Ok, 2002, ook toen was het ''not done'' om op de lpf te stemmen, ze werden gewoon verketterd en weggezet als neonazis, ook toen kwamen ze met 26 zetels uit de bus, en misschien nog wel veel meer als Fortuyn nog leefde.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei ook "als het er echt om gaat", GR en EU-verkiezingen zijn leuk, maar hoe het land bestuurd wordt, wordt beslist bij de parlementsverkiezingen.
Nee, omdat die arbeider nauwelijks meer bestaat. De fabrieken waar ze werkten staan nu in Oost-Europa en in China.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, 2002, ook toen was het ''not done'' om op de lpf te stemmen, ze werden gewoon verketterd en weggezet als neonazis, ook toen kwamen ze met 26 zetels uit de bus, en misschien nog wel veel meer als Fortuyn nog leefde.
Daarbij beginnenmensen het gevoel te krijgen dat de laatste letter van pvd(a) niet meer voor arbeid staat, waar wel voor mag joost weten. De pvda is niet meer van Willem Drees of Joop Den Uyl die echt knokten voor de economische situatie voor de arbeiders.
Nog steeds zijn er mensen die 1200/1400 per maand krijgen en toch 40 uur werken, en dat terwijl de pvda bezig is het belastinggeld te verkwanselen aan os/integratie wat 16 miljard kost!. Nee de gewone Nederlander begint de pvda langzaam door te krijgen, ze hebben niet voor niets rond de 13 zetels gestaan, 2 keer raden wel bevolkingsgroep steevast op die partij bleef stemmenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat die arbeider nauwelijks meer bestaat. De fabrieken waar ze werkten staan nu in Oost-Europa en in China.
Ow en van dat LPF-debacle hebben de mensen juist wel genoeg geleerd om dat niet nog een keer te laten gebeuren, mag ik hopen.
En op hoeveel zetels staan ze nu?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog steeds zijn er mensen die 1200/1400 per maand krijgen en toch 40 uur werken, en dat terwijl de pvda bezig is het belastinggeld te verkwanselen aan os/integratie wat 16 miljard kost!. Nee de gewone Nederlander begint de pvda langzaam door te krijgen, ze hebben niet voor niets rond de 13 zetels gestaan, 2 keer raden wel bevolkingsgroep steevast op die partij bleef stemmen
De gewone arbeider die met de auto naar zijn werk gaat is beter af bij de vvd/pvv/sp dan bij de pvda GL of cda, pvda is gewoon voor de allochtonen (klink cliché, ik weet) maar dat is natuurlijk wel zo. Die verandering gaat er gewoon aankomen. En ja de pvda staat mogelijk nabij de 30 zetels. Hoe komt dat toch he? Partij belang voor landsbelang, sneaky snel nog ff wouter vervangen voor cohen zodat de gekleurde stemmers weer terug komen. Ja heel goed van pvdaquote:Op maandag 29 maart 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
En op hoeveel zetels staan ze nu?
De lagere inkomens zijn nog steeds veel beter af bij de PvdA of SP dan bij de VVD of PVV (je zei immers zelf dat hun enige linkse standpunt het behoud van de AOW-leeftijd is).
Denk dat de PvdA zich een stuk drukker maakt om die stakende schoonmakers dan pakweg de PVV of VVD. En die dertien zetels waren gewoon duidelijk te laag gepeild door de Hond net zoals er nu te hoog gepeild wordt voor de PvdA.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog steeds zijn er mensen die 1200/1400 per maand krijgen en toch 40 uur werken, en dat terwijl de pvda bezig is het belastinggeld te verkwanselen aan os/integratie wat 16 miljard kost!. Nee de gewone Nederlander begint de pvda langzaam door te krijgen, ze hebben niet voor niets rond de 13 zetels gestaan,
Nou vertel eens? En met onderbouwing als het even kanquote:2 keer raden wel bevolkingsgroep steevast op die partij bleef stemmen
Kom maar eens met een onderbouwing wat pvda zoal doet voor deze mensenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat de PvdA zich een stuk drukker maakt om die stakende schoonmakers dan pakweg de PVV of VVD. En die dertien zetels waren gewoon duidelijk te laag gepeild door de Hond net zoals er nu te hoog gepeild wordt voor de PvdA.
[..]
Nou vertel eens? En met onderbouwing als het even kan.
Goh, ik verdien boven modaal en stem tegenwoordig ook PvdA, terwijl ik vroeger D66 en VVD stemde, Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De gewone arbeider die met de auto naar zijn werk gaat is beter af bij de vvd/pvv/sp dan bij de pvda GL of cda, pvda is gewoon voor de allochtonen (klink cliché, ik weet) maar dat is natuurlijk wel zo. Die verandering gaat er gewoon aankomen. En ja de pvda staat mogelijk nabij de 30 zetels. Hoe komt dat toch he? Partij belang voor landsbelang, sneaky snel nog ff wouter vervangen voor cohen zodat de gekleurde stemmers weer terug komen. Ja heel goed van pvda![]()
___!
En op zo'n partij zou jij stemmen?quote:En ja de pvv is op de meeste punten rechts, behalve op aow en zorg. Dan staan ze zowat gelijk aan de sp. Voor de rest knutselt Geertje gewoon zijn agenda in tel aviv in elkaar samen met wat gezellige mensen die hem nog wat centen toestoppenEn ik geloof niet dat Israël links is.
Lees maar: http://nu.pvda.nl/standpunten/werk/Werk.htmlquote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom maar eens met een onderbouwing wat pvda zoal doet voor deze mensen
Weet ik niet, ik weet alleen dat jij wel over de gehele dag online bentquote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Goh, ik verdien boven modaal en stem tegenwoordig ook PvdA, terwijl ik vroeger D66 en VVD stemde, Hoe zou dat toch komen?
[..]
En op zo'n partij zou jij stemmen?
Ja, mits het niet tever gaat. En het was meer als grapje bedoeld dat hij zijn programma door Israel zou laten bepalen. Alleen haalt hij daar volgens mij wel zijn salaris vandaan, als ik de berichtgeving hierom mag geloven.quote:En op zo'n partij zou jij stemmen?
Ik heb het over hun economische situatie, en waar ze geld vandaag te halen om de economische positie van deze mensen te verbeteren. Of heeft de pvda nog steeds haar ambitie om iedereen die naar Nederland wil komen naar binnen te halen?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maar: http://nu.pvda.nl/standpunten/werk/Werk.html
Als jij eerst eens even wat over die bevolkingsgroep vertelt en hun honkvastheid aan de PvdA.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom maar eens met een onderbouwing wat pvda zoal doet voor deze mensen
http://www.elsevier.nl/we(...)-massaal-op-PvdA.htmquote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als jij eerst eens even wat over die bevolkingsgroep vertelt en hun honkvastheid aan de PvdA.
Stimuleren van scholing bijvoorbeeld. Vasthouden aan een zekere ontslagbescherming etc etc.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het over hun economische situatie, en waar ze geld vandaag te halen om de economische positie van deze mensen te verbeteren.
Dat is de PvdA veel te liberaal. Ze zijn namelijk nog wel een tikje protectionistisch op dat gebied. Ik ben zelf overigens voor een geheel vrij verkeer van goederen en arbeid.quote:Of heeft de pvda nog steeds haar ambitie om iedereen die naar Nederland wil komen naar binnen te halen?
Doe dat zeker maar even. Want dit gaat over de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 toen niet alleen de allochtonen massaal op de PvdA stemden. De PvdA haalde toen in veel gemeenten een hele grote overwinning.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)-massaal-op-PvdA.htm
Maar ik kan dan heel erg lang door gaan.
Ik heb mijn politiek voorkeur nog niet vastgesteld, laat staan genoemd.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat PVV/VVD/CDA stemmers ze niet op een rijtje hebben...
Een ex-bestuurder van DSB bank op Sociale zaken???
Jij wilt onze sociale zekerheidsstelsel onderuit halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |