True, ik mag hopen dat Angela daar, in tegenstelling tot Stacey, wel doorheen prikt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo'n laurens typje. Door omdat ze denken dat meisjes het een lekker ding vinden en verder gewoon niet goed genoeg.
Vind ik totaal niet. Hij heeft niet die looks en loopt al helemaal niet te pronken met zijn uiterlijk. Dat deed Laurens duidelijk wel. Mathijs moet het meer van zijn stem hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo'n laurens typje. Door omdat ze denken dat meisjes het een lekker ding vinden en verder gewoon niet goed genoeg.
Nou, dan is ie helemaal doomedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet. Hij heeft niet die looks en loopt al helemaal niet te pronken met zijn uiterlijk. Dat deed Laurens duidelijk wel. Mathijs moet het meer van zijn stem hebben.
Ik vind het niet alleen goed, hij is ook nog eens leuk.. Had eigenlijk niet verwacht dat hij door zou gaan naar de liveshows, was een leuke verassing!quote:
hij ziet het zeker niet verkeerd, er zit echt potentie in die jongenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ewbank heeft zeker een grote rol gespeeld bij de keuze voor hem, hij ziet echt iets in die jongen en ik denk ook niet dat hij dat verkeerd ziet.
Dat snap ik dus ook echt niets.. Had dat haar langgelaten, dit past echt niet bij hem.. Dat mutsje welquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:41 schreef Leigh het volgende:
Goeie stem, goede attitude, lekker koppie. Moge hij ver komen!
(Waarom ze zijn haar geknipt hebben snap ik echt niet)
Ik moet heel erg hard nadenken wie dat nou isquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem wel leuk. Geen potentiële winnaar, maar kan best wat. Hij doet me een beetje denken aan Christian uit seizoen 1.
Tja, niet iedereen is een zoute stengelquote:Op zondag 11 april 2010 11:53 schreef zoutestengel het volgende:
Kan wel aardig zingen, maar ben niet zo'n fan van z'n hoofd..
Veelste vadsig en totaal niet mannelijk
En niet iedereen is Jaapquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is een zoute stengel
Laurens... Dies in de vergetelheid geraaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Het nummer van Matthijs was dan ook wel iets moeilijk als het nummer van 4Granted.. Kom op dat is geen vergelijking!quote:Op zondag 11 april 2010 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Eerste optreden: Auw... dit was slechter dan 4Granted....
4-stemmig Boys 2 men zingen is net zo lastig als Clocks hoor... dat was ook echt geen makkelijk liedjequote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het nummer van Matthijs was dan ook wel iets moeilijk als het nummer van 4Granted.. Kom op dat is geen vergelijking!
clocks is ook een kutnummer om te zingen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Eerste optreden: Auw... dit was slechter dan 4Granted....
Ik geloof dat het lastig is.. Maar net zo lastig, dat denk ik niet..quote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
4-stemmig Boys 2 men zingen is net zo lastig als Clocks hoor... dat was ook echt geen makkelijk liedje
Dat. Hij zegt 'rock is mijn ding' en dan gaat ie dit U2 gedrocht doen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:29 schreef Aarti het volgende:
het is gewoon ook een boutnummer.
U2 was wel goed gekozen, maar uitgerekend het boutste nummer van hen....quote:
Dat nummer wordt door de coach uitgezocht hoor. Dit heeft hij echt niet zelf bedachtquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat. Hij zegt 'rock is mijn ding' en dan gaat ie dit U2 gedrocht doen.... Gelukkig dat de meeste mensen dat door hadden.
of sumara ofzo. Die verkrachtte dat nummer van de rolling stones door 'paint it black' te jankenquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:02 schreef Franneh het volgende:
Jammer dat hij niet meteen meer van zichzelf had laten zien, had Danielle liever zien gaan.
Vond het juist goed gedaan. Jammer dat 'een eigen draai aan het nummer geven' door sommige mensen als verkrachtig wordt gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of sumara ofzo. Die verkrachtte dat nummer van de rolling stones door 'paint it black' te janken
ow dat eigen draai vind ik juist prima. Maar heb een hekel aan haar stem als dat zo de hoogte in gaat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vond het juist goed gedaan. Jammer dat 'een eigen draai aan het nummer geven' door sommige mensen als verkrachtig wordt gezien.
Ja hij kan moeilijk zeggen: jezus wat een ruknummer moet ik zingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
Beter opletten, in het filmpje zei hij duidelijk dat dit zijn favoriete nummer is en dat hij het heel graag wou zingen.
Dat is geen eigen draai hoor, maar gewoon 1 van de vele coverversies out there. 3 weken eerder al in die versie uitgevoerd door iemand uit American Idol.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Vond het juist goed gedaan. Jammer dat 'een eigen draai aan het nummer geven' door sommige mensen als verkrachtig wordt gezien.
Geen animo voor. Bovendien zijn die er wel, maar niet bekend bij het grote publiek. Die luisteren liever naar Jan Smit en denken dat rock alleen bestaat uit U2.quote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef Tomoya het volgende:
Nederland is toe aan een echt "Rockband".
Ja, mee eeeeeensquote:Op zondag 25 april 2010 23:15 schreef nouka77 het volgende:
De enige echt leuke gast is weg...
Bovendien zong ie gewoon prima en waren er echt een paar die het meer verdienden om deze week naar huis te gaan. Ok, hij zou de show niet winnen, maar ik had heel graag nog een paar weekjes van 'm genoten. Buttgordon kon z'n mannelijkheid gewoon niet aan. Ik vind het echt shit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |