Als de marokjes hun zin krijgen ben je hier straks alleen maar echt veilig als je moslim bent. Kun je als niet-moslim niet eens over straat. Wat zullen er veel niet-moslim vrouwen onder een boerka kruipen om ze voor de gek te houden!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als je blonde haren en blauwe ogen had dan.
Zo moeilijk is het niet. Mensen ruiken "zwakte", net als in het dierenrijk: leeuwen zoeken het meest kreupele hert uit, om aan te vallen. Dat is precies wat dit stel doet, aandikken, opkloppen, vergelijkingen maken waarmee je 'de mensen naar je hand zet'. Kortom: het is allemaal veel te veel aangezet, om daadwerkelijk serieus te nemen. Ik heb het er niet zo op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Ik snap niet wat je met dit stukje tekst probeert te zeggen.
Dezelfde mensen die hun opa van 89 als argument pro-roken aanhalenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
De achterlijkheid heeft een nieuw niveau bereikt. Een scheldende marokkaan vergelijken met een regime dat achter de dood zit van miljoenen mensen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als de marokjes hun zin krijgen ben je hier straks alleen maar echt veilig als je moslim bent. Kun je als niet-moslim niet eens over straat. Wat zullen er veel niet-moslim vrouwen onder een boerka kruipen om ze voor de gek te houden!!
Sluit me verder aan bij degene die het had over knokploegjes. Het lijkt nodig dat het die kant op gaat om erger te voorkomen. De politiek doet vooralsnog niets en de politie kan derhalve niks doen.
Nou ja, ik heb toch meer op met de mondige burger, als je het niet heel erg vindt. Als iemand mij uitscheldt voor hoer, dan roep ik liever iets lolligs terug: "Ja, lekker, 1000 euro voor een hele nacht, pijpen voor de helft."quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent zo te zien meer van de cognitieve dissonantie.
Moet je horen wat de speculaasjes zijn over wat er gebeurt als Wilders aan de macht komt! Complete concentratiekampen worden in ere hersteld!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt iets te veel films gezien en in combinatie met zo'n fantasie is dat níet bevorderlijk voor je ontwikkeling.
Als ik kijk wat die Marokkaanse etters hier de mensen aandoen, dan is de wapenstok nog te humaan hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Mensen ruiken "zwakte", net als in het dierenrijk: leeuwen zoeken het meest kreupele hert uit, om aan te vallen. Dat is precies wat dit stel doet, aandikken, opkloppen, vergelijkingen maken waarmee je 'de mensen naar je hand zet'. Kortom: het is allemaal veel te veel aangezet, om daadwerkelijk serieus te nemen. Ik heb het er niet zo op.
toch opmerkelijk dat deze "incidenten" zich in heel europa voordoen waar noord-afrikanen/moslims neerstrijken...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We hebben het over Nederlanders niet Zweden.
Ja fuck, nee. Dit is echt het begin. Mälmo het Polen van de 21e eeuw. Daar zal het allemaal gaan beginnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:51 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als ik kijk wat die Marokkaanse etters hier de mensen aandoen, dan is de wapenstok nog te humaan hoor.
Als je er zelf geen last van hebt, is het allemaal heel makkelijk weg te relativeren, maar als je ineens, zonder aanleiding, alle rust, gevoel van veiligheid en vertrouwen kwijt bent, dan ga je even helemaal kapot. Zolang buurtterroriserende Marokkanen dat blijven doen, zal de haat groeien en zal het een keer ernstig fout gaan.
En eerlijk gezegd ik hoop op die dag dat een aantal burgers besluit zelf orde op zaken te stellen en straatteroristen gaan vernederen, mishandelen of zelfs erger. We blijven tenslotte niet aan de gang met die beesten.
dat is een incident inderdaad dit kun je van maroks niet zeggen. Niemand is blij als ie maroks als buur krijgt.quote:
Degene die er vaak geen reet mee te maken hebben roepen het hardst.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:55 schreef OeJ het volgende:
[..]
, of nee:
![]()
Gek, iedereen schreeuwt moord en brand, ik woon ook in een buurt met relatief veel allochtonen, maar ik merk nooit iets.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
dat is een incident inderdaad dit kun je van maroks niet zeggen. Niemand is blij als ie maroks als buur krijgt.
Nou, luister eens lieve schat. Zoals ik zeg: ik woon in een buurt met relatief veel allochtonen, maar ik merk niet echt verschil hoor. Het zijn net zo goed de Nederlanders die hun rotzooi (zoals bankstellen, kasten etc.) op straat dumpen, als naar ik vermoed de allochtonen. Zo'n zondebokverhaal, ik heb daar gewoon niet zoveel boodschap aan...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Degene die er vaak geen reet mee te maken hebben roepen het hardst.
dat kun jij vinden maar het echtpaar uit het artikel die beide tijden heeft meegemaakt denkt er dus schijnbaar anders over...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn Oma, had het wel zwaar in WO2, en ik hoor haar niet zeuren over marokkanen. Dus rot op met die domme vergelijkingen die totaal niet op gaan. Daarnaast hebben de Duitsers heel wat meer gedaan dan alleen maar Joden vergassen. Er waren nog veel meer mensen de dupe van de Nazi's. Dus doe niet alsof het beter was in WO2 dan nu, dat is ongelofelijke achterlijke bullshit.
Goh, en ik maar denken dat ik juist altijd de Nederlanders in de Tokkiewijken buiten zie hangen met blikken bier, kijkend naar een WK/EK-duel, maar dan heb ik me zeker vergist.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Probleem/asowijken in stadsdelen (althans hier = randstad) ontstaan doordat een hoop allochtonen (met name marokjes) zich misdragen waardoor de autochtone NL vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |