quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:17 schreef Socios het volgende:
Zelfde probleem. Gelukkig hebben we FOK! nog.
quote:
Mijn bedoeling was tot 'oplossingen.'quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:18 schreef Netsplitter het volgende:
Dit topic nodigt uit tot bepaalde verwensingen....
Dat zijn die verwensingen ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:19 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was tot 'oplossingen.'
Voeg jezelf toe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef Teteteterek het volgende:
ik heb sowieso niemand in mijn lijst staan!
Is dat positief?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef DrDarwin het volgende:
Ik vermoed dat TS in een alternatieve realiteit is beland.
Dat ligt er maar aan, in deze realiteit is de derde wereldoorlog aan de gang en durf ik de atoombunker niet uit.quote:
Ik lig ergens op het strand op een onbewoond eiland te genieten van de ruimte en rust.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan, in deze realiteit is de derde wereldoorlog aan de gang en durf ik de atoombunker niet uit.
Hoe is het bij jou?
Zoek eens op dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:28 schreef Mickeys het volgende:
naar een buitelandse server proberen te connecten? (hoe dat ook al weer moet ben ik vergeten maar het is wel mogelijk)
Ik vermoed dat de nl'se server er weer eens uit ligt. En anders wachten tot die het weer doet en je terug kunt keren naar je chicks
nee, geen tijd voor en interesseert mij niet. Ik heb het probleem niet en zit niet te janken!quote:
Geniet er maar flink van, want die buitenaardsen schieten hier met ongekende plasma vuurballen op alles dat leeft, dat is geen pretje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik lig ergens op het strand op een onbewoond eiland te genieten van de ruimte en rust.
En hoe zou jij jezelf willen omschrijven dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ligt niet aan MSN, maar normale mensen zitten nu buiten op een terrasje, in plaats van achter msn.
Echt normale mensen zijn nu aan het werk, en zitten niet buiten op een terrasje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Het ligt niet aan MSN, maar normale mensen zitten nu buiten op een terrasje, in plaats van achter msn.
Normale mensen zitten nu buiten op een terrasje -> jij zit op Fok -> jij bent geen normaal mens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Kansloze nerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En hoe zou jij jezelf willen omschrijven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |