Voor zover ik weet is de android gewoon stock android 2.1 met HTC sense. Geen branding afaik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhh de resolutie gaat echt geen verschil maken wat betreft snelheid in opstarten van applicaties. Daar heeft de cpu niks mee te maken. Sowieso beschikken beide gewoon over een gpu die dat afhandelt. Kortom de Desire zal gewoon een bak sneller zijn. Of je dat bij normaal gebruik ook merkt is een tweede.
Ik had nog een vraagje. Weet iemand of Vodafone de Legend branded gaat verkopen? Want dat haaaat ik. En zo ja, kan je android gewoon standaard flashen met bv een normale HTC rom?
I couldn't care less. De Desire is lelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:16 schreef lekzzz het volgende:
@DutchErrorist : OP> Desire komt ook nog uit he
Dan updaterde ik de OP welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
I couldn't care less. De Desire is lelijkEn ik wil een mooie, goede, niet te grote telefoon
Oh en de Legend was gratis icm hi 15 1 jaar
Oh wacht ik begreep hem verkeerdquote:
Precies, ik kan het ook wel missen maar voor dat geld kun je ook met wat vrienden op (een weliswaar goedkopequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mja, ik kan het geld wel missen.. maar 450 EU is gewoon ontzettend veel eigenlijk.. daar kan je hartstikke veel mee doen.
Nog even goed nachtje over slapen.
Heb inderdaad al besteld ja.
Nouja, juist omdat het om zo veel geld gaat doe ik het liever gelijk goed. In totaal 600 euro voor de legend of 700 voor de desire maakt relatief weinig uit, dus dan kies ik liever het meest future-proof toestelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Merkie het volgende:
Als iemand twijfelt over de Desire zou ik gewoon alsnog naar de Legend kijken. AMOLED-scherm, aluminium unibody, een sloot aan geheugen, flitser, iets snellere processor en op alle gebieden beter dan de Hero. In combinatie met een abonnement scheelt het toch wel behoorlijk in vergelijking met de Desire. De processor van de Desire is idd beter, maar daar tegenover staat dat de Desire ook 2,5x zoveel pixels heeft om te onderhouden. Over het algemeen merk je denk ik weinig verschil in performance tussen de Desire en Legend bij dagelijks gebruik.
Sja, zo kan je het ook zien natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef svefn het volgende:
[..]
Precies, ik kan het ook wel missen maar voor dat geld kun je ook met wat vrienden op (een weliswaar goedkope) vakantie. Of nog een gitaar kopen
[..]
Nouja, juist omdat het om zo veel geld gaat doe ik het liever gelijk goed. In totaal 600 euro voor de legend of 700 voor de desire maakt relatief weinig uit, dus dan kies ik liever het meest future-proof toestel
dat roepen we al sinds december. helaas kunnen we niks anders doen dan wachten! of ze april halen? tjah we riepen dat als hij in maart niet zou komen dat we htc niet serieus meer zouden nemen. Maarja dankzij de geile nieuwe toestelletjes is het gemor niet echt hoorbaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Pandora73 het volgende:
En het is nog steeds wachten op de update voor de Hero... Snif. Zou het nu echt in april komen??
Unibody. Design.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef Wells.p het volgende:
doe mij toch maar echt de desire, heeft alles wat de legend ook heeft alleen beter of meer
Zoiets: http://www.androidplanet.(...)en-google-nexus-one/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:
Liever niet. Tenzij je het echt een stuk dikker maakt (en dat wil bijna niemand) krijg je vast iets als ipv 1 dag 1.2 dag. Daar schiet je nog vrij weinig mee op. Dan heb ik liever een dun toestel.
Die dingen maken je toestel meestal wel lelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.androidplanet.(...)en-google-nexus-one/
Zorgt met 2800mA toch voor een verdubbeling van de accutijd (zou je denken), en dat ten koste van een paar mm dikte.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |