Ze betalen me 100 Pesos netto per uur. Is een aardig uurloon en ik heb minstens 6000 Pesos per maand nodig (=15 uur per week). Daar zit ik nu aardig wat bovenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat krijg je per uur ongeveer?
Dat eerste lukt je wel in Argentinie dat 2e niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ze betalen me 100 Pesos netto per uur. Is een aardig uurloon en ik heb minstens 6000 Pesos per maand nodig (=15 uur per week). Daar zit ik nu aardig wat boven
Met hoeveel kom je in Argentinië rond?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat eerste lukt je wel in Argentinie dat 2e niet.
Het zal nu wel overstromen met hippies binnenkort
Wonen wonen of tijdelijk? Vertel!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef dawg het volgende:
tvp.
over een maandje of 4 ongeveer ga ik in veracruz wonen. weet iemand misschien een manier om in de tussentijd wat aan mijn spaans te doen? ik kan me nu een beetje verstaanbaar maken maar ik wil er nu wel wat meer aan doen dus. bij voorkeur het spreken.
Geen idee, ken wel voldoende mensen die 600 - 700 dollar verdienen maar die wonen meestal in het appartement van de (familie van de) vriendinquote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Met hoeveel kom je in Argentinië rond?
Okee hier ligt het er ook aan waar je woont Ik woon vrij goedkoop met veel goedkope winkels etc in de buurt, al het openbaar vervoer en centrum heel dichtbij. Copilco woont in een dure zone en daar ben je veel meer kwijt aan alles. Wordt er daar veel in Dollars betaald?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, ken wel voldoende mensen die 600 - 700 dollar verdienen maar die wonen meestal in het appartement van de (familie van de) vriendin
Salaris op een uitzondering na is in Peso's, huren voor toeristen in dollarsquote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Okee hier ligt het er ook aan waar je woont Ik woon vrij goedkoop met veel goedkope winkels etc in de buurt, al het openbaar vervoer en centrum heel dichtbij. Copilco woont in een dure zone en daar ben je veel meer kwijt aan alles. Wordt er daar veel in Dollars betaald?
Hier zijn de lonen in sommige hotels wel in Dollars, vooral in Cancún etc. wordt veel in Dollars betaaldquote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Salaris op een uitzondering na is in Peso's, huren voor toeristen in dollars
Al goede banen in Mexico zijn ook dollarbanenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hier zijn de lonen in sommige hotels wel in Dollars, vooral in Cancún etc. wordt veel in Dollars betaald
wonen wonen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wonen wonen of tijdelijk? Vertel!![]()
Ken je niet wat Spaans-sprekenden waar je nu woont? Of misschien via Skype met mensen hier. Anders wordt het een cursus...
ik kwam hier om iets te vragen, niet om mijn zaken te bespreken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij gaat dus de business op zijn naam zetten?
Help je alleen te voorkomen dat je opgelicht wordtquote:Op zondag 16 mei 2010 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kwam hier om iets te vragen, niet om mijn zaken te bespreken.
Taal instituut van de UNAM is erg goed!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
wonen wonen.
ga samen met een vriend van me (die er al 4,5 woont) een eigen zaakje beginnen.
ik ken niemand hier die (vloeiend) spaans spreekt, dus dan zal het wel een cursus worden. iemand goede (goedkope) suggesties? heb al bij verschillende volksuniversiteiten gekeken maar die starten pas eind van de zomer ofzo...
uhu, ik bedoelde hier in nederland, zodat ik me beter verstaanbaar kan maken als ik ga verhuizen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:53 schreef copilco het volgende:
[..]
Taal instituut van de UNAM is erg goed!
Maar jij spreekt "Bomba"-accent, niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef Vogue het volgende:
Leuk Dawg! Voor een cheape maar goede spreekvaardigheidscursus zou ik eens op Marktplaats kijken, genoeg Spaanstalige studenten die bijles geven. Als je in de buurt van Rotterdam woont wil ik je wel bijspijkeren
goeie tip, thanks.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef Vogue het volgende:
Leuk Dawg! Voor een cheape maar goede spreekvaardigheidscursus zou ik eens op Marktplaats kijken, genoeg Spaanstalige studenten die bijles geven. Als je in de buurt van Rotterdam woont wil ik je wel bijspijkeren
in veracruz hoor je veel 'no mamis'.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:27 schreef Vogue het volgende:
NeeeeeBomba spreken ze in Me-Ri-Da jejeje
In Cancun spreken ze algemeen beschaafd Mexicaans.
No manches!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |