Ja, bedrijfskantines in NL zijn overall dramatisch.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk zo'n bedrijfskantine, maar voor het geld wat je neerlegt voor twee broodjes en een bekertje optimel kun je in het winkelcentrum echt wel beter eten
die van ikea nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, bedrijfskantines in NL zijn overall dramatisch.
Beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Aarti het volgende:
Hoi!
Ik zit in een bedrijfskantine bij een klant waar ze gratis mogen mee eten
alleen jammer dat ik al zelf lunch mee had genomenquote:
Ik eet nog wel in het restaurant v/h ziekenhuis in mijn pauze, maar ik neem altijd mijn eigen bakkie salade meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste post van mij:
Leuk zo'n bedrijfskantine, maar voor het geld wat je neerlegt voor twee broodjes en een bekertje optimel kun je in het winkelcentrum echt wel beter eten
Ik heb een paar keer bij google in Londen geluncht en daarna moest ik huilenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer bij google in Londen geluncht en daarna moest ik huilen
Want het is ten eerste gratis en ten tweede was het net een heel erg goed restaurant. Zelden zo goed gegeten
true, alleen hebben ze bij ons tegenwoordig ook gegrilde kipfiletjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
[..]
in NL kan het belastingtechnisch bijna niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij werken mensen harder en zijn ze blijer wanneer ze goed en goedkoop voedsel kunnen nuttigen op de werkplek. Ik vermoed dat zich dat dubbel en dwars uitbetaalt, die extra investering...
En in Belgie betaalt de belasting een groot deel mee. Belgische lunchen zijn meestal idd erg goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het kan dus blijkbaar wel
Op een van onze kantoren in Belgie hadden ze een restaurant met 5 (jawel...u leest het goed) verschillende warme maaltijden, diverse salades en een complete broodjeszaak. Warme maaltijden voor EUR 2.75. En gratis frisdrank. De hele dag door
alleen maar goed toch? kan je ook niet gestoord worden als je een persoonlijk record onderwaterzwemmen probeert te halen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:01 schreef minilot het volgende:
Nou moe! Ging nu op een andere tijd zwemmen, en het zwembad was, op twee borstcrawlende lesbiennes na, léég!
DEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een tijdje op het hoofdkantoor van Sodexho gewerkt waar ze een kantine hadden om klanten ook te laten zien wat kon enzo.. zelden zo lekker en zo vers en zo goedkoop gegeten bij een bedrijf
Hoi
Hi DEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een tijdje op het hoofdkantoor van Sodexho gewerkt waar ze een kantine hadden om klanten ook te laten zien wat kon enzo.. zelden zo lekker en zo vers en zo goedkoop gegeten bij een bedrijf
Hoi
Kan je weer lopen? Mag het ook weer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef DarkElf het volgende:
Hi! ik voel mij prima, beetje stijf na de behandeling van gisteren maar verder goed.
voel mij ook ongedurig.... tijd gaat zo langzaam
maar goed, ik zal niet klagen
Die hebben dat wel aardig geregeld ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Hoi
jammer dat die toko's het bij een klant een stuk minder doen dan in hun eigen kantine :|quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Hoi
Kom eens op m'n werk kijken. De reden dat iedereen kroketten en frikadellen neemt, is omdat de 'rauwkost' verzopen wordt in een heel dunne maar heel kerrie-achtige kerriedressingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef LieLie het volgende:
De kantine bij ons op school is echt triestEn je zit ver van het centrum, dus dat schiet ook niet zo op.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef minilot het volgende:
En: wel potverdorie - is mijn lief eindelijk terug, ga ik mijn beste vriend die me gezelschap hield nu een stevig potje zitten missen! Het is ook nooit goed!![]()
Je bent een vrouw, dat is normaal gedragquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef minilot het volgende:
En: wel potverdorie - is mijn lief eindelijk terug, ga ik mijn beste vriend die me gezelschap hield nu een stevig potje zitten missen! Het is ook nooit goed!![]()
Rucolaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Minilot, wat moet ik op de pizza doen? Uitgebakken champignons, mozzarella en wat nog meer?
Rauwe ham! En gekaramelliseerde uien!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Minilot, wat moet ik op de pizza doen? Uitgebakken champignons, mozzarella en wat nog meer?
Ik moet ook de hele week alleen etenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb weer es geen idee wat ik wil eten vanavond.. Ik vind het ook altijd zo stom om uitgebreid te staan koken alleen voor mezelf
Ah, is dát het?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat is normaal gedrag
Wij hebben ook minestrone soep. Met op de bodem van het warmhoudvat rijstprut en doodgekookte pastaprut. En ook erg vaak bruine bonensoep of erwtensoepquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Het verpleeghuis waar ik zat had ook altijd Soep van de Dag.
Dat was dan een soort bloempapje+
Bloempapje + champignons uit pot = champignonnsoep
Bloempapje + asperges uit blik = aspergesoep
Bloempapje + tomaat = tomatensoep
Etc
Het smaakte allemaal hetzelfde
Ui in dunne ringen snijden. Klontje boter in een pan met een dikke bodem laten smelten op een laag vuurtje. Uien erin, pietsje zout en als je wilt een pietsje suiker erbij, even roeren en dan laten staan tot de uien mooi goudbruin zijn. Niet teveel roeren, want dan lukt het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe karamelliseer ik mijn uien en hoe lang doe ik daar over?
Ja soms vind ik het wel fijn om dan lekker lang in de keuken te staan, maar ik vind het leuker als er iemand is om voor te kokenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik moet ook de hele week alleen eten
maar ga dan juist lekker rommelen in de keuken.
Doe je vanaaf toch iets roerbakachtigs? makkelijk en toch lekker vers.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef minilot het volgende:
Ui in dunne ringen snijden. Klontje boter in een pan met een dikke bodem laten smelten op een laag vuurtje. Uien erin, pietsje zout en als je wilt een pietsje suiker erbij, even roeren en dan laten staan tot de uien mooi goudbruin zijn. Niet teveel roeren, want dan lukt het niet.
Afhankelijk van de dikte van de uiringen, de temperatuur, de versheid van de uien, de luchtvochtigheid, de maanstand, de huidige hitlijsten en nog zestienduizend factoren kan het duren van 20 tot 60 minuten.
Dat moet ik vaak genoeg. Rijstkoker kopen scheelt al veel. Hoef je alleen nog iets te roerbakken en je bent klaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb weer es geen idee wat ik wil eten vanavond.. Ik vind het ook altijd zo stom om uitgebreid te staan koken alleen voor mezelf
Ik kom wel langs hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Aure het volgende:
...maar ik vind het leuker als er iemand is om voor te koken![]()
Ik nu ook bijna elke dag. Favo huisgenootje zit nu al 3 maanden bij zn vriendin in engeland te wowen en mn andere 2 huisgenoten spreek ik bijna nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat moet ik vaak genoeg. Rijstkoker kopen scheelt al veel. Hoef je alleen nog iets te roerbakken en je bent klaar
Herkenbaar! Zo zullen de vrienden van Isa's Ross ook denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef Aure het volgende:
Ik nu ook bijna elke dag. Favo huisgenootje zit nu al 3 maanden bij zn vriendin in engeland te wowen en mn andere 2 huisgenoten spreek ik bijna nooit
hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zo zullen de vrienden van Isa's Ross ook denken
quote:Op 23 maart brengt Ad Informandum een bezoek aan de Wallen!! In deze op het oog misschien wel veiligste buurt van Amsterdam gebeurt veel dat in het Wetboek van Strafrecht strafbaar gesteld is (denk daarbij vooral ook aan mensenhandel!) Mede daardoor zijn de Wallen met uitsterven bedreigd. Terecht, of zijn er ook andere oplossingen denkbaar?
Vorm je eigen oordeel tijdens deze avond, met onder andere een rondleiding door de gebiedsregisseur waarin hij van alles vertelt over de rol van de politie en gemeente, een etentje op het buurtcentrum en een film over de geschiedenis van de Wallen.
Je mag woensdag wel voor me koken hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik nu ook bijna elke dag. Favo huisgenootje zit nu al 3 maanden bij zn vriendin in engeland te wowen en mn andere 2 huisgenoten spreek ik bijna nooit
Je gaat de vuilnisbak in de machine proppenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
We beginnen met een was in de machine proppenEn dan de vuilnisbak
Dan ga ik al naar Shabu Shabuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je mag woensdag wel voor me koken hoor
Prut. Was ik BIJNA vergeten een was in de machine te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Je gaat de vuilnisbak in de machine proppen![]()
Coolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Hier aftellen tot we donderdagochtend eindelijk naar Nieuwegein kunnen afreizen voor onze beurs
Als je je verveelt zaterdag: we zoeken nog een fotograaf voor die dagquote:
Whehehehehe...wat voor beurs was het ook alweer? En wat moet ik fotograferen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je je verveelt zaterdag: we zoeken nog een fotograaf voor die dag.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan je weer lopen? Mag het ook weer?
En klaag er lekker op los, je hebt er alle reden toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus....
en ja vanmorgen lekker een eindje gewandeld, straks weer met de mr.... ik moet en zal naar beneden wandelen van de week.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
www.vivariumbeurs.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe...wat voor beurs was het ook alweer? En wat moet ik fotograferen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus....
en ja vanmorgen lekker een eindje gewandeld, straks weer met de mr.... ik moet en zal naar beneden wandelen van de week.![]()
![]()
Je 'moet' niks he DE'tje... je kúnt zodadelijk weer.En een stapje naar het naar huis gaan heb je toch al gemaakt? Je zit immers weer op Fok. Dat doe je ook als je thuis bent.
Confidence through competence
' moet' welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Je 'moet' niks he DE'tje... je kúnt zodadelijk weer.En een stapje naar het naar huis gaan heb je toch al gemaakt? Je zit immers weer op Fok. Dat doe je ook als je thuis bent.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Achossie, ik kreeg er gewoon een brokje van in mijn keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het me zo goed (en ook weer niet, want zólang heb ik nog nooit in het zkh gelegen) voorstellen lieve Elf![]()
![]()
tnxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef golfer het volgende:
En lieve DE, het is zo begrijpelijk dat je het allemaal een beetje zat aan het worden bent.
Ik vind je een kanjer dat je er zo positief doorheen blijft slaan.
Ik vind het wel knap van je hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tnx
ze zeggen hier ook al dat ik zo vrolijk blijf en opgewekt... maar ja de hele dag sjacherijnen of sippen helpt al helemaal niet...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:Nou. Ik vind het eigenlijk reuze gezond klinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus....
en ja vanmorgen lekker een eindje gewandeld, straks weer met de mr.... ik moet en zal naar beneden wandelen van de week.
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
www.vivariumbeurs.nl
En het gaat om Mensen, aquaria, terraria, sprekers, dieren etc etc.
Heel erg veel plezierquote:
Achtraf was m'n AMO (algemene militaire opleiding) best leuk en gezellig, op het moment zelf vond ik de opleiding alleen maar vervelend en vermoeiendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk komt er een einde aan dit en komt t weer goed.
En achteraf zal het dan niet heel afschuwelijk lang lijken want dat is het mooie van achteraf naar dingen kijken
Gewoon zo'n zakje in de garage of bij keuken zetten, doe je al je afval tijdelijk daar opslaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Goe-hoed. Heeft er nog iemand bio-afbreekbare plastic zakken voor in de groencontainer nodig? Ja, ik bedoel die hele grote bakken. Ik dacht dat ik kleine bio-zakjes had, maar kennelijk zijn ze toch wat te groot voor in het bakkie in de keuken
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef MissHobje het volgende:
DarkElf een hele dikke low-carb knuffel
Het zijn zakjes met een inhoud van 140 literquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef Braamyo het volgende:
Gewoon zo'n zakje in de garage of bij keuken zetten, doe je al je afval tijdelijk daar opslaan
Ik bedoel dus de Bij-Keukenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het zijn zakjes met een inhoud van 140 literDie wil ik niet los in de keuken hebben
En als ze klaar zijn, kun je eten maken, op de bank ploffen en tevreden zijn over jezelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Afwas gedaan, nu was afhalen, ophangen en opvouwen. En dan een wiel naar de garage brengen. Kutklusjes
Wut???quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij klopt ook nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Braamyo het volgende:
Mannenregel nr. 12: Subtiele hints werken niet, hints werken niet, overduidelijke hints werken ook niet, zeg gewoon wat je bedoelt![]()
![]()
![]()
Ok. Het is hier een soort van traditie dat als je 4 posts op een rij hebt, je in de 4e post 4 keer een willekeurig usericon neerzet. Dus 4 keer het zelfde plaatje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Braamyo het volgende:
Wut???
probeer je me iets te vertellen![]()
Mannenregel nr. 12: Subtiele hints werken niet, hints werken niet, overduidelijke hints werken ook niet, zeg gewoon wat je bedoelt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij klopt ook nogWat zijn de andere regels? Dan kan ik die alvast even ophangen hier op kantoor en verspreiden onder mijn belgische collega's als tips en truuks hoe om te gaan met nederlandse IT-ers......
Dus als ik 4 keer op een rij post, moet ik daarna een 4tal user icons posten? of doet de eerstvolgende poster dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Het is hier een soort van traditie dat als je 4 posts op een rij hebt, je in de 4e post 4 keer een willekeurig usericon neerzet. Dus 4 keer het zelfde plaatje.
Snap?
En ik zal dan vanavond eens duidelijk zeggen tegen Kaas dat ie toch wel echt naar de huisbaas moet. En zo lang ie dat niet doet, was ik niet af.
De traditie is dat jij dan 4x het usericon plaatst van de poster die voor jouw 4-op-een-rij had gepost.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
Dus als ik 4 keer op een rij post, moet ik daarna een 4tal user icons posten? of doet de eerstvolgende poster dat?
kom dan volgende week maar naar Munchenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Vanaf morgen tot en met volgende week woensdag zit ik al volgeboekt
ow kk dan snap ik het weer, leuke traditiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
De traditie is dat jij dan 4x het usericon plaatst van de poster die voor jouw 4 op een rij had gepost.
De regels zijn net als Nederlandse Gramatica, op iedere regel is een uitzondering, op iedere uitzondering is een uitzondering !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij dat ik niet aan regels doe zeg
Ik kom mn ondertitel ff showen^_^
... Als je een computernerd was geweest, had je dan een shirtje laten bedrukken voor haar met /dev/girlfriend/ ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij dat ik niet aan regels doe zeg
Ik kom mn ondertitel ff showen^_^
ik snap hem niet...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Als je een computernerd was geweest, had je dan een shirtje laten bedrukken voor haar met /dev/girlfriend/ ?
En ja je krijgt minpunten als je dit grapje snapt
Goed zo. Langzaam laten wennen en voor je het weet is Jaina opeens net zo'n buitenkat geworden als onze Xena. Nadat we haar ook eerst 3 jaar binnen hadden opgesloten en alleen aan tuigjes buiten lieten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:54 schreef freecell het volgende:
Hoi!
En onze Jaina was vandaag in de tuinTARA was viooltjes aan het planten (jaja) en had de deuren open gelaten. Jaina maakte van de gelegenheid gebruik om even de hele tuin te checken en dat ging heel goed
En ze ging daarna ook weer braaf naar binnen!
kutquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
... Als je een computernerd was geweest, had je dan een shirtje laten bedrukken voor haar met /dev/girlfriend/ ?
En ja je krijgt minpunten als je dit grapje snapt
Nerd!quote:
Zo leuk, poezel in de buitenluchtquote:Kijk nou!
[ afbeelding ]
Wat doet Jaina nou buiten?
[ afbeelding ]
Te leuk
En het beest bleef netjes in de tuinLiep alle randjes af, doorkruiste hem een paar keer en ging toen tevreden in de zon liggen rollen
En daarna wederzijds geblaas met de buurkat
Ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:53 schreef Braamyo het volgende:
ik snap hem niet...mijn Nerd zijn veroudert ....?
Leuk he? Als die beestjes zo lekker in het zonnetje kunnen genieten en rollebollen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef freecell het volgende:
Ja, de poes was zo happy
Echt leuk dat ze niet in paniek raakte/met de buurkat ging vechten/ de tuin uitrende/ niet meer naar binnen wilde oid
Poezen zijn leukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he? Als die beestjes zo lekker in het zonnetje kunnen genieten en rollebollen.
Hehe, dat is weer eens een andere benaderingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:08 schreef Tezz het volgende:
Zo, de stooflappen zijn nog gered en liggen te pruttelen in de pan voor morgen. Ik hoop niet dat het heel lekker is, want ik weet dus nu al niet meer wat ik er allemaal bij heb gegooid.......
Google brengt mij bij allerlei verschillende dingen (waaronder dit forumquote:
Ik heb dat heel vaak, dan zet ik een topgerecht op tafel (volgens mijn tafelgenoten), maar dan kan ik het vervolgens niet meer namaken omdat ik niet meer weet welke kruiden ik allemaal gebruikt heb en hoeveel van wat enzo..........quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hehe, dat is weer eens een andere benadering
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoooooi!!!![]()
P!!je bent een held en een lifesafer
Spetter spetter spater,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Tezz het volgende:
Als jullie nu allemaal heel stil zijn en heeeeel goed luisteren dan kun je mijn badje horen roepen! Ja! Hoor je het?? Het roept de hele tijd: Tezz............ Tezz.........Tezz...........
Oh heerlijk badje, ik kom al hoor!
quote:
Okey, das stiekem wel heel lief en schattigquote:
Ohquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
P!!je bent een held en een lifesafer
Ja nou.. het was eigenlijk al geregeld, mijn vader zou het doen.. maar die komt nu zondag middag..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhGeen idee
Volgende keer gewoon direct vragen jaDie regel #12 van Braamyo gaat bij mij ook uitstekend op
Ja, ik ben gesmolten en volledig op n roze wolk geplant. Ik heb zelden zo'n schatje meegemaakt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Okey, das stiekem wel heel lief en schattig*smelt*
zeg alex, als jij ooit nog eens beschikbaar bent.....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik ben gesmolten en volledig op n roze wolk geplant. Ik heb zelden zo'n schatje meegemaakt!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef cybermans het volgende:
Net eindelijk me pak opgehaald.... wel die in de verkeerde kleur maar zit super![]()
![]()
![]()
![]()
denk mijn dag is lekker bezig, dus ga nog even fitnessen...... fijn zon oude knie blessure die even gaat opspelen dus dat was na 5 minuten toch echt alweer kappen![]()
Jah, zijn ze niet lief samenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
zo even bijgelezen, vorige topic. ik zie dat er een nieuw fokstel is! Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou.. het was eigenlijk al geregeld, mijn vader zou het doen.. maar die komt nu zondag middag..![]()
En jij zaterdag!!!![]()
Vet cool!!
Wat heerlijk klef zoet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Windigo het volgende:
Ja, ik ben gesmolten en volledig op n roze wolk geplant. Ik heb zelden zo'n schatje meegemaakt!
Haha dat klinkt ook zo leuk 'fokstel'' maar ja, t is wel zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
zo even bijgelezen, vorige topic. ik zie dat er een nieuw fokstel is! Gefeliciteerd!
Ik heb een heel enkele keer dat mijn knie "op slot" slaat.... dan wil die even niet buigen :Squote:
wat gan je doen dan? (heb ik weer iets gemistquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou.. het was eigenlijk al geregeld, mijn vader zou het doen.. maar die komt nu zondag middag..![]()
En jij zaterdag!!!![]()
Vet cool!!
Ik vind het echt zo cutequote:
Hmm jah als bij het fietsen je knie al compleet dichtslaat bij het fietsen (spinfiets neem ik aan) dan heb je het echt heul zwaar... niet leuk !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
Ik heb een heel enkele keer dat mijn knie "op slot" slaat.... dan wil die even niet buigen :S
maar nu was het gewoon vrij pijnlijk om te fietsen, hardlopen doe ik al helemaal niet want dat is helemaal funest
Hart in Aktie, All You Need is Love, Extreme Home Makeoverquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo cuteMaar ik ben dan ook zo iemand die moet janken bij greys anatomy als er weer es liefdesdrama is
Oh bij extreme home makeover kan ik er ook wat van jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hart in Aktie, All You Need is Love, Extreme Home Makeover![]()
Ik ben helemaal niet zo'n emotioneel type, als het over mezelf gaat.
Maar bij die programma's!
vind eigenlijk dat we windigo nu in windigirl moeten omdopen, klinkt leuker......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
Wanneer gaan Windigo en Windigozer elkaar weer neuken zien?
Ja, dat ook nog dus. Ik volg die programma's ook helemaal niet. Maar als ik dan eens bij m'n ouders ben ofzo, en die kijken het, dan is het meteen mis!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh bij extreme home makeover kan ik er ook wat van jaDe rest kijk ik niet
Komt een vrouw bij de dokter en My sisters keeper spanden toch wel echt de kroon, jaaanken, niet normaal meer. Die laatste film keek ik met mn favo huisgenootje en hij moest ook heel erg huilen
Nee, ik ben voor Windigo en Windigozer!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vind eigenlijk dat we windigo nu in windigirl moeten omdopen, klinkt leuker......
EN ik wil FF13.... maar dan moet ik een xbox 360 kopen en arg ! geld ! studie arg ! dilemmas ! :p
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
Huh, maar jij werkt toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vind eigenlijk dat we windigo nu in windigirl moeten omdopen, klinkt leuker......
EN ik wil FF13.... maar dan moet ik een xbox 360 kopen en arg ! geld ! studie arg ! dilemmas ! :p
Ik heb altijd wel een camera bij me, wie weetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nog wel een ploaaatje zien van het gelukkige stel hoor
Oh, ik las het als: ik studeer, dus ik heb geen geldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Yup, point being? ikke snap het niet
dat gebeurde gelukkig vandaag niet, alleen enkel pijnlijk... en ga het toch maar niet forceren want daar schiet ik nog minder mee opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hmm jah als bij het fietsen je knie al compleet dichtslaat bij het fietsen (spinfiets neem ik aan) dan heb je het echt heul zwaar... niet leuk !
ow joh, dan snap ik het weer....uitleg:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik las het als: ik studeer, dus ik heb geen geld
Wat je vaak hoort bij studentenDus vandaar.
Huh! Kaas zit net de laatste stukken van mijn pizza naar binnen te werken. Ook zelfgemaakt! GMTAquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef LieLie het volgende:
Goei'dag eem!
Wij hebben lekkere zelfgemaakte pizza gegeten!
En ik heb nog wat geknutseld in de schuur en nu hang ik op de bank
DE! Mooi dat je je goed voelt na gister!
Ah, kijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow joh, dan snap ik het weer....uitleg:
Werk wel, full time baan (en dan nog wat meer uurtjes) daarnaast een studie (sinds kort) en ik ben een zuinige zeeuw die voor een koophuis spaart
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat gebeurde gelukkig vandaag niet, alleen enkel pijnlijk... en ga het toch maar niet forceren want daar schiet ik nog minder mee op
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huh! Kaas zit net de laatste stukken van mijn pizza naar binnen te werken. Ook zelfgemaakt! GMTA![]()
![]()
![]()
beursje organiseren? voor wat danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Braam: beursje organiserenEn P gaat foto's maken
En jullie gaan die foto's jureren?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Braam: beursje organiserenEn P gaat foto's maken
Nee, die zijn voor op onze site en eventueel drukwerk voor komende jarenquote:
deze--> www.vivariumbeurs.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
beursje organiseren? voor wat dan![]()
nu is ikke weer verward
Wow.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
.... eventueel drukwerk voor komende jaren
Joh?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
geintje dit hoor voordat jullie denken dat ik serieus benIk krijg wel kopietjes van het drukwerk he
En volgend jaar weer huisfotograaf? En en en ook als jullie gaan trouwen en zo he
En en en...nou ja...de rest komt later wel
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wow.....
* PdeHoog trekt de prijslijst voor drukwerk uit de la.
Cool![]()
![]()
![]()
geintje dit hoor voordat jullie denken dat ik serieus benIk krijg wel kopietjes van het drukwerk he
En volgend jaar weer huisfotograaf? En en en ook als jullie gaan trouwen en zo he
En en en...nou ja...de rest komt later wel
![]()
Is gewoon een goeie combi: Peter en fotografiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn vader is ook een Peter en ook huisfotograaf
Vet cool ende gaaf....eens kijken of we nog wat FOK!-kers op de foto kunnen zetten danquote:En uiteraard krijg je je publicaties en zo!!!!![]()
quote:Alleen dat trouwen kan je vergeten vrees ik..doen we niet aan..
Er zijn er wel een paar, dus het zou zomaar kunnen lukkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Vet cool ende gaaf....eens kijken of we nog wat FOK!-kers op de foto kunnen zetten dan
[..]
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar, dus het zou zomaar kunnen lukken
JAH !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef PdeHoog het volgende:Weet je wel hoe doodongelukkig je je (schoon)ouders nu maakt
En je eventuele (schoon)grootouders
En niet te vergeten al die FOK-kers hier in de SC
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAH !
wij willen schattige witte met rode rozen, zoete bruiloften waar de liefde aan 4 verschillende kante van af straalt en waar moeder natuur zelf de zon voor laat schijnen !
Was je op mijn bruiloft?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAH !
wij willen schattige witte met rode rozen, zoete bruiloften waar de liefde aan 4 verschillende kante van af straalt en waar moeder natuur zelf de zon voor laat schijnen !
A.s. zaterdag is er een beurs voor allerlei vage beestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef Braamyo het volgende:
Snap alleen 1 ding niet Pdehoog, wanneer en waar ging je nu foto's van fokkers maken
(echt lees ik nu zo faal, of praten jullie nog over dingen uit 3 topics geleden)
Als jij in het echt Miranda heet en getrouwd bent met Alex uit vlissinge, dan..... was ik op je receptiequote:
waarom ga ik een beursje organiseren?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
deze--> www.vivariumbeurs.nl
omdat het leuk is
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAH !
Ik weet ongeveer hoe ik er tijdens het Vivarium weekend uitzie, dus dat wordt uitermate geschikt chantage materiaal vrees ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doenEn dan snel wat chantagemateriaal maken en post hier 's avonds
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A.s. zaterdag is er een beurs voor allerlei vage beestenDa's de beurs waar TAV74 het over had. Ik ben zojuist gerecruiteerd als fotograaf voor zaterdag en TAV74, Sunny-dinges en SOL gaan daar rondlopen. En ik neem mijn telelens mee en ga ze besluipen
het is jammer dat we die foto's van vorig jaar van jou niet online hebben jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer hoe ik er tijdens het Vivarium weekend uitzie, dus dat wordt uitermate geschikt chantage materiaal vrees ik
je zet die blonde pruik weer op?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef TAV74 het volgende:
Ik weet ongeveer hoe ik er tijdens het Vivarium weekend uitzie, dus dat wordt uitermate geschikt chantage materiaal vrees ik
euhm... ja? denk ik?quote:
quote:
Hoe komt het dan dat je nu zo veel afvalt? lekker aan het sporten geslagen ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens steeds een beetje in shock dat mijn zwembandjes verdwijnen als sneeuw voor de zonmoet er erg aan wennen geloof ik
Niet dat het verschil nu heel erg groot is, maar het verschil is nu echt te zien!
Als ik nu in het water spring blijf ik niet vanzelf meer drijven
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens steeds een beetje in shock dat mijn zwembandjes verdwijnen als sneeuw voor de zonmoet er erg aan wennen geloof ik
Niet dat het verschil nu heel erg groot is, maar het verschil is nu echt te zien!
Als ik nu in het water spring blijf ik niet vanzelf meer drijven
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dit zijn onze regels:
23. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
Lijnen en vanaf volgende week met schoonma sporten!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je nu zo veel afvalt? lekker aan het sporten geslagen ofzo
Netjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
@ P: ja ach.. het zat me echt in de weg dus het moet er nu gewoon af!
In Bloemendaal zijn weinig wegen afgesloten momenteel hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Was trouwens pasgeleden nog bij Bluezz en Golfer in de buurtDaaro ergens bij Bloemendaal / Haarlem / IJmuiden / Beverwijk. Ben van Beverwijk naar Den Haag gereden op de TomTom met de optie "vermijd snelweg". Nooit meer doen
Wat een kronkelwegen en rotstraatjes krijg je dan
En dan was ook nog de helft afgesloten in Bloemendaal (geloof ik).
De haven van IJmuiden was dan wel weer de moeite waard. Ik moet daar nog een keertje naar toe om foto's te maken. Ook met de intocht van de SAIL2010 deelnemers
Lol Golfer, jiij perverse manquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
Wanneer gaan Windigo en Windigozer elkaar weer neuken zien?
Pervers, that's my middlename.quote:
Er staat niet voor niets " geloof ik"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
In Bloemendaal zijn weinig wegen afgesloten momenteel hoor.
Helaaschquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als jij in het echt Miranda heet en getrouwd bent met Alex uit vlissinge, dan..... was ik op je receptie
anders, neen
ben nog nooit op een bruiloft geweest
Veel plezier met fokken a.s. vrijdagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lol Golfer, jiij perverse man![]()
![]()
Vrijdag is die mooie dag
Ja heul het weekend samen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Veel plezier met fokken a.s. vrijdag
Tot ik tevreden benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Helaasch
Sunny, goed man! Dat geeft moed he?Hoelang ga je nog door?
Met Sail is er eindelijk weer wat te doen in IJmuidenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
Was trouwens pasgeleden nog bij Bluezz en Golfer in de buurtDaaro ergens bij Bloemendaal / Haarlem / IJmuiden / Beverwijk. Ben van Beverwijk naar Den Haag gereden op de TomTom met de optie "vermijd snelweg". Nooit meer doen
Wat een kronkelwegen en rotstraatjes krijg je dan
En dan was ook nog de helft afgesloten in Bloemendaal (geloof ik).
De haven van IJmuiden was dan wel weer de moeite waard. Ik moet daar nog een keertje naar toe om foto's te maken. Ook met de intocht van de SAIL2010 deelnemers
Volgens mij wordt dat gewoon de lijst met bezorgdiensten naast de telefoonquote:
Goede vraag! In ieder geval vrijdag niks, want dan heb ik drie dagen gewerkt en dat ben ik ontwendquote:
Ik wil jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Goede vraag! In ieder geval vrijdag niks, want dan heb ik drie dagen gewerkt en dat ben ik ontwend
In ieder geval lauw-warme aardappelsalade met sjalotjes, bacon en mosterdEn verder zal ik eens kijken wat Windigozer wil
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
We moeten geloof ik maar verhuizen naar de PUB sc
Moet je er eerst een paar uitpakken en in een schaaltje doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef z80 het volgende:
welke gek heeft het bedacht dat chocolade eitjes per stuk verpakt moeten zitten,
en dan ook nog in zilverpapier.
ze zijn niet fatsoenlijk te eten achter de computer.
Hey Dude!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef Duderella het volgende:
O en ik verkoop boeken via Bol.com en dat is léuk joh!
Ik heb grote opruiming hier en het heeft ook wel wat om andere mensen plezier te doen met jouw boekenrestant!
Koop een reep!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef z80 het volgende:
welke gek heeft het bedacht dat chocolade eitjes per stuk verpakt moeten zitten,
Ik heb 29 boeken te koop staan. Van alles wat. Met name pockets die ik kocht op vliegvelden en zo. Dat is het altijd net niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey Dude!
Wat heb je nog in de aanbieding?
Kijk. Dat is toch al gauw weer een goed glas wijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef Duderella het volgende:
Een uur nadat ik alles op Bol had gezet, had ik mijn eerste 'transactie' al.Zeven euro verdiend.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Hey Dude!
Wat heb je nog in de aanbieding?
quote:
JAAA ! de taalexpert, die had ik nodig !quote:
de Duitse eitjes zijn van echte choco.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Koop een reep!
Die eitjes zijn toch half van plastic-choco? Bah!
handvasttaartquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mag ik jullie bruidstaart maken?
Ik heb al 2X een 2e handsboek via bol gekocht, prima te doen hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef Duderella het volgende:
As we speak verkoop ik al weer een boek!![]()
Wat is dit toch leuk.
Koop een iets grotere, hoef je maar 1X uit te pakkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef z80 het volgende:
In Londen wel ja. Hier in Groningen zijn het er toch mar weer drie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk. Dat is toch al gauw weer een goed glas wijn.
Kom ik wel de bruidsfoto's makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mag ik jullie bruidstaart maken?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAAA ! de taalexpert, die had ik nodig !
Is *midden* een zelfstandig naamwoord. Ik denk echt van niet, maar mijn gut-feeling vind van wel !
en vind midden geen van deze zakenquote:Een zelfstandig naamwoord, ook wel nomen, substantief of substantivum genoemd, is een woordsoort die een levend wezen, een ding, een zaak of een toestand aanduidt. Vóór een zelfstandig naamwoord kan in het Nederlands een lidwoord worden geplaatst.
Het midden (tada een lidwoord)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[..]
en vind midden geen van deze zaken
Maar ik ben geen neerlandicus.
'Midden' kan een zelfstandig naamwoord zijn (het midden), maar dat hangt dus af van hoe je het gebruikt! In een zin als 'midden in de stad' is het een bijwoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
JAAA ! de taalexpert, die had ik nodig !
Is *midden* een zelfstandig naamwoord. Ik denk echt van niet, maar mijn gut-feeling vind van wel !
Die laatste zin had ik weg moeten laten het ging me vooral om die dingen die het kon aanduidenquote:
Hmm het midden vant dan onder ding?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Midden' kan een zelfstandig naamwoord zijn (het midden), maar dat hangt dus af van hoe je het gebruikt! In een zin als 'midden in de stad' is het een bijwoord.
Je kunt als 'regel' aanhouden dat je naar zelfstandige naamwoorden kunt verwijzen met die of dat.
Ik denk het niet. Ik wil de komende tijd tot aan de zomer een paar dagen per week op een waddeneiland zijn. Zondag vertrekken en dinsdag terug. Nog even zien of ik het de agenda-rond kan regelen. (zonder internet dus. Ik en de duinen en de wind. Dat is het idee).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]![]()
Bijgelezen. Dude kom je weer wat vaker hier?
Heerlijk zeg, wief!quote:Sun : ik vind het soms ook echt ongelofelijk hoe goed het werkt! Vandaag ben ik gaan eten bij en met collega's om even over een afscheid van een mede-collega te brainstormen. Ze weet van mijn lowcarb avontuur en had heel lief de vermicelli en rijst weggelaten in de soep. Extra kaas & filé a. gekocht en ik had mijn zelfgebakken broodje bij me. Helemaal goed en ik schaam me er niks voor. Kom ik daar binnen in mijn nieuwe trui (maatje kleiner) zeggen ze Jeutje Bloes, nou kan je het goed zien zeg
![]()
laatste regel snap ik ff niet, heb je een voorbeeldje ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je kunt als 'regel' aanhouden dat je naar zelfstandige naamwoorden kunt verwijzen met die of dat.
Is het dan niet een dominant gebruikt bijvoeglijk naamwoord als ik dit zo lees?quote:Dominant gebruik
Ook deze constructie valt onder attributief gebruik. Wanneer er sprake is van dominant gebruik wordt dat meestal in je vertaal hulp aangegeven. In deze constructie wordt het bijvoeglijk naamwoord vertaald als zelfstandig naamwoord, het oorspronkelijk zelfstandig naamwoord als bijwoordelijke bepaling, meestal met van.
Bijvoorbeeld: summo monte Normaal: De hoogste berg. Dominant bijvoeglijk naamwoord: Het hoogste van de berg, de top van de berg, de bergtop.
Ander voorbeeld: media nocte Normaal: De middelste nacht. Maar staat er in je vertaalhulp ‘dominant gebruik’ dan vertaal je: (in) het midden van de nacht, middernacht.
Het dominante bijvoeglijk naamwoord staat altijd voor het zelfstandig naamwoord.
Dit gaat mij ook veel te ver, ik ben letterkundige. Geen taalkundige.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is het dan niet een dominant gebruikt bijvoeglijk naamwoord als ik dit zo lees?
Of is dit gezien vanuit het latijn
Braam is moet (tegenwoordig steeds vroeger op de avond) en gaat dus slapenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit gaat mij ook veel te ver, ik ben letterkundige. Geen taalkundige.. Zolang Braam niet al te ingewikkelde vragen stelt kan ik 'm nog enigszins helpen.
.
Oh, ik ga zelf ook zo. Trusten!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Braam is moet (tegenwoordig steeds vroeger op de avond) en gaat dus slapen
Je bent veilig de rest van de avond !
Apie doen DE.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef DarkElf het volgende:
ik val in slaap dus dat ga ik maar eens doen...
bye liefjens
Zo...dat zijn een boel mensenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
wow.. we hebben net ruim 5000 entreekaarten in stapeltjes van 100 verdeeld en gebundeld..het duizelt me wel een beetje nu
![]()
We gaan er natuurlijk van uit dat dat alleen maar de kaarten voor de zaterdag zullen zijn![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
Wat spannend lijkt me dat sun! Het wordt vast fantastisch en wat gaan jullie veel mensen weer een enorm plezier doen met de beurs!
Ik duim met je mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heel spannend.. we hopen toch wel zo'n 4000 bezoekers per dag te trekken.. dus ik hoop ook op heel slecht weer dit weekend
Nou vooruitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik duim met je mee.
En boven Schier dan plaatselijke opklaringen.
Datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
Wat spannend lijkt me dat sun! Het wordt vast fantastisch en wat gaan jullie veel mensen weer een enorm plezier doen met de beurs!
En mocht je net als Bomans de eenzaamheid op Rottermerplaat niet aankunnen dan zijn wij natuurlijk altijd bereid je even gezelschap te komen houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef Duderella het volgende:
Ik wil de komende tijd tot aan de zomer een paar dagen per week op een waddeneiland zijn. Zondag vertrekken en dinsdag terug. Nog even zien of ik het de agenda-rond kan regelen. (zonder internet dus. Ik en de duinen en de wind. Dat is het idee).
He, jakkes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zwakzinnige meisjes van net 18 die verkocht worden door hun familie en uitgebuit worden etc
gebiedsreggiseur. het prostitutiegezondheidscentrum & Amsterdams Coordinatiepunt mensenhandel. Verhalen uit de praktijk die dan net iets te dichtbij komen. En zo goed op orde is het niet blijkbaar. De meeste exploitanten houden maar met 1 ding rekening: als ze maar 18 is.En regelmatig zijn het dan Hongaarse/Bulgaarse/Roemeense meiden van 18 jaar en 3 weken ofzo. \en veel mishandelingen, zwangerschappen etcquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
He, jakkes.
Maar hoe waar zijn die verhalen?
Ik dacht dat het tegenwoordig in dat Red Lightdistict in Amsterdam nogal erg streng qua regels en controle daar op is?
Ben je ook langs het Prostitutie Informatie Centrum geweest? Da's een soort safety zone voor de werkende mensen daar.quote:
auquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:52 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
SI-gewricht en heup weer ontstoken
Ik ga altijd bij heg staan als de buurman met de heggeschaar langs komt... werkt perfectquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:25 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Net verloren van de grasmaaier, ofwel ben bij de kapper geweest. Moest een stukkie af.
Balen DH![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:41 schreef TAV74 het volgende:
Bah, zit mezelf in de weg hier op mijn werk. Lees zojuist dat de standbouwer begonnen is in onze beurshal. Ik wil daar ook naar toe, en wel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |