Stand 1922quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Scoort toch bonuspunten namens Capelle.... helaas heeft JPB ons diep in de min doen belanden....
Neleos +1
Ik ken Capelle nauwelijks, maar door JPB ga je bijna denken dat het ergens in de Bilble Belt ligt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Scoort toch bonuspunten namens Capelle.... helaas heeft JPB ons diep in de min doen belanden....
Neleos +1
Yepquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Goa?
Trust me je mist niks hoor.... Het is op zich niet echt bible belt. Er is wel een enclave van Zwartkousen maar het is voornamelijk een flatstad. Het doet een beetje denken aan een Banlieu.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken Capelle nauwelijks, maar door JPB ga je bijna denken dat het ergens in de Bilble Belt ligt.
Oke, ik denk dat ik trouwens zelf dan nog liever tussen de Zwartekousen woon dan in een Banlieu, zoals je die in Parijs hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Trust me je mist niks hoor.... Het is op zich niet echt bible belt. Er is wel een enclave van Zwartkousen maar het is voornamelijk een flatstad. Het doet een beetje denken aan een Banlieu.....
Het is er (nog) niet zo erg als in die Franse Banlieu's hoor maar soms fiets ik door de buurt en dan vind ik het wel net La Haine.....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik trouwens zelf dan nog liever tussen de Zwartekousen woon dan in een Banlieu, zoals je die in Parijs hebt.
Die speelde een van de hoofdrollen.... De regisseur acteert ook wel....quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:52 schreef Yankee het volgende:
heb hem in de kast staan maar nog nooit gekeken
Nope..... Dochter van JPB = Titel van film waarin hij speelde.....quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:34 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij kent BanaatjeEE noch Skin, noch Skunk Anansie...
Ja, de naam zegt me wel wat...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent dus Mathieu Kassovitz?![]()
Hoe heet het Literaire voetbaltijdschrift waar Henk Spaan en Hugo Borst voor schrijven?
je mag gras gewoon zo schrijven hoor.quote:
+1quote:
Thequote:
Jazeker!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef nightcowboy het volgende:
Moordgasten?
Wie?quote:was een profeet en de grondlegger van het
, de (staats)godsdienst van de Meden en later van het Oude-Perzische Rijk. Hij was een herder en leefde op het platteland. Rond zijn twintigste levensjaar ervoer
een crisis en ging hij ronddwalen. Na tien jaar kreeg hij een visie van de god Ahura Mazda.
quote:
Daarvoor zat er nog eentje...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
06-11?
Stand 1922quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |