOOOOH MY GAAAAAAAWDquote:
Neeee Napoleon wat doe je me aan, ik dacht dat jij als enige nog onschuldig was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |