Ik zit nu helemaal na te genieten met de setlist in m'n iTunes.quote:
Ja ik vond het juist wel leuk, zoveel van m'n favoriete nummersquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu helemaal na te genieten met de setlist in m'n iTunes.
Valt me op dat ze maar liefst 16 nummers van Gold hebben gespeeld, dus was wel een best Of Concert.
Wat ik niet erg vind hoor
Ohh mèn wat was 't mooi......................................................
Niet heel erg, maar kon het goed zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja ik vond het juist wel leuk, zoveel van m'n favoriete nummers![]()
Stond je een beetje vooraan?
Ik stond helemaal vooraanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar kon het goed zien
als je leest dat het een Tim Burton film is kan je die link zelf wel maken dat het niet voor kindjes isquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net terug van Alice in Wonderland. Geweldige film, snap alleen niet dat ze dat aan kindjes laten zien![]()
Koppen die afgehakt worden en oogballen die uitgestoken worden
Ja, I know. Maar toch vond ik dit ook niet echt wat voor kinderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 06:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je leest dat het een Tim Burton film is kan je die link zelf wel maken dat het niet voor kindjes is
staat overigens vanaf 9 jaar, het is niet zo dat hij het echt bloedig laat zien, vind het vrij subtiel gedaan en een gemiddeld tekenfilmpje op tv is geweldadiger
geenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben benieuwd hoeveel naald-oog incidenten er zullen zijn vanaf de release van Alice in Wonderland
wie ziet er meer portugees uit en wie als een kaaskop?quote:
ghehe ja helaas welquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Die vraag zou het voor mij niet oplossen, maar je fobo wel. Volgens mij heb je zelfs tzelfde bloesje aan
Awwwquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou het lang verwachte logi en kz samen foto
[ afbeelding ]
en damn ik zie er brak uit
Allebei blauwe ogen, dus geen ideequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie ziet er meer portugees uit en wie als een kaaskop?
Vind je dat allebei blauw? Ik vind die van logician toch eerder grijzig eigenlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allebei blauwe ogen, dus geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |