Een soloproject is toch geen groep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Kerel, ze heeft 2 groepen: skunk anansie en Skin (soloproject)
Je bent weer bezig hé
Ze noemt zichzelf Skin. Dat ze solo was betekend nog niet dat ze een nieuwe band was begonnen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Je bent weer bezig hé
Was dat de vraag dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Een soloproject is toch geen groep.
Je schuift de schuld wel altijd makkelijk op anderen...
Stand 1922quote:
Jij zegt tot drie keer toe dat Skin een band/groep is, wat niet klopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Was dat de vraag dan?
(dat we een groep zochten)
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
ONDER DE NAAM SKIN WELKE TEVENS DE NAAM VAN HAAR BAND OOK IS
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Je bent weer bezig hé
quote:
De vraag was:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:52 schreef banaantjeEE het volgende:
oelalaaaa zeg, excuseer hoor!
we spreken niet over 'band' maar over 'soloproject' Skin.
Nogmaals mijn excuses.
Wat een muggenzifter ben jij zeg
Skin is inderdaad een persoon maar ook de naam van haar soloproject (band)...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De vraag was:
Onder welk alias is Deborah Anne Dyer bekend? Dan geef jij als antwoord de band Skin. Ik vraag naar een persoon en jij komt met een band.
Maar als ik vraag onder welke naam Deborah Anne Dyer bekend is waarom kom je dan met een band?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Skin is inderdaad een persoon maar ook de naam van haar soloproject (band)...
Nee.quote:
Skin is ook haar naam niet, je vroeg alias en niet naam. lol wtfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar als ik vraag onder welke naam Deborah Anne Dyer bekend is waarom kom je dan met een band?
Je doet wel erg bijdehand maar erg veel duidelijker wordt je niet....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Skin is ook haar naam niet, je vroeg alias en niet naam. lol wtf
word je *quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je doet wel erg bijdehand maar erg veel duidelijker wordt je niet....
Yep ben benieuwd hoe hij het doet. Als Arsenal en Chelsea al in je geinteresseerd zijn en je vergeleken wordt met Henry.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |