Ja, bedrijfskantines in NL zijn overall dramatisch.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk zo'n bedrijfskantine, maar voor het geld wat je neerlegt voor twee broodjes en een bekertje optimel kun je in het winkelcentrum echt wel beter eten
die van ikea nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, bedrijfskantines in NL zijn overall dramatisch.
Beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Aarti het volgende:
Hoi!
Ik zit in een bedrijfskantine bij een klant waar ze gratis mogen mee eten
alleen jammer dat ik al zelf lunch mee had genomenquote:
Ik eet nog wel in het restaurant v/h ziekenhuis in mijn pauze, maar ik neem altijd mijn eigen bakkie salade meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste post van mij:
Leuk zo'n bedrijfskantine, maar voor het geld wat je neerlegt voor twee broodjes en een bekertje optimel kun je in het winkelcentrum echt wel beter eten
Ik heb een paar keer bij google in Londen geluncht en daarna moest ik huilenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer bij google in Londen geluncht en daarna moest ik huilen
Want het is ten eerste gratis en ten tweede was het net een heel erg goed restaurant. Zelden zo goed gegeten
true, alleen hebben ze bij ons tegenwoordig ook gegrilde kipfiletjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef borisz het volgende:
[..]
in NL kan het belastingtechnisch bijna niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij werken mensen harder en zijn ze blijer wanneer ze goed en goedkoop voedsel kunnen nuttigen op de werkplek. Ik vermoed dat zich dat dubbel en dwars uitbetaalt, die extra investering...
En in Belgie betaalt de belasting een groot deel mee. Belgische lunchen zijn meestal idd erg goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het kan dus blijkbaar wel
Op een van onze kantoren in Belgie hadden ze een restaurant met 5 (jawel...u leest het goed) verschillende warme maaltijden, diverse salades en een complete broodjeszaak. Warme maaltijden voor EUR 2.75. En gratis frisdrank. De hele dag door
alleen maar goed toch? kan je ook niet gestoord worden als je een persoonlijk record onderwaterzwemmen probeert te halen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:01 schreef minilot het volgende:
Nou moe! Ging nu op een andere tijd zwemmen, en het zwembad was, op twee borstcrawlende lesbiennes na, léég!
DEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een tijdje op het hoofdkantoor van Sodexho gewerkt waar ze een kantine hadden om klanten ook te laten zien wat kon enzo.. zelden zo lekker en zo vers en zo goedkoop gegeten bij een bedrijf
Hoi
Hi DEquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een tijdje op het hoofdkantoor van Sodexho gewerkt waar ze een kantine hadden om klanten ook te laten zien wat kon enzo.. zelden zo lekker en zo vers en zo goedkoop gegeten bij een bedrijf
Hoi
Kan je weer lopen? Mag het ook weer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:33 schreef DarkElf het volgende:
Hi! ik voel mij prima, beetje stijf na de behandeling van gisteren maar verder goed.
voel mij ook ongedurig.... tijd gaat zo langzaam
maar goed, ik zal niet klagen
Die hebben dat wel aardig geregeld ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Hoi
jammer dat die toko's het bij een klant een stuk minder doen dan in hun eigen kantine :|quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Hoi
Kom eens op m'n werk kijken. De reden dat iedereen kroketten en frikadellen neemt, is omdat de 'rauwkost' verzopen wordt in een heel dunne maar heel kerrie-achtige kerriedressingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef LieLie het volgende:
De kantine bij ons op school is echt triestEn je zit ver van het centrum, dus dat schiet ook niet zo op.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef minilot het volgende:
En: wel potverdorie - is mijn lief eindelijk terug, ga ik mijn beste vriend die me gezelschap hield nu een stevig potje zitten missen! Het is ook nooit goed!![]()
Je bent een vrouw, dat is normaal gedragquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef minilot het volgende:
En: wel potverdorie - is mijn lief eindelijk terug, ga ik mijn beste vriend die me gezelschap hield nu een stevig potje zitten missen! Het is ook nooit goed!![]()
Rucolaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Minilot, wat moet ik op de pizza doen? Uitgebakken champignons, mozzarella en wat nog meer?
Rauwe ham! En gekaramelliseerde uien!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Minilot, wat moet ik op de pizza doen? Uitgebakken champignons, mozzarella en wat nog meer?
Ik moet ook de hele week alleen etenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb weer es geen idee wat ik wil eten vanavond.. Ik vind het ook altijd zo stom om uitgebreid te staan koken alleen voor mezelf
Ah, is dát het?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat is normaal gedrag
Wij hebben ook minestrone soep. Met op de bodem van het warmhoudvat rijstprut en doodgekookte pastaprut. En ook erg vaak bruine bonensoep of erwtensoepquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Het verpleeghuis waar ik zat had ook altijd Soep van de Dag.
Dat was dan een soort bloempapje+
Bloempapje + champignons uit pot = champignonnsoep
Bloempapje + asperges uit blik = aspergesoep
Bloempapje + tomaat = tomatensoep
Etc
Het smaakte allemaal hetzelfde
Ui in dunne ringen snijden. Klontje boter in een pan met een dikke bodem laten smelten op een laag vuurtje. Uien erin, pietsje zout en als je wilt een pietsje suiker erbij, even roeren en dan laten staan tot de uien mooi goudbruin zijn. Niet teveel roeren, want dan lukt het niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe karamelliseer ik mijn uien en hoe lang doe ik daar over?
Ja soms vind ik het wel fijn om dan lekker lang in de keuken te staan, maar ik vind het leuker als er iemand is om voor te kokenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik moet ook de hele week alleen eten
maar ga dan juist lekker rommelen in de keuken.
Doe je vanaaf toch iets roerbakachtigs? makkelijk en toch lekker vers.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef minilot het volgende:
Ui in dunne ringen snijden. Klontje boter in een pan met een dikke bodem laten smelten op een laag vuurtje. Uien erin, pietsje zout en als je wilt een pietsje suiker erbij, even roeren en dan laten staan tot de uien mooi goudbruin zijn. Niet teveel roeren, want dan lukt het niet.
Afhankelijk van de dikte van de uiringen, de temperatuur, de versheid van de uien, de luchtvochtigheid, de maanstand, de huidige hitlijsten en nog zestienduizend factoren kan het duren van 20 tot 60 minuten.
Dat moet ik vaak genoeg. Rijstkoker kopen scheelt al veel. Hoef je alleen nog iets te roerbakken en je bent klaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb weer es geen idee wat ik wil eten vanavond.. Ik vind het ook altijd zo stom om uitgebreid te staan koken alleen voor mezelf
Ik kom wel langs hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Aure het volgende:
...maar ik vind het leuker als er iemand is om voor te koken![]()
Ik nu ook bijna elke dag. Favo huisgenootje zit nu al 3 maanden bij zn vriendin in engeland te wowen en mn andere 2 huisgenoten spreek ik bijna nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat moet ik vaak genoeg. Rijstkoker kopen scheelt al veel. Hoef je alleen nog iets te roerbakken en je bent klaar
Herkenbaar! Zo zullen de vrienden van Isa's Ross ook denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef Aure het volgende:
Ik nu ook bijna elke dag. Favo huisgenootje zit nu al 3 maanden bij zn vriendin in engeland te wowen en mn andere 2 huisgenoten spreek ik bijna nooit
hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar! Zo zullen de vrienden van Isa's Ross ook denken
quote:Op 23 maart brengt Ad Informandum een bezoek aan de Wallen!! In deze op het oog misschien wel veiligste buurt van Amsterdam gebeurt veel dat in het Wetboek van Strafrecht strafbaar gesteld is (denk daarbij vooral ook aan mensenhandel!) Mede daardoor zijn de Wallen met uitsterven bedreigd. Terecht, of zijn er ook andere oplossingen denkbaar?
Vorm je eigen oordeel tijdens deze avond, met onder andere een rondleiding door de gebiedsregisseur waarin hij van alles vertelt over de rol van de politie en gemeente, een etentje op het buurtcentrum en een film over de geschiedenis van de Wallen.
Je mag woensdag wel voor me koken hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik nu ook bijna elke dag. Favo huisgenootje zit nu al 3 maanden bij zn vriendin in engeland te wowen en mn andere 2 huisgenoten spreek ik bijna nooit
Je gaat de vuilnisbak in de machine proppenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
We beginnen met een was in de machine proppenEn dan de vuilnisbak
Dan ga ik al naar Shabu Shabuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je mag woensdag wel voor me koken hoor
Prut. Was ik BIJNA vergeten een was in de machine te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Je gaat de vuilnisbak in de machine proppen![]()
Coolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Hier aftellen tot we donderdagochtend eindelijk naar Nieuwegein kunnen afreizen voor onze beurs
Als je je verveelt zaterdag: we zoeken nog een fotograaf voor die dagquote:
Whehehehehe...wat voor beurs was het ook alweer? En wat moet ik fotograferen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je je verveelt zaterdag: we zoeken nog een fotograaf voor die dag.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan je weer lopen? Mag het ook weer?
En klaag er lekker op los, je hebt er alle reden toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus....
en ja vanmorgen lekker een eindje gewandeld, straks weer met de mr.... ik moet en zal naar beneden wandelen van de week.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
www.vivariumbeurs.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehehe...wat voor beurs was het ook alweer? En wat moet ik fotograferen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus....
en ja vanmorgen lekker een eindje gewandeld, straks weer met de mr.... ik moet en zal naar beneden wandelen van de week.![]()
![]()
Je 'moet' niks he DE'tje... je kúnt zodadelijk weer.En een stapje naar het naar huis gaan heb je toch al gemaakt? Je zit immers weer op Fok. Dat doe je ook als je thuis bent.
Confidence through competence
' moet' welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Je 'moet' niks he DE'tje... je kúnt zodadelijk weer.En een stapje naar het naar huis gaan heb je toch al gemaakt? Je zit immers weer op Fok. Dat doe je ook als je thuis bent.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Achossie, ik kreeg er gewoon een brokje van in mijn keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het me zo goed (en ook weer niet, want zólang heb ik nog nooit in het zkh gelegen) voorstellen lieve Elf![]()
![]()
tnxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:07 schreef golfer het volgende:
En lieve DE, het is zo begrijpelijk dat je het allemaal een beetje zat aan het worden bent.
Ik vind je een kanjer dat je er zo positief doorheen blijft slaan.
Ik vind het wel knap van je hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tnx
ze zeggen hier ook al dat ik zo vrolijk blijf en opgewekt... maar ja de hele dag sjacherijnen of sippen helpt al helemaal niet...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:Nou. Ik vind het eigenlijk reuze gezond klinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus....
en ja vanmorgen lekker een eindje gewandeld, straks weer met de mr.... ik moet en zal naar beneden wandelen van de week.
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
www.vivariumbeurs.nl
En het gaat om Mensen, aquaria, terraria, sprekers, dieren etc etc.
Heel erg veel plezierquote:
Achtraf was m'n AMO (algemene militaire opleiding) best leuk en gezellig, op het moment zelf vond ik de opleiding alleen maar vervelend en vermoeiendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk komt er een einde aan dit en komt t weer goed.
En achteraf zal het dan niet heel afschuwelijk lang lijken want dat is het mooie van achteraf naar dingen kijken
Gewoon zo'n zakje in de garage of bij keuken zetten, doe je al je afval tijdelijk daar opslaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Goe-hoed. Heeft er nog iemand bio-afbreekbare plastic zakken voor in de groencontainer nodig? Ja, ik bedoel die hele grote bakken. Ik dacht dat ik kleine bio-zakjes had, maar kennelijk zijn ze toch wat te groot voor in het bakkie in de keuken
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef MissHobje het volgende:
DarkElf een hele dikke low-carb knuffel
Het zijn zakjes met een inhoud van 140 literquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef Braamyo het volgende:
Gewoon zo'n zakje in de garage of bij keuken zetten, doe je al je afval tijdelijk daar opslaan
Ik bedoel dus de Bij-Keukenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het zijn zakjes met een inhoud van 140 literDie wil ik niet los in de keuken hebben
En als ze klaar zijn, kun je eten maken, op de bank ploffen en tevreden zijn over jezelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Afwas gedaan, nu was afhalen, ophangen en opvouwen. En dan een wiel naar de garage brengen. Kutklusjes
Wut???quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij klopt ook nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Braamyo het volgende:
Mannenregel nr. 12: Subtiele hints werken niet, hints werken niet, overduidelijke hints werken ook niet, zeg gewoon wat je bedoelt![]()
![]()
![]()
Ok. Het is hier een soort van traditie dat als je 4 posts op een rij hebt, je in de 4e post 4 keer een willekeurig usericon neerzet. Dus 4 keer het zelfde plaatje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Braamyo het volgende:
Wut???
probeer je me iets te vertellen![]()
Mannenregel nr. 12: Subtiele hints werken niet, hints werken niet, overduidelijke hints werken ook niet, zeg gewoon wat je bedoelt![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |