maar was nogal hyper van mijn date van gister.... dat was erg gezellig
 maar was nogal hyper van mijn date van gister.... dat was erg gezellig  

het is ook voor het eerst dat ik daardoor niet kan slapen... was echt zo fucking hyper, voor het eerst dat iemand mij op zo'n manier beinvloedquote:Op woensdag 7 april 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Jammer dat het een werkdag is, met al die zon.
Straks eens kijken of ik niet fijn met de laptop naar buiten kan..
Niet slapen is nooit fijn.:(

Tof ^_^quote:Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word

al een paar maanden, tegelijk met mijn nieuwe UIquote:Op woensdag 7 april 2010 08:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ha, ik zie dit nu pas, heb je deze al lang Kz?
[..]
Tof ^_^

Nice ^^ Dus je gaat d'r nog een keer zien?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is ook voor het eerst dat ik daardoor niet kan slapen... was echt zo fucking hyper, voor het eerst dat iemand mij op zo'n manier beinvloed

wel te hopenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:48 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice ^^ Dus je gaat d'r nog een keer zien?
 zij was degene die het initiatief nam om mijn hand vast te pakken
 zij was degene die het initiatief nam om mijn hand vast te pakken  en haar hand op mijn been te leggen
 en haar hand op mijn been te leggen 
 dus ging er zelf neutraal in) heeft ze ook  zo gezegd van en ja nu vind ik je dus wel leuk...
 dus ging er zelf neutraal in) heeft ze ook  zo gezegd van en ja nu vind ik je dus wel leuk... 

hahaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Vanyel het volgende:
Niet te leuk vinden hoor, straks moeten we al je dateverhalen missen. Dan bloedt heel Lesbeau dood

Zo blij geen vluchtstrook taferelen.
  Zo blij geen vluchtstrook taferelen.   

Daten? Ik heb overvloed aan ervaringquote:Op woensdag 7 april 2010 11:04 schreef NoktetMort het volgende:
Yeay dateverhalen
Ik ga binnenkort misschien ook eens daten.... Het is alleen best moeilijk, want ik heb het nog nooit gedaan
Daarbij vertelde ik gisteren aan mijn ouders dat mijn leven op rolletjes verloopt. Dat had ik niet moeten doen, want vandaag reed ik op de snelweg lekker door en kwam er geluid onder de motorkap vandaan.... de spanrol eraf gevlogen; ergens kon ik de humor er wel van inzien. En ik heb gemerkt dat er toch iemand van me houdt, namelijk mijn auto-tje, hij was zo lief om stuk te gaan vlak voor een tankstation.Zo blij geen vluchtstrook taferelen.
(Geen dateverhaal, toch leuk)

Aww wat een lieve auto! Mss moet je maar met 'm trouwen ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 11:04 schreef NoktetMort het volgende:
Yeay dateverhalen
Ik ga binnenkort misschien ook eens daten.... Het is alleen best moeilijk, want ik heb het nog nooit gedaan
Daarbij vertelde ik gisteren aan mijn ouders dat mijn leven op rolletjes verloopt. Dat had ik niet moeten doen, want vandaag reed ik op de snelweg lekker door en kwam er geluid onder de motorkap vandaan.... de spanrol eraf gevlogen; ergens kon ik de humor er wel van inzien. En ik heb gemerkt dat er toch iemand van me houdt, namelijk mijn auto-tje, hij was zo lief om stuk te gaan vlak voor een tankstation.Zo blij geen vluchtstrook taferelen.
(Geen dateverhaal, toch leuk)
 . Iemand die rekening met je houdt enzo
. Iemand die rekening met je houdt enzo  .
.

Auto = hij = man = gaat niet werkenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aww wat een lieve auto! Mss moet je maar met 'm trouwen ofzo. Iemand die rekening met je houdt enzo
.

Die van mij is ook een man want hij heeft een pookjequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |